trægulv og støvsuger
Fra : tp

Dato : 02-12-07 10:54

Vi har lige skiftet tæpper ud med trægulv. Men hvordan gør i det rent? Vi
har for to år siden købt en siemens støvsuger der var testvinder i Tænk.
Den suger super og vi er glade for den, men på trægulvet nærmest skubber den
bare skidtet rundt. Det er som om det ikke kan komme ind mellem hårene på
mundstykket..

Er der noget galt, eller er det bare et faktum at man ikke kan støvsuge
trægulve?

Fra : Max

Dato : 02-12-07 11:08

Hej

> Er der noget galt, eller er det bare et faktum at man ikke kan
> støvsuge trægulve?

Smut ind til støvsugermanden og køb et mundstykke beregnet
til opgaven, hvor svært kan det være :)

Ps: støvsugeren er noget ældre en faste tæpper på gulvet.

--
Mvh Max

Fra : Bianca 27

Dato : 02-12-07 04:06

Kan anbefale et dejligt mundstykke på 2 små hjul. kan ikke huske hvad
det hedder. Det kører og suger på både tæppe og hårde gulve

kan muligvis skaffe mere info hvis det ønskes

Henrik

Fra : XS1100

Dato : 02-12-07 18:51

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem hårene på mundstykket..
>
> Er der noget galt, eller er det bare et faktum at man ikke kan støvsuge
Hej.
Vi har en mundstykke med 2 små hjul nedenunder. Inden i mundstykket er en
roterende børste som bliver drevet af suget i støvsugeren. Dette fungerer
rigtig godt til vores trægulve (klikgulve).
Mvh
Jarl
--
XS1100 når vejret er fint
autocamper når det regner og jeg skal på ferie med familien