ClubLaSanta via Hamborg
Fra : Per Nielsen

Dato : 02-12-07 11:43

Hejsa.

Min datter og jeg (2 voksne) smutter en uge til ClubLasanta på Lanzarote til
sommer. Vi har prøvet at tage afsted både fra Kastrup og Billund. Jeg har
hørt at det skulle være billigere at tage via Hamborg. Der kan måske være
3-4.000 at spare. Så kommer rejsen til Hamborg selvfølgelig oveni. Nogen der
har erfaring med det, og/eller evt ved hvor jeg skal henvende mig eller søge
efter nærmere oplysninger?

Fra : Inger Buchard

Dato : 02-12-07 12:46

Du kan finde afgange fra Hamburg Airport
http://www.ham.airport.de/index.phtml

Billige billetter hos de gængse udbydere eller 'Preiswert ab Hamburg'
http://www.ham.airport.de/de/preiswert_ab_hamburg.phtml

Inger

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-12-07 13:11

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:47529b09$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Du kan finde afgange fra Hamburg Airport
> http://www.ham.airport.de/index.phtml
>
> Billige billetter hos de gængse udbydere eller 'Preiswert ab Hamburg'
> http://www.ham.airport.de/de/preiswert_ab_hamburg.phtml

Det kigger jeg lige lidt nærmere på. Takker

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 14:12
Fra : Per Nielsen

Dato : 02-12-07 14:29

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per!
> Hvis I tager toget til Hamborg vil jeg foreslå jer, at rejse på DSB Orange
> Europa
> http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1084399073386&a=Artikel&aid=1083307688993&pid=1083307688888&p=Artikel

Det var da en god ide. Takker 467,- for 2 voksne er da ok. Vi bor på
Lolland, så det er jo bare at hoppe på i Nykøbing F. eller Rødbyhavn. Så
skal jeg lige have fundet ud af om vi kan bestille Orange returbilletter fra
Hamburg en uge senere.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 14:43

Nederst på Preiswert ab Hamburg's hjemmeside kan du ændre sproget til
engelsk.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 15:03

Hej Per!
Her er hjemmesiden for offentlig transport i Hamborg
http://www.hvv.de/en/index.php
Mvh. Jesper

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-12-07 15:27

> [...]
> Hej Per!
> Her er hjemmesiden for offentlig transport i Hamborg

Fino service. Takker igen .-)