Sexualundervisning
Fra : Ukendt

Dato : 30-11-07 07:25

Min nabo (f. 1936), der godt nok er psykopat og
lystløgner, hævder, at hans velhavende Hellerup-mor
ansatte en stuepige til at lære ham og hans tre brødre
at bolle, da de var i 10-15 års alderen.

Jeg har betvivlet denne historie, indtil jeg forleden dag
hørte følgende beretning hos "Domian" (WDR-Köln)
fra en 70-årig troværdig tysk herre:
Manden var vokset op i en velhavende familie, hvor begge
forældre arbejdede i deres firma og ikke havde tid til at
beskæftige sig med drengen. De havde så ansat en pige
til at tage sig af ham.

Da han var 8 år, kom der en ny pige, som hver fredag
vaskede ham nøgen i træbadekarret. Mens hun tørrede
ham med håndklædet, fik han stådreng. Stuepigen
runkede den så af på ham til fælles begejstring. Da
forældrene ikke interesserede sig for ham, og da det
i øvrigt føltes rart, kunne han ikke drømme om at sige
det til sin mor.

Efter et par år rejste pigen, og der kom en ny. Hun
udvidede programmet, idet hun tog drengen med ind
på sit værelse, når hun havde besøg af kæresten. De
tog ham med op i sengen og lod ham være med i en
trekant. 10-12 år gammel!

Har nogen af jer oplevet eller hørt om tilsvarende??
(Desværre måtte jeg selv i den alder nøjes med at se
naboens datter tisse

Hej -- Ib

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 09:17

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trekant. 10-12 år gammel!
>
> Har nogen af jer oplevet eller hørt om tilsvarende??
> (Desværre måtte jeg selv i den alder nøjes med at se

Hellerup - ja vi lever jo i et klassesamfund.... jeg måtte osse nøjes med at
se naboens datter tisse, meeeeen, vi legede da osse dokter i ny og næ

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-11-07 13:33

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> "Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hellerup - ja vi lever jo i et klassesamfund.... jeg måtte osse nøjes med
> at se naboens datter tisse, meeeeen, vi legede da osse dokter i ny og næ

Og det har hun fortrudt siden, hun fortæller at det var hendes barndoms mest
traumatiske oplevelse

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 13:59

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Og det har hun fortrudt siden, hun fortæller at det var hendes barndoms
> mest traumatiske oplevelse

ja - hun var en værre en - men de historier hun ku om dig, hold da op.......

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-11-07 13:31