Snap to Default?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-12-07 03:11

Findes der virkelig ikke andet end 'OJV Lazy Mouse', der kan få pilen
til at gå til 'default button', når et dialogvindue popper op?

Unsaniy MightyMouse, Logitech Control Center, MacAlly Mouseware,
MSIntellipoint kan heller ikke,

Kensington Mouseworks kunne i OS 9.x, men x-versionen er 'amputeret' på
flere områder udover den manglende default kanp. - 'axis-styring - det,
at man kan holde en hotkey kombination nede, og få pilen - eller det at
tegne en streg i et tegneprg. - til at følge en ret linie...

Nothing to no aveil..

mvh. Erik Richard

Fra : Per Rønne

Dato : 02-12-07 17:02

> [...]
> at man kan holde en hotkey kombination nede, og få pilen - eller det at
> tegne en streg i et tegneprg. - til at følge en ret linie...

Ja, man kan heller ikke få den til at klare 'triple-klik' ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 04-12-07 21:41

Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> at man kan holde en hotkey kombination nede, og få pilen - eller det at
> tegne en streg i et tegneprg. - til at følge en ret linie...

Har du prøvet Steermouse (http://plentycom.jp/en/steermouse/index.html).
Er ikke gratis ($20), men er en fornøjelse med min Logitech MX 400 i
stedet for Logitechs skramlede software. Den kan gå til Default button,
Cancel, Close, Minimize, Zoom eller Size. Kræver bare at Enable access
for assistive devices er slået til i Universal Access.

--
mvh.
Thomas Tvegaard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-12-07 22:33

Thomas Tvegaard wrote:

> [...]
> Cancel, Close, Minimize, Zoom eller Size. Kræver bare at Enable access
> for assistive devices er slået til i Universal Access.

Nej, den har jeg godt nok ikke prøvet længe - nok ikke siden 10.3, og da
var det ikke nogen 'Aha!' oplevelse - faktisk værre end LazyMouse.....

Har lige løseligt checket igennem, og desværre ser det ud til, at
hverken Kensington ExpertMouse Pro, TurboMouse eller Logitech MouseMan
er understøttet. - Men jeg prøver.....

mvh. Erik Richard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-12-07 01:07

> [...]
>
> Har lige løseligt checket igennem, og desværre ser det ud til, at
> hverken Kensington ExpertMouse Pro, TurboMouse eller Logitech MouseMan

UPS!!!! - Det sku' jeg ik' ha' gjort.... Nu kan computeren ikke finde
min Kensington expertMouse Pro mere. - Jeg har slettet SteerMouse
igen. - flyttet ExpertMouse til en intern port fremfor en hub,
afinstalleret og geninstalleret Mouseworks igen... Genstart.... Stadig
ingen kontakt til ExpertMouse. - sådan noget l...!!!!

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 05-12-07 23:06

> [...]

> afinstalleret og geninstalleret Mouseworks igen... Genstart.... Stadig
> ingen kontakt til ExpertMouse. - sådan noget l...!!!!

Trist. Ikke for at træde i såret, men jeg synes at erindre, at du har
flere maskiner, så du testede ikke på en sekundær maskine først? Især da
dine beskrivelser (i andre sammenhænge) tyder på, at du har et meget
komplekst setup.

Steermouse virker hos mig derhjemme på en efterhånden ikke helt ny iMac
G5, som på ingen måde bliver brugt til noget der kan minde om arbejde (i
indtægtsmæssig forstand), og derfor har en relativt simpel opsætning.

--
mvh.
Thomas Tvegaard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-12-07 23:23

Thomas Tvegaard wrote:

> [...]
> flere maskiner, så du testede ikke på en sekundær maskine først? Især da
> dine beskrivelser (i andre sammenhænge) tyder på, at du har et meget

Nej, heldigvis nøjedes jeg med at teste den på min QS Dual 1ghz og ikke
på MacPro'en, - så er jeg i det mindste sikker på, den virker efter
hensigten... - Jeg mangler lige en HD til Windows, så kommer MacPro'en
på plads og bliver fremover hovedmaskinen, og så skal den her lille QS
have en hovedrenovering med fuldstændig ny opsætning af både 10.4.x og
10.5.x. OS 9.x disken bliver der ikke rørt ved.

Desuden skal der et M-Audio Delta 66 i QS'eren, - så kan jeg også komme
til at bruge et par Os 9.x programmer, jeg ikke har til X, og som vil
blive rimeligt dyre at købe i x versionen...

> Steermouse virker hos mig derhjemme på en efterhånden ikke helt ny iMac
> G5, som på ingen måde bliver brugt til noget der kan minde om arbejde (i
> indtægtsmæssig forstand), og derfor har en relativt simpel opsætning.

Du har vel heller ikke Kensington Mouseworks installeret på den? - Det
hele kørte jo perfekt, indtil SteerMouse blev installeret og smadrede et
eller andet, og som skrevet kan jeg ikke få lov til at installere en ny
MW, - så jeg har mistet brugen af alle DirectLaunch + 2 alm. knapper.

Så det ender nok med, at jeg må geninstallere 'katten'. - Heldigvis har
jeg ikke så meget ekstra på den endnu. - Det hele ligger stadig på tiger
disken...

mvh. Erik Richard