Clip organizer fejl
Fra : Jele

Dato : 29-11-07 12:12

Hej NG

Jeg får denne meddelelse
"Clip Organizer kan ikke udføre handlingen.
Grænsefladen er ikke registreret. Fejlkode 0x80040155"
i MS 2003 når jeg forsøger at indsætte billeder -
har prøvet af af og geninstallere min MS (kører med win XP).

Kan nogen hjæpe mig ?

På forhånd tak

M.v.h.
Jette

Fra : Jacky Hansen

Dato : 29-11-07 13:07

"Jele" <no@spammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i MS 2003 når jeg forsøger at indsætte billeder -
> har prøvet af af og geninstallere min MS (kører med win XP).

Hej Jette...

Sæt fejlkoden ( 0x80040155 ) ind i Google, og du får en masse forslag.

Mvh.
Jacky

Fra : Jele

Dato : 29-11-07 13:56

> Hej Jette...
>
> Sæt fejlkoden ( 0x80040155 ) ind i Google, og du får en masse forslag.
>
> Mvh.
> Jacky

Hej Jacky

Det har jeg prøvet, også at udføre de forskellige ting med bl.a. REGSVR32
OLE32.DLL
- men intet har hjulpet endnu !!

M.v.h.
Jette