Hotel i Goa
Fra : blue

Dato : 02-12-07 13:10

Er der nogen, der kan anbefale en hjemmeside, hvor man kan bestille hotel i
Goa - helst én hvor man med det samme kan se priser og om, der er ledigt?

Fra : urlex

Dato : 02-12-07 11:47

On 2 Dec., 14:10, "blue" <x...@ywzx.dk> wrote:
> Er der nogen, der kan anbefale en hjemmeside, hvor man kan bestille hotel i
> Goa - helst én hvor man med det samme kan se priser og om, der er ledigt?

http://www.hostelsclub.com/hostels-dk.html?lang=dk
hele verden er med og jeg fandt Anjunapalms Guesthouse
Kategori: Guest House Adresse: 650 DeMello Vaddo - Goa, India
Private værelser fra 3.50 EUR (pr. værelse) Sovesal fra 2.20 EUR (pr.
person)

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 03-12-07 00:10

urlex <rolex6996@kokage.dk> wrote:
[...]

Men hvis man er ute etter hoteller i den prisklassen, så kan jeg trygt
anbefale å IKKE bestille på forhånd, men heller finne et rom når man
ankommer. Så kan man ta en kikk på rommet og se om man virkelig vil
bo der, før man betaler. Det er aldri fullt overalt i Goa, så det går
helt fint, og man får dessuten rommene billigere der enn man gjør via
Internet.

Og hvis man er ute etter et fint hotell og er villig til å betale for
det, så burde en hvilken som helst god reiselivsside på nett kunne
hjelpe. For eksempel www.hotels.com .

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : Søs

Dato : 03-12-07 12:23

Hej Blue!

Nu skriver du ikke hvornår du skal afsted, for det er da rigtigt, at man
altid kan finde et ledigt værelse dernede.

Men vær lige opmærksom på, at nogle hoteller tager helt op til 7 gange
nomalprisen i julen!!!

Vi har selv før bestilt gennem www.hostelworld.dk og www.hostelbookers.com ,
men vil lige anbefale, at du tager kontakt med hotellet og tjekker at alt er
ok.
Der findes i øvrigt alt fra billige til meget dyre hoteller, på disse sider.

Rigtig god ferie!
Hilsen Søs.