Sex i begge huller : Bare knep løs !
Fra : Reiner Hass

Dato : 30-11-07 17:31

Mig og min elskerinde har dyrket begge huller i lang tid. Jeg har haft
tungen oppe i røven på hende og slikket hendes fisse i samme session.
Haft et par fingre oppe og fingerkneppet i samme og selvfølgelig også bollet
hende . Hun har sågar slikket pik på mig uden afvaskning af lem
efter analsex.

det skal siges vi er begge meget renlig og der har aldrig været antydning af
lort "på spidsen"

Og hvor vil jeg hen med dette ? der er ingen af os der nogensinde har rendt
ind i nogle sygedomme idfb.bakterier etc

Hun er dejlig frisk; så for et par uger siden mente hun det var min tur til
at
få røven på komedie. Efter at have haft en finger og et starinlys oppe dér
hvor
solen aldrig skinner, må jeg sige at det med mandens g-punkt i røven er
kraftigt
overvuderet ; det bliver IKKE en ommer ! Det brød jeg mig fand'me ikke om.

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 18:26

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev

> Og hvor vil jeg hen med dette ? der er ingen af os der nogensinde har
> rendt ind i nogle sygedomme idfb.bakterier etc

tillykke med det og i er heldige og måske i aldrig render ind i noget, men
kvindens ædlere dele er meget let påvirkelige når det gælder bakteriebalance
og der går let ged i den. for nogens vedkommende mere end meget let mens
andre ka hælde hvad som helst indenfor uden at der sker noget.

vælg selv - løb risikoen eller bol løs

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 02-12-07 11:15

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dér hvor solen aldrig skinner, må jeg sige at det med mandens g-punkt
> i røven er kraftigt overvuderet ; det bliver IKKE en ommer !

Hold op med at piv sådan - det er vel lige for lige

Ulrik Chr.
nettet@uac.dk

Fra : Jørgen

Dato : 15-12-07 13:44

> [...]
> kraftigt
> overvuderet ; det bliver IKKE en ommer ! Det brød jeg mig fand'me ikke om.

******************-
Der er noget galt. I har gjort det forkert. Din veninde har været alt for
brutal.
Røvhuller er forskellige lige som mennesker. Hun er måske meget mere robust
end du er. Det skal da ikke ødelægge glæden for dig. Forestil dig, hvor
store ting, der kan komme ud den vej. Der kan selvfølgelig komme lige så
store ting ind udefra.
De skal bare ikke "møves" ind. Hun skal lukke dig forsigtigt op, gerne med
creme på fingrene. En finger ad gangen. I vil blive overrasket over, hvor
meget der er plads til. I skal da heller ikke bruge stearinlys. Det er kun
for de hardcore. Brug en blød dildo, når der er blevet plads til den. For
der skal nok blive plads til den, men det kan tage tid.
Om igen.
I må ikke give op. I skal bare bære jer rigtigt ad. - men tålmodighed -
Mvh Jørgen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-07 14:52

On Sat, 15 Dec 2007 13:44:00 +0100, "Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote:

> [...]
>end du er. Det skal da ikke ødelægge glæden for dig. Forestil dig, hvor
>store ting, der kan komme ud den vej. Der kan selvfølgelig komme lige så

Jeps, prøv at google på "Marta Pfeffer"...

--
Du kan ønske i den ene hånd og skide i den anden.
Gæt hvilken hånd der bliver fyldt først.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-08 14:45

> [...]
>
> Og hvor vil jeg hen med dette ? der er ingen af os der nogensinde har
> rendt ind i nogle sygedomme idfb.bakterier etc

MAn bliver især inficeret af andre menneskers bakterier og kun eller især
hvis de er syge

Så det er hysteri at passe særlig på dette - men godt smager det brune ikke

Hvis der var koleraepidemi var det en anden sag