Hamburg
Fra : ee

Dato : 01-12-07 20:33

Hej Vi skal rejse fra Hamburg Lufthavn Er der nogen der ved om man kan tage
toget dertil.

Fra : urlex

Dato : 01-12-07 13:16

On 1 Dec., 21:32, "ee" <e_...@webspeed.dk> wrote:
> Hej Vi skal rejse fra Hamburg Lufthavn Er der nogen der ved om man kan tage
> toget dertil.

http://euspirit.rejseplanen.dk/bin/query.exe/en?ml=m&
http://www.bahn.de/p/view/index.shtml

JA fra Kolding St til Hamburg Airport tager ca 4 timer

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-12-07 21:38

"ee" <e_kok@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Vi skal rejse fra Hamburg Lufthavn Er der nogen der ved om man kan
> tage toget dertil.
Hej

Det kan man godt - men bus er også en mulighed - de kører dog desværre ikke
hver dag lige pt. Kommer dog igen d. 16.3.

http://www.abildskou.dk/frameset/run_frame_common.asp?topID=1&comfile=225&TopMenuID=39&LangRef=5&Area=

Kører fra Århus og samler op i Vejle og Kolding.

Hilsen Pernille
www.pernille-kennet.dk
rejsebeskrivelser fra hele verden.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-12-07 23:13

Hej ee!
Jeg kan se på Die Bahn´s hjemmeside, at nogle gange skal man i Neumünster
skifte fra tog til en direkte bus til Hamborg Lufthavn.
Mvh. Jesper

Fra : ee

Dato : 02-12-07 11:07

Mange tak for hjælpen.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 14:14

Prøv DSB Orange Europa til Hamborg:
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 15:05

Hej ee!
Her er hjemmesiden for offentlig transport i Hamborg
http://www.hvv.de/en/index.php
Mvh. Jesper

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-12-07 16:46

ee wrote:
> Hej Vi skal rejse fra Hamburg Lufthavn Er der nogen der ved om man kan tage
> toget dertil.

Tog til Hamburg Hovedbanegård.

Der afgår bus til lufthavnen derfra. Ca. hver 30 minutter, indtil ca. kl
.. 23.

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-07 17:52

Hej Jørgen!
Har du et link til bussen, som du omtalte her nedenunder?
Mvh. Jesper