hvad tænder en kvinde
Fra : snuden

Dato : 26-11-07 07:43

Jeg er ved at få mig en rigtig dejlig kæreste. Rigtig lækker krop, numse,
bryster...alt er som det skal være. Jeg er bare lidt uerfaren mht til at
være sammen med kvinder. Jeg har nogle fantasier om, at slikke hende både i
kussen og numsen...skiftevis...og i hullet jeg ikke slikker, forestiller jeg
mig at bruge fingrene...så det virkelig kommer til at kilde...bare
underkaste mig totalt og gøre alt for at hun kommer i den syvende himmel. Er
der noget specielt, som tænder tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

Snuden

Fra : Henning Lund

Dato : 26-11-07 16:51

snuden tastede:

> Er der noget specielt, som tænder
> tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

Penge!

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-11-07 10:30

LOL

--
Thomas

V-K-O eller S-SF-O?

Fra : enkvinde

Dato : 26-11-07 23:40

> [...]
> Er der noget specielt, som tænder tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

Jeg kan squtte dy mig

Men noget som IKKE tænder en kvinde, er en gedin underlivsbetændelse. Og det
er du godt på vej til at give hende, med dine fantasier om at mixe mellem
"fordel og bagdel"

Vær opmærksom på, at baktusserne fra bagdelen IKKE må puttes op i fissen.
Hverken via fingerfisse eller analsex.

Hilsen Eva

Fra : snuden

Dato : 27-11-07 00:28

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mellem "fordel og bagdel"
>
> Vær opmærksom på, at baktusserne fra bagdelen IKKE må puttes op i fissen.

Ok..dèt havde jeg ikke tænkt på...hun skal selvfølgelig være nyvasket..men
stadig...bakterierne er der vel stadig. Men de fleste piger kan vel lide at
blive slikket i kussen...og kysset og kildet på og omkring klitoris...

Fra : nana sørensen

Dato : 27-11-07 03:17

"snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message

> [...]
> at blive slikket i kussen...og kysset og kildet på og omkring klitoris...

Alene det at du siger "i kussen" syntes jeg f.eks personligt er virkelig
fælt at høre på. Kusse lyder bare så usexet i mine ører, ligegyldigt hvad
der tales om at der skal gøres ved den. Heldigvis vil nogen kvinder ikke
have det på samme måde, for kvinder er dybt forskellige, og det er derfor
svært for alle at svare på hvad der tænder en kvinde. Nogen kvinder vil
syntes at det er frækt at whatever, andre vil tænde helt af på det samme.
Føl dig frem. Hvis du har en god sexpartner, så bør du kunne mærke hvor og
hvornår det er rigtig rigtig godt, og hvornår noget skal droppes.
Jeg kan i øvrigt tilslutte mig at der ikke skal skiftes mellem huller uden
grundig vask af fingre/pik/dildo. Om hun er nyvasket eller ej, ændrer ikke
på at tarmens bakterieflora er anderledes end skedens, så hold de to
adskilt.
Og gå i øvrigt ikke ud fra at alle kvinder vil pilles i røven. Igen: Føl dig
frem. Hvis hun kramper helt op, så er det nallerne væk. Anal i alle former
er SÅ ufedt, hvis den modtagende part ikke er helt med på den. Men omvendt,
hvis hun er med på den og viser det med bevægelse og lyd, så kør på, men
forsigtigt! Husk glidecreme. I mangel af bedre kan du bruge spyt, men de
fleste kvinder syntes ikke om at blive spyttet på kroppen, heller ikke der,
så vær diskret hvis du bruger spyt som smørelse.

Ps. I øvrigt fedt at høre at der findes mænd der har fattet det med nix
hulbytning uden vask.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-11-07 13:51

nana sørensen tastede:
> Alene det at du siger "i kussen" syntes jeg f.eks personligt
> er
> virkelig fælt at høre på.

Herregud knægten er jo ikke voksen endnu, så han kender sikkert
ikke fagudtrykkene for kvindens anatomi.

Fra : ben9

Dato : 27-11-07 21:12

> Ps. I øvrigt fedt at høre at der findes mænd der har fattet det med nix
> hulbytning uden vask.

sefølli - det vi da være dybt åndsvagt hvis hun fik underligt gult
udflåd...........

så er der dømt "bli væk" i lang tid - dumt

Fra : Ulvir

Dato : 27-11-07 21:49

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i meddelelsen

> Alene det at du siger "i kussen" syntes jeg f.eks personligt er virkelig
> fælt at høre på...

Knejten kender nok ikke forskellen mellem en UKK og en SF. Altså en
Udblokeret KoneKusse og en Snæver Fisse..

