Hvor ligger Mail-mapperne ?
Fra : Per Rønne

Dato : 04-12-07 20:51

Jeg har lige måttet reformattere harddisken på min MacBook, naturligvis
først efter at jeg har kopieret hele indholdet over på en ekstern
harddisk.

Men hvor ligger mapperne med de gamle Mail-ting ? Dem skal jeg jo have
importeret igen ....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-12-07 21:11

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) writes:

> Men hvor ligger mapperne med de gamle Mail-ting ? Dem skal jeg jo have
> importeret igen ....

Kan du ikke bruge den der opgraderingswizzard der kan tage information
fra en anden maskine i target mode?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Per Rønne

Dato : 05-12-07 10:11

> Kan du ikke bruge den der opgraderingswizzard der kan tage information
> fra en anden maskine i target mode?

Jeg har nu reinstalleret igen, og taget de gamle ting fra en Time
Machine-backup. Dét virkede.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-12-07 21:57

On 2007-12-04 20:51:24 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Men hvor ligger mapperne med de gamle Mail-ting ? Dem skal jeg jo have
> importeret igen ....

Så vidt jeg kan se:

Users/Username/Library/Mail

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 04-12-07 23:30

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Så vidt jeg kan se:
>
> Users/Username/Library/Mail

Tak .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-12-07 01:12

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg har lige måttet reformattere harddisken på min MacBook, naturligvis
> først efter at jeg har kopieret hele indholdet over på en ekstern
> harddisk.

Hvorfor MÅTTE du det? Jeg er bare nysgerrig, for jeg har aldrig været
nødt til den slags.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 05-12-07 10:11

> Hvorfor MÅTTE du det? Jeg er bare nysgerrig, for jeg har aldrig været
> nødt til den slags.

Jeg havde bare opgraderet, og når jeg kørte Diskværktøj var der fejl på
harddisken, med bestemte filer, som jeg ikke kunne få væk. DiskWarrior
hjalp i øvrigt heller ikke ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-07 02:41

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg havde bare opgraderet, og når jeg kørte Diskværktøj var der fejl på
> harddisken, med bestemte filer, som jeg ikke kunne få væk. DiskWarrior
> hjalp i øvrigt heller ikke ;-(.

Alle de forbistrede diskværktøjer. De giver ikke andet end bøvl, så jeg
holder mig helst fra dem. Er det ikke den kendte fejl under 10.5, som
kan ignoreres? Jeg har nævnt den før her i gruppen.
--
Henrik Münster
Esbjerg