Nytårsaften rejse - gode idéer
Fra : anderscervera@gmail.~

Dato : 02-12-07 13:43

Hejsa,

Min kæreste og jeg kunne godt tænke os at tage afsted ml. jul og nytår
for at fejre nytårsaften et anderledes sted for en gangs skyld. Er der
nogen som kan anbefale et sted, eller har en god idé til en eksotisk /
anderledes nytårsaften?? Alle tip er velkomne - solferie såvel som
alternativ/romantisk nytårsaften...

På forhånd tak!

Fra : Eivind

Dato : 02-12-07 23:24

> [...]
>nogen som kan anbefale et sted, eller har en god idé til en eksotisk /
>anderledes nytårsaften?? Alle tip er velkomne - solferie såvel som

Madeira måske, der holdes hver nytårsaften et af verdens
største/flotteste fyrværkerier i Funchal

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-07 13:25

<anderscervera@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Phuket Thailand Paton
Hvis du ikke kender det så---

Fra : SAC

Dato : 05-12-07 20:26

gran canaria og hotel altamar i puerto rico- var er sidste nytår og skålede
kl. 12 i shorts - fed oplevelse