Hvilken olie skal jeg fodre min kompressor~
Fra : René

Dato : 01-12-07 15:14

En ny kompressor fra Harald Nyborg, af mærket Selekta, 2,0.
Jeg har noget plæneklipper olie stående, vist nok 5/40 SAE - kan det mon
bruges??

René

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-12-07 15:26

"René" <lear@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> En ny kompressor fra Harald Nyborg, af mærket Selekta, 2,0.
> Jeg har noget plæneklipper olie stående, vist nok 5/40 SAE - kan det mon
> bruges??

Er den leveret uden olie da?

Efter prisen, kan det meget vel være en usmurt type, altså uden oliesump.
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : johny møller

Dato : 01-12-07 19:14

> [...]
>
> Er den leveret uden olie da?
>
> Efter prisen, kan det meget vel være en usmurt type, altså uden oliesump.

Hejsa.

har selv en kompressor fra Harald Nyborg, og det er også en selektra, den er
uden olie sump, og der står oliefri på kompressoren.

mvh
johny

Fra : René

Dato : 02-12-07 10:01

Hmmm, den er til olie påfyldning...
Men stadig - hvilken slags???

René

Fra : bubu

Dato : 02-12-07 09:37

On 2 Dec., 10:00, René <l...@oncable.dk> wrote:
> Hmmm, den er til olie påfyldning...
> Men stadig - hvilken slags???
>
> René

Se venligst nedenstående så skulle der ikke være tvivl, plæneklipper
olie er ikke velegnet giver koks på ventiler
Venlig hilsen
Bjarne
SELEKTA KOMPRESSOR 2,0HK

# Motor: 230 volt.
# 2 HK.
# Tank: 24 ltr.
# Max. tryk 8 bar.
# Slagvolume: 225 ltr/min.
# Effektiv luft: 180 ltr/min.
# Forsynet med automatik, reduktionsventil og 2 udtag.
# Vægt: 24 kg.

Kr 489,00

Antal

    Køb best.nr 5321

Tilbehør til Best.nr 5321

Best.nr 5874    KOMPLET TRYKLUFTSL.10M 20 BAR    149,00
Best.nr 8337    FIAC KOMPRESSOROLIE 1 LITER.    89,50
Best.nr 4954    TRYKLUFTSLANGE 10M    79,50
Best.nr 1115    SPIRALSLANGE 20 MTR.    149,00
Best.nr 2269    FLEX LUFTSLANGE    89,50
Best.nr 1683    TÅGE & VANDUDSKILLER    449,00
Best.nr 5976    VANDUDSKILLER    199,00    Tilbudspris

Tilbehør og reservedele bestilles separat

Fra : René

Dato : 03-12-07 17:14

Jamen jeg takker og iler til Harald - havde ikke set den der Fiac olie...!

René