10.0.4 i dansk version?
Fra : Anders

Dato : 13-07-01 18:45

Dagens andet spørgsmål.

Jeg troede at opdateringerne til X ville blive frigivet samtidig til alle
versioner pga adskillelsen af sproget fra resten af OS´et, men
softwareopdateringen virker ikke for min danske version af X. Er det mig,
som er inkompetent eller er der nogen, som ved hvornår 10.0.4 DK kommer?

Anders

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-07-01 23:21

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> [...]
> som er inkompetent eller er der nogen, som ved hvornår 10.0.4 DK kommer?

Apple hold ikke helt hvad de lovede mht. at der kun skulle være én
version af Mac OS X. Vi har nu to, men lad os håbe, at det kun skyldtes
tidspres, da de ikke ville vente på de øvrige sprog før Mac OS X kunne
frigives. Hvis der er tekniske årsager til, at der er forsinkelse på
Tier 2 opdateringen, så er vi jo tilbage i det gamle rod som med Mac OS
9.x.

Der har været snakket om en 10.1 opdatering til MacWorld, men efter hvad
rygterne siger, så bliver det kun til en 10.0.5, hvor bl.a. DVD skulle
komme til at virke. Måske denne bliver oversat til Tier 2 CD'en?

Ellers kan man jo håbe på, at der ved 10.1 er så meget styr på det, at
alle sprog udkommer samtidigt!

--
René