urin sex
Fra : Reiner Hass

Dato : 02-12-07 18:51

Hér i går nat fik jeg, under en dejlig bolletur, lyst til at smage min
elskerindes pis.
Spurgte om hun ville aflevere en sjat i min mund. Hun satte sig overskrævs
mit hovede og
jeg satte munden til fissen og modtog et par strint ( 2-3 mundfulde ) som
jeg sank.

Det smagte egentlig ikke dårligt, men heller ikke noget jeg vil drikke i
spandevis, sådan
lidt henad en let chokoladesmag, syntes jeg. Det var voldsomt ophidsende og
min veninde
syntes det var kinky. Efter tissseturen slikkede jeg hendes fisse ren for
pis.

Vi har aftalt at næste gang hun kommer, snupper hun nogle stiklagen fra dér
hvor hun
arbejder, breder dem ud på gulvet. Og så skal hun stille sige overskrævs mig
og pisse
mig over det hele. Man kan jo lige så godt prøve det , selv om det kun
bliver en gang.

Dog bad hun mig gå ud og børste tænder inden vi fortsatte.

Tanken om at gøre det på hende, tænder hverken hende eller mig.

Puha. Hvad bliver det næste vi kan finde ud af at kinky sexlege.

Nogen hér ( i denne halvdøde ) gruppe der har nogle ideer ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-12-07 21:08

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen hér ( i denne halvdøde ) gruppe der har nogle ideer ?

Ja ja køb noget fyrværkeri. Bombe sex er kanske det nye trend??

Fra : ben9

Dato : 03-12-07 00:21

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja ja køb noget fyrværkeri. Bombe sex er kanske det nye trend??

især i bagdad

Fra : Reiner Hass

Dato : 04-12-07 04:28

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i meddelelsen

> "Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja ja køb noget fyrværkeri. Bombe sex er kanske det nye trend??
...og du har zero humor. Ikke engang i en bodega på vesterbro i en sen
nattetime, ville den joke give succes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-07 22:54

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen hér ( i denne halvdøde ) gruppe der har nogle ideer ?

Nope. Du er fyret, vi andre følger. Stiv pik og håret tilbage!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 02-12-07 23:03

> [...]
>
> Puha. Hvad bliver det næste vi kan finde ud af at kinky sexlege.
>
> Nogen hér ( i denne halvdøde ) gruppe der har nogle ideer ?

Ja mon ikke.

Prøv næste gang kæresten har tynd mave, at la hende tryk den a i flaben på
dig.
Det sku være skie kinky, syns nogen.

Og la os så lie høre hvordan det gik.

Tony

Fra : ben9

Dato : 03-12-07 00:23

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Ja mon ikke.
>
> Prøv næste gang kæresten har tynd mave, at la hende tryk den a i flaben på

du sku snakke om at være kinky - jeg har ikke stødt på dig i flere dage og
straks der er en der blir pisset i gabet er du der

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 01:04

"Reiner Hass" skrev i en meddelelse:

> [...]
> Puha. Hvad bliver det næste vi kan finde ud af at kinky sexlege.
>
> Nogen hér ( i denne halvdøde ) gruppe der har nogle ideer ?

Joh, hvad med følgende variant (som det godt nok er et halvt
hundrede år siden, jeg prøvede):

Teenage-fest, efter datidens standard iført jakkesæt, hvid
skjorte og slips. Slipset og kraven dog løsnet som følge af
aftenens tumulter.
Jeg sad med silden sidelæns på skødet i en sofa, og hun
var i gang med at slikke mig i øret, mens jeg.....
Pludselig mærker jeg en liderligt varm rislen ned ad ryggen
inden for skjorten, helt ned i bukserne. For da damen fik
orgasme, brækkede hun aftenens bajerindtag ned ad
nakken på mig!

Måske skulle man prøve det igen. Det skulle ikke være helt
umuligt at finde en fordrukken madamme på 60 nede på den
lokale bodega, og jeg har stadig konfirmationstøjet hængende
i skabet

Gylp -- Ib

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 01:24

"Reiner Hass" skrev i en meddelelse:

> Dog bad hun mig gå ud og børste tænder inden vi fortsatte.

Tag næste gang gebisset ud først og læg det på natbordet.
Måske tænder hun så ekstra på dit rovdyrsmil...

