indsende til fogedretten, hvor står der me~
Fra : Søren

Dato : 03-12-07 03:41

Det undrer mig lidt, fordi jeg kan finde oplysninger som fogedretten
synes mene man bare skal vide, ikke engang på domstolenes website, om
hvad man skal skrive, og lægge ud med, når man sender sin dom til
fogedretten (efter at skyldner ikke har betalt efter de 14 dage, efter
dom i sag, efter forenklet inkasso). Det er noget med "300 for de
første 1000 (eller 3000?), og så en halv % på resten". Nogen der ved
hvor det står?
mvh Søren

Fra : Søren

Dato : 03-12-07 04:32

On 3 Dec, 11:41, "Søren" <s...@post.tele.dk> wrote:
> Det undrer mig lidt, fordi jeg kan finde oplysninger

oops - "fordi jeg ikke kan finde" skulle der stå

Fra : Else Holm

Dato : 04-12-07 21:15

Søren wrote:

> oops - "fordi jeg ikke kan finde" skulle der stå

Du skal have fat i Retsafgiftsloven.

--
Else

Fra : Søren