Køber til Jagtvej 69 ?
Fra : Reiner Hass

Dato : 02-12-07 18:14

Bare af ren nysgerrighed ; nogen hér der ved noget om et evt. køb af den
meget omtalte grund ?

Jeg hørt at det meget snart bliver officielt hvad der skal ske med grunden,
nogen i denne juragruppe der ved noget ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-12-07 18:15

Reiner Hass wrote:
> [...]
> Jeg hørt at det meget snart bliver officielt hvad der skal ske med grunden,
> nogen i denne juragruppe der ved noget ?

Det har vel ikke umidbart noget med jura at gøre?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Reiner Hass

Dato : 02-12-07 18:18

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Det har vel ikke umidbart noget med jura at gøre?

Nej. Men derfor kunne der jo godt være at en advokat tilfældigvis har lyst
til at lette lidt på låget.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-12-07 18:20

Reiner Hass wrote:
> Nej. Men derfor kunne der jo godt være at en advokat tilfældigvis har lyst
> til at lette lidt på låget.

Det ville være fedt nok.. vi er mange der er meget nysgerrige.
(men jeg tvivler dog på at det vil være godt for karrieren, hvis en
advokat letter på låget)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Reiner Hass

Dato : 02-12-07 18:27

> Det ville være fedt nok.. vi er mange der er meget nysgerrige.
> (men jeg tvivler dog på at det vil være godt for karrieren, hvis en
> advokat letter på låget)

Jamen. Han eller hun kan 100% sikker på at jeg ikke sladre. Så kom roligt
frem med oplysningen. det er heller ikke rart at gå rundt med sådan en viden
alene !

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-12-07 18:34

Reiner Hass skrev:

>Nej.

Så har det heller ikke noget med denne gruppe at gøre.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Reiner Hass

Dato : 02-12-07 18:36

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Så har det heller ikke noget med denne gruppe at gøre.

Der vel altid jura indblandet i et køb af en grund ? jeg har et juridisk
spørgsmål idfb, hvis rygterne taler sandt.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-12-07 23:50

Reiner> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
Reiner> meddelelsen news:slrnfl5q15.gc4.haj@pluto.bananas.dk...

Reiner> Nej. Men derfor kunne der jo godt være at en advokat
Reiner> tilfældigvis har lyst til at lette lidt på låget.

In your dreams.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-12-07 20:44

Den Sun, 02 Dec 2007 18:13:47 +0100 skrev Reiner Hass:

> [...]
>
> Jeg hørt at det meget snart bliver officielt hvad der skal ske med
> grunden, nogen i denne juragruppe der ved noget ?

Jagtvej 69 er da ikke solgt.

Karl Erik Christensen

Fra : penta@panto.com

Dato : 02-12-07 20:53

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg hørt at det meget snart bliver officielt hvad der skal ske med
> grunden, nogen i denne juragruppe der ved noget ?

Jeg kan i al fortrolighed afsløre at min klient MåskeByggerVi Aps/IS har
budt på grunden og at tilbuddet er blevet accepteret.

Min klient bygger måske.

venligst
A. Vodka(t)