Slurk -- Ib

Fra : Reiner Hass

Dato : 04-12-07 04:17

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Tag næste gang gebisset ud først og læg det på natbordet.
> Måske tænder hun så ekstra på dit rovdyrsmil...
>
> Slurk -- Ib

Ib. Vi er jo ikke alle nået i gebisalderen ligesom dig. Og forøvrigt ; der
vel ikke meget rovdyr i et tandløst smil ?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-12-07 11:40

On Sun, 2 Dec 2007 18:51:18 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

>Det smagte egentlig ikke dårligt, men heller ikke noget jeg vil drikke i
>spandevis, sådan
>lidt henad en let chokoladesmag, syntes jeg.

Har hun sukkersyge?

--
Thomas

V-K-O eller S-SF-O?

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-07 00:39

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> wrote in message

> Har hun sukkersyge?
>
> --
> Thomas
>
> V-K-O eller S-SF-O?

Det behøver det ikke at betyde. Jeg har f.eks heller ikke sukkersyge og kan
god tgenkende hvad han mener med "chokolade-agtig". Eller i hvertfald sådan
lidt lækker-sødt, som måske godt kunne tolkes som chokolade.

Fra : Jorge

Dato : 17-12-07 23:11

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message

> [...]
> kan god tgenkende hvad han mener med "chokolade-agtig". Eller i hvertfald
> sådan lidt lækker-sødt, som måske godt kunne tolkes som chokolade.

Jeg synes nu det smager som væden fra en bøtte
rejer, altså saltvand
Smager det sødt, er det sukkersyge efter den
måde man dinogstiserede dette på i gamle dage.
MVH

Fra : nana sørensen

Dato : 18-12-07 13:56

"Jorge" <jorge45@hotmail.com> wrote in message

> Jeg synes nu det smager som væden fra en bøtte
> rejer, altså saltvand
> Smager det sødt, er det sukkersyge efter den
> måde man dinogstiserede dette på i gamle dage.
> MVH

Hvor underligt. Min fisse har godt nok aldrig smagt af rejevand.
Min fisse kan sagtens smage sødt, og jeg VED at jeg ikke har sukkersyge. Jeg
håber da heller ikke at du baserer dine sygdomme på hvordan man
diagnosticerede dem i gamle dage. Men du årelader måske også din pik?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-07 19:23

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor underligt. Min fisse har godt nok aldrig smagt af rejevand.

Jeg VIL ikke spørge...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-12-07 21:29

Jens Bruun wrote:

> Jeg VIL ikke spørge...

Der er da *intet* som helst underligt i at en kvinde kender sin egen smag...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-07 22:05

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er da *intet* som helst underligt i at en kvinde kender sin egen
> smag...

Du er kvinde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-12-07 08:15

Jens Bruun wrote:

> Du er kvinde?

Ikke sidst jeg så efter.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ben9

Dato : 19-12-07 17:06

Jens Bruun wrote:
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg VIL ikke spørge...

LOL

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-12-07 22:57

> [...]
> Jeg håber da heller ikke at du baserer dine sygdomme på hvordan man
> diagnosticerede dem i gamle dage. Men du årelader måske også din pik?

Nu var det jo heller ikke fissen, men urinen der var tale om.

Lars

Fra : Jorge

Dato : 19-12-07 03:07

> Hvor underligt. Min fisse har godt nok aldrig smagt af rejevand.

Oh, akrobat OHHhhh, jeg har kun set kvinder optræde
i cirkus med numre, der kunne lede tanken hen på, at de
kunne slikke sig selv i fissen
Men du er måske en af disse helsefanatikere, der drikker deres
egen morgenurin?

> Min fisse kan sagtens smage sødt, og jeg VED at jeg ikke har sukkersyge.
> Jeg håber da heller ikke at du baserer dine sygdomme på hvordan man
> diagnosticerede dem i gamle dage. Men du årelader måske også din pik?

Næh jeg onanere som alle andre

MVH

Fra : ben9

Dato : 19-12-07 17:08

Jorge wrote:

> Oh, akrobat OHHhhh,

når wamling ka skide i et syltetøjsglas ka nana vel osse pisse i en underkop

Fra : Jorge

Dato : 19-12-07 03:15

> Hvor underligt. Min fisse har godt nok aldrig smagt af rejevand.
> Min fisse kan sagtens smage sødt,

At slikke fisse er noget andet end at bælle urin ;-P
Jeg slikker kun fisse på kvinder, der efterfølgende
vil kysse, vil de ikke det, så får de fandeme heller
ikke den fornøjelse at blive slikket til de jodler som
sæterjenter og forsøger at hive håret af mig

Smagen af fisse kan da være syrlig sød, men ikke
urinen.

MVH

Fra : ben9

Dato : 19-12-07 17:05

> Smager det sødt, er det sukkersyge efter den
> måde man dinogstiserede dette på i gamle dage.
> MVH

hvorn smager blærebetændelse?