Att.: Michael Holm-Re.: J. Lennon
Fra : Morten Lind

Dato : 05-12-07 16:23

Hej Michael

Er der ikke noget med, at du kan købe i den amerikanske iTunes Music
Store?

Jeg kan ikke købe The Lennon Video Collection(25$), da jeg kun kan købe
i den danske butik, og dér findes den ikke.

Vil det være meget besværligt at hjælpe mig?(Hvis jeg husker rigtigt, at
du kan købe derovre?).

På forhånd tak fra

M.

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-12-07 21:07

On 2007-12-05 16:23:16 +0100, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> Hej Michael

He he.. Klassiker.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Morten Lind

Dato : 05-12-07 22:08

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> He he.. Klassiker.

Stort spørgsmålstegn - er Michael en klassiker?

M.

Fra : Michael Holm

Dato : 05-12-07 23:18

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> [...]
> i den danske butik, og dér findes den ikke.
>
> Vil det være meget besværligt at hjælpe mig?(Hvis jeg husker rigtigt, at

hej Morten,

Min kontakt har ingen penge på visa kortet for tiden så jeg napper kun
de ugentlige gratis nummer

Men det størreste problem er at man jo skal aut. en ny computer hvis den
skulle spille hos dig og jeg har allerede 5 mac'er aut.
(med mindre det er plus nummerm, som ikke har beskyttelses på :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Morten Lind

Dato : 06-12-07 05:26

Michael Holm <spam@toitsu.dk> wrote:

> [...]
> skulle spille hos dig og jeg har allerede 5 mac'er aut.
> (med mindre det er plus nummerm, som ikke har beskyttelses på :)

Tak for mail, Michael

M.