|
| Get(No)More slår til igen Fra : Hans |
Dato : 20-11-07 09:34 |
|
For 1½ år siden købte jeg et batteri hos GetMore. Det er nu gået i stykker
og jeg har haft det sendt ind til dem igen. De vil dog ikke gøre noget ved
den for, som de skriver, så er batteriet ikke købt hos dem!? Det er i hvert
fald løgn, men hvordan beviser jeg det, når de ikke har skrevet serienummer
på den originale faktura, så jeg har ikke haft mulighed for at kontrollere
det?
Her er hvad de skriver:
TILB UPS APC Replacement Batte
S/N: S4A0613P17688
Fejl: Brændt af, deformeret
--
EJ købt hos Getmore, serienummer på batteri matcher ikke det købte!
Serienummer på batteri: S4A0613P17659
Servicetimer registreret på ordrenr. 764374
---
Diverse RMA sager
S/N: S4A0613P17688
Så vidt som jeg kan læse ud fra ovenstående, så har de registreret
"S4A0613P17659" på det originale batteri mens de har skrevet "S4A0613P17688"
ind på den RMA sag jeg har oprettet hos dem? Jeg har heldigvis billeder af
mit batteri med serienummeret "S4A0613P17659"!
Derudover så har de sendt pakken retur til mig med et efterkrav = 98 kroner
i alt. Skal jeg nægte at modtage den og hvordan står jeg så rent
sagsmæssigt? Det er selvfølgelig ikke de store formuer vi snakker (715
kroner inkl. moms) men rent prinicipielt skal de da ikke slippe godt afsted
med det!
| |
Hans (20-11-2007)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 20-11-07 10:05 |
|
> Så vidt som jeg kan læse ud fra ovenstående, så har de registreret
> "S4A0613P17659" på det originale batteri mens de har skrevet
> "S4A0613P17688" ind på den RMA sag jeg har oprettet hos dem? Jeg har
> heldigvis billeder af mit batteri med serienummeret "S4A0613P17659"!
Og her er hvad de skrev ang. ovenstående:
Batteriet med serienummer S4A0613P17688 er købt hos os på faktura 1066179 d.
26/7-2006.
Serienummeret har også fremgået / fremgår af fakturaen, og matcher med
kassen, men ikke med selve batteriet du havde sendt ind.
Serienummeret på batteriet, S4A0613P17659, er aldrig registreret i vores
system, og kan derfor ikke have været solgt af os...
Jeg kan fremvise faktura uden serienummer :-/ Hvordan står jeg mht.
bevisførelse?
| |
penta@panto.com (20-11-2007)
| Kommentar Fra : penta@panto.com |
Dato : 20-11-07 17:17 |
|
"Hans" <j-1234567890@REMOVE.gmail.com> skrev i en meddelelse
news:47429bff$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> For 1½ år siden købte jeg et batteri hos GetMore. Det er nu gået i stykker
> og jeg har haft det sendt ind til dem igen. De vil dog ikke gøre noget ved
> den for, som de skriver, så er batteriet ikke købt hos dem!? Det er i
> hvert fald løgn, men hvordan beviser jeg det, når de ikke har skrevet
> serienummer på den originale faktura, så jeg har ikke haft mulighed for at
> kontrollere det?
>
> Her er hvad de skriver:
>
> TILB UPS APC Replacement Batte
> S/N: S4A0613P17688
> Fejl: Brændt af, deformeret
> --
> EJ købt hos Getmore, serienummer på batteri matcher ikke det købte!
> Serienummer på batteri: S4A0613P17659
> Servicetimer registreret på ordrenr. 764374
> ---
> Diverse RMA sager
> S/N: S4A0613P17688
>
> Så vidt som jeg kan læse ud fra ovenstående, så har de registreret
> "S4A0613P17659" på det originale batteri mens de har skrevet
> "S4A0613P17688" ind på den RMA sag jeg har oprettet hos dem? Jeg har
> heldigvis billeder af mit batteri med serienummeret "S4A0613P17659"!
>
> Derudover så har de sendt pakken retur til mig med et efterkrav = 98
> kroner i alt. Skal jeg nægte at modtage den og hvordan står jeg så rent
> sagsmæssigt? Det er selvfølgelig ikke de store formuer vi snakker (715
> kroner inkl. moms) men rent prinicipielt skal de da ikke slippe godt
> afsted med det!
>
>
Der må være sket en ombytning. Ring ind og tal med et menneske.
Send evt dit billede til den person du får i tale.
Udgangspunktet kan være: Du er jo ikke ude på at snyde og det er Getmore jo
heller ikke.
venligst
/tomov
| |
Peter (20-11-2007)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 20-11-07 17:55 |
|
<penta@panto.com> skrev i en meddelelse
news:4743088e$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Udgangspunktet kan være: Du er jo ikke ude på at snyde og det er Getmore
> jo heller ikke.
>
Når det er Getmore, der er indblandet, vil jeg nu ikke være så sikker på
det!
Peter
| |
Hans (23-11-2007)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 23-11-07 21:55 |
|
> For 1½ år siden købte jeg et batteri hos GetMore. Det er nu gået i stykker
> og jeg har haft det sendt ind til dem igen. De vil dog ikke gøre noget ved
> den for, som de skriver, så er batteriet ikke købt hos dem!? Det er i
> hvert fald løgn, men hvordan beviser jeg det, når de ikke har skrevet
> serienummer på den originale faktura, så jeg har ikke haft mulighed for at
> kontrollere det?
>
> Her er hvad de skriver:
>
> TILB UPS APC Replacement Batte
> S/N: S4A0613P17688
> Fejl: Brændt af, deformeret
> --
> EJ købt hos Getmore, serienummer på batteri matcher ikke det købte!
> Serienummer på batteri: S4A0613P17659
> Servicetimer registreret på ordrenr. 764374
[CUT]
Jeg har lige været på posthuset for at nægte modtagelse på pakken fra
GetMore og dér opdagede jeg, at serienummeret udenpå kassen rent faktisk
stemmer overens med serienummeret som GetMore har registeret på min faktua.
Det gør jo ikke min bevisførelse nemmere men mon ikke APC er kommet til at
putte det forkerte batteri i kassen? GetMore kan jo stadigt stille sig på
bagbenene, for jeg kunne jo bare have kontrolleret det da jeg pakkede
batteriet op første gang men hvem gør dét?
Men nu er batteriet returneret til GetMore og så håber jeg, at jeg bliver
positivt overrasket over dem.
| |
|
|