Smerter ved dyb penetration
Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 29-11-07 18:57

Hej gruppe.

Jeg har mødt en sød og fræk pige, som er fantastisk i sengen. Vi kan lide de
samme ting, og har begge god lyst til hinanden.
Men efter en del sex har hun fået ondt i maveregionen, og bagefter kan hun
mærke, at det er når jeg trænger dybt ind i hende (bl.a. når jeg tager hende
bagfra), at jeg rammer det ømme punkt. Når hun er liderlig kan hun godt lide
følelsen, som også er iblandet smerte. Men næste dag synes hun det er træls
at have ondt der. Jeg er ok udstyret (20cm. i længden), og når derfor
nogenlunde langt op i hende.
Er vi nødt til at undgå dybe stillinger?
Vil hendes underliv vænne sig til stimulationen, og ikke mere føles ømt?
Eller er der andre måder at omgås dette?

Fra : nana sørensen

Dato : 30-11-07 00:34

"Somewhat Long John Silver" <spam@spam.spam> wrote in message
> [...]
> Vil hendes underliv vænne sig til stimulationen, og ikke mere føles ømt?
> Eller er der andre måder at omgås dette?

Du rammer andsynligvis hendes livmoderhals, som er "forbundet" med alt i
underlivet. det kan godt give nogle ret heftige smerter, lidt a la at blive
sparket i skridtet, tror jeg. Kvalm og meget avs følelse.
Når du tager hende bagfra, så kommer du dybere ind, og det kan være derfor
det føles værre for hende sådan. Husk at jo mere ophidset hu ner, jo længere
er skeden og jo længere kan du komme ind, uden at det gør ondt på hende.
Efterhånden som hun bliver ere ophidset, så trækker livmoderen isg nemlig
længere op i underlivet.
man vænner sig i øvrigt ikke til det, da det du rammer jo ikke flytter sig.
Vælg stillinger der ikke gør ondt.