Hej Søs + andre.
Fra : Coppi

Dato : 05-12-07 22:15

Hej.

P.g.a. et brækket ben, bliver vores rejse til Costa Rica aflyst i januar.
Vi har så pønset endnu en tur til Goa først i marts ( vi tør ikke løbe an på
det helt vilde f¨r vi ved hvordan jeg klarer mig )

Så nye gode forslag til Goa og omegn søges, det skal nok ikke være
trekkingture, men mindre kan også gøre det.

Kerela backwater, en del af Sydindien og Hampi har vi prøvet. Andre gode
forslag ??

ØV, en ferie bestilt allerede i maj, kan hutigt få ben at gå på 8 uger i
gips og skinne, med deraf følægense stavsnbundethed, det er bare ikke
mig.Godt adbestilling er opfundet.

coppi

Fra : Nicolai Lang

Dato : 05-12-07 23:07