bruseafskærmning
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-07 20:39

Hej,

Vi har en murvinge i brusehjørne, og vi tænkte på at bruge denne her
bruseafskærmning:
http://www.alttilbad.dk/shop/productinfo.asp?id=3010

Spørgsmål: Kan man føre forhængsstangen skrå, f.eks. 45 grader, så den kan
ramme vores murvinge, hvis der så også skal være et 45 grader beslag?

Jeg tror ikke man kan på den bruseafskærmning, som jeg linker til, men
findes der et alternativ, som kan håndtere det ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-07 22:05

"Flemming" <nj> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror ikke man kan på den bruseafskærmning, som jeg linker til, men
> findes der et alternativ, som kan håndtere det ?

Jeg har købt nogle kugleled i Silvan. Det var vist hyldevare.

Kan også fås på nettet:
http://www.lavprisvvs.dk/shop/erica-2000-flexikonsol-225516p.html

- Martin