Vejledning vedr. kreditforeningslån
Fra : JBH

Dato : 04-12-07 22:23

Hvor kan man få en uvildig vurdering af et kreditforeningslån ?
(jeg har en mistanke om at kreditforeningen har været lige kreativ nok i
den opstilling de har lavet )

mvh
JBH.

Fra : Ole C

Dato : 04-12-07 22:47

JBH skrev blandt andet:

> Hvor kan man få en uvildig vurdering af et kreditforeningslån ?
> (jeg har en mistanke om at kreditforeningen har været lige kreativ
> nok i den opstilling de har lavet )

Kreativiteten er ellers stærkt begrænset for en kreditforening.
Men prøv for eksempel at regne efter her:
http://www.rd.dk/beregningdetaljeretprivatlff

--
vh
Ole C

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-12-07 23:17

JBH wrote:

> Hvor kan man få en uvildig vurdering af et kreditforeningslån ?
> (jeg har en mistanke om at kreditforeningen har været lige kreativ nok
> den opstilling de har lavet )

Revisorer, advokater og andre uafhængige finansielle rådgivere - alle mod
betaling og med ansvarsforsikring.

Venner og bekendte, som ved noget om emnet (økonomer, bankfolk) og som
gider hjælpe dig.

Usenet: dk.penge - gratis og på eget ansvar

Denne gruppe, hvis der er juridiske aspekter (kræver "lidt" flere
oplysninger fra dig).

--
Jesper Lund

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-12-07 09:59

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> Hvor kan man få en uvildig vurdering af et kreditforeningslån ?
> (jeg har en mistanke om at kreditforeningen har været lige kreativ nok i
> den opstilling de har lavet )

Kan du ikke prøve at stille spørgsmålene her eller i dk.penge afhængig af,
hvad det går ud på?

Du må også gerne spørge mig privat på min mailkonto.