Feriebilleder bl.a. fra Elba
Fra : Thomas H.

Dato : 30-11-07 09:28

Ved ikke helt om det er velset her, men jeg har smidt en bunke billeder op
fra ferieturen i maj.
bl.a. en masse fra øen Elba ud for Italien, en virkelig flot ø.

http://www.thhe-foto.dk/Europe2007.htm

Mvh og tak for hjælp her i gruppen.
Thomas H.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-07 13:40

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra ferieturen i maj.
> bl.a. en masse fra øen Elba ud for Italien, en virkelig flot ø.

Jeg har dig mistænkt for at du har øvet dig KANON foto
MvH Steen

Fra : Thomas H.

Dato : 03-12-07 19:49

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har dig mistænkt for at du har øvet dig KANON foto

Ja jeg har da øvet mig 6-7 år snart

Fra : J

Dato : 03-12-07 14:12

On Fri, 30 Nov 2007 09:28:18 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Ved ikke helt om det er velset her, men jeg har smidt en bunke billeder op
>fra ferieturen i maj.
>bl.a. en masse fra øen Elba ud for Italien, en virkelig flot ø.
>
>http://www.thhe-foto.dk/Europe2007.htm

Takker. Det fortæller mig, at jeg også bør have noget 16 mm !
Kanon billeder !
Du bruger næsten 16-28 hele tiden !

mvh

John

Fra : Thomas H.

Dato : 03-12-07 19:51

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Takker. Det fortæller mig, at jeg også bør have noget 16 mm !
> Kanon billeder !
> Du bruger næsten 16-28 hele tiden !

Ja 16mm svarer det til i 35mm , jeg prøvede i Rom flere gange at smide min
17-85 på, men jeg kunne aldrig rigtig få det hele med, så 10-20'eren røg på
igen.