HS Nordbank Arena
Fra : Jens Nielsen

Dato : 02-12-07 17:45

jeg skal til koncert i hamburg i hs nordbank arena.

er der nogen der kan fortælle mig hvor lang tid det tager med offentlig
transport fra centrum (hovedbanegården) til arenaen.

på forhånd tak

mvh
jens

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 19:13

Hej Jens!
På denne hjemmeside
http://www.hsv-hshnordbank-arena.de/de/die_arena/anfahrt.html er der et kort
over HSH NORDBANK ARENA´s placering. Ifølge denne side
http://www.hvv.com/en/index.php ser det ud til at du det første stykke af
vejen fra Hamburg Haptbahnhof skal tage med S-banen og det sidste stykke med
bus og på gåben.
Mvh. Jesper