Åbningstider i Frankfurt 24/12?
Fra : Martin K. R.

Dato : 04-12-07 01:15

Er der nogen der kender butikåbningstiderne i Frankfurt den 24/12?
Bare i generelle termer...

Er det "alt er lukket", "alt er lukket undtagen supermarkeder", "alt åbent
til 12" eller???

Grunden til mit spørgsmål er et 11 timers transitophold i Frankfurt lufthavn
den 24/12 og jeg spekulerede på om der var noget at tage ind til Frankfurt
efter...?

/Martin

Fra : Mark Beaumont

Dato : 04-12-07 03:26

Martin K. R. wrote:
> Er der nogen der kender butikåbningstiderne i Frankfurt den 24/12?

Går ud fra du mener "Frankfurt am Main"

> Bare i generelle termer...
> Er det "alt er lukket", "alt er lukket undtagen supermarkeder", "alt
> åbent til 12" eller???

De fleste butikker har åbent.

Butikker som f.eks. Karstadt, Peek & Cloppenburg og Conrad Electro
har åbent til kl 14.

I Kleinmarkthalle er gallerierne normalt lukkede, men ellers der også
her åbent til kl 14.

Vh Mark

Fra : Martin K. R.

Dato : 04-12-07 22:12

"Mark Beaumont" <no@email.invalid> wrote in message

> Går ud fra du mener "Frankfurt am Main"

Jeps

> [...]
> har åbent til kl 14.
>
> I Kleinmarkthalle er gallerierne normalt lukkede, men ellers der også

Mange tak for hjælpen - så smutter jeg en tur ind til centrum...

/Martin