Fra : ben9

Dato : 27-11-07 21:09

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at blive slikket i kussen...og kysset og kildet på og omkring klitoris...

noget der IKKE tænder de fleste madammer er nok når ens nye kæreste er helt
porno - så tag og hyg jer lidt med noget husmands eller du risikerer at hun
løber skrigende bort

man kører jo heller ikke en 8-tons lastvogn når man lige har købt en billet
til en radiobil - ja man drømmer sku da ikke engang om det, dor så blir
turen i radiobilen da kedelig og meget kort

giv tid - giv tid

Fra : Johan

Dato : 29-11-07 16:58

"ben9" <dont.filter@me> wrote in message

> [...]
> billet til en radiobil - ja man drømmer sku da ikke engang om det, dor så
> blir turen i radiobilen da kedelig og meget kort

Der er nu undtagelser. Men den opmærksomme elsker vil kunne stoppe sit
porno, hvis det ikke bliver vel modtaget.

Fra : ben9

Dato : 27-11-07 21:06

> [...]
> mellem "fordel og bagdel"
>
> Vær opmærksom på, at baktusserne fra bagdelen IKKE må puttes op i fissen.

du har helt ret, så du *skal* altså dy dig!

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-07 16:56

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vær opmærksom på, at baktusserne fra bagdelen IKKE må puttes op i
> fissen. Hverken via fingerfisse eller analsex.

Du taler, som du har forstand til. Mennesker er immune overfor egne
bakterier.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : enkvinde

Dato : 30-11-07 17:21

> Du taler, som du har forstand til. Mennesker er immune overfor egne
> bakterier.
>
> --
> -Jens B.

Hvor kom du fra? Dig har jeg haft på ignore i årevis - mit liv er nemlig for
kort til din type.

Hilsen Eva

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-07 18:09

> Hvor kom du fra? Dig har jeg haft på ignore i årevis - mit liv er
> nemlig for kort til din type.

Lad mig gætte: Du er overvægtig grænsende til fed?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : enkvinde

Dato : 30-11-07 18:21

> Lad mig gætte: Du er overvægtig grænsende til fed?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Hæ, nu kan jeg også huske hvorfor *G*

Bye igen, Jens

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 18:22

> "enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du taler, som du har forstand til. Mennesker er immune overfor egne
> [...]

og du er for dum - det ved enhver da

- altså at man ikke skal komme afføring i skeden, heller ikke sit eget,

- men osse at du er for dum

Fra : nana sørensen

Dato : 30-11-07 22:57

> "enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du taler, som du har forstand til. Mennesker er immune overfor egne
> [...]

Nej, de er ej.
Alle mennesker har f.eks stafylokokker på huden, uden at de dog gør skade.
men de kan de gøre, hvis de kommer ind under huden. Af samme grund renser
man af før blodprøver og piercing.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-12-07 18:19

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, de er ej.

Jo de er.

> Alle mennesker har f.eks stafylokokker på huden, uden at de dog gør
> skade. men de kan de gøre, hvis de kommer ind under huden. Af samme
> grund renser man af før blodprøver og piercing.

Du taler ikke om egne (fækale) streptokokker. Du taler om stafylokokker på
huden. Kan du se forskellen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 02-12-07 01:02

> [...]
>
> Jo de er.

> Du taler ikke om egne (fækale) streptokokker. Du taler om stafylokokker på

jeg svarede på det indlæg, der gik ud på at man var immun overfor egne
bakterier. Og det er man ikke, som jeg skrev.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-07 10:34

> jeg svarede på det indlæg, der gik ud på at man var immun overfor egne
> bakterier. Og det er man ikke, som jeg skrev.

Gu' er man så. Stafylokokker på huden er ikke egne bakterier. Fækale
streptokker er.

Jeg ved, du har svært ved at huske dine egne indlæg, men kan du for pokker
ikke gøre dig lidt mere umage med at huske andres alternativt lære at læse
dansk, da du af en eller anden grund konsekvent vælger at læse din egen
forestilling ind i tekster, i stedet for blot at tage dem for pålydende?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-07 00:32

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Gu' er man så. Stafylokokker på huden er ikke egne bakterier. Fækale
> streptokker er.

Det kan være, men da de optræder på ens egen hud, så er man ikke "immun"
oerfor dem. Altså kan man ikke bare gå ud fra at hvis noget kommer fra ens
egen krop, så er det ikke farligt.

> [...]
> dansk, da du af en eller anden grund konsekvent vælger at læse din egen
> forestilling ind i tekster, i stedet for blot at tage dem for pålydende?

Og kan du da ikke bare slappe af og blokere mig? jeg er pissetræt af at du
HVER gang jeg skriver noget, hopper frem som en trold af en æske og opgylper
et eller andet ligegyldigt.
Jeg forstår i øvrigt ikke hvad du mener mht. at jeg lægger min egen
forestilling ind i det jeg læser. Hvis jeg ikke skulle gøre det, hviken opg
hvis forestilling skulle jeg så lægge i det? Jeg læser fint betydningen af
indlæg, også dit, så hvad med at du for fremtiden bare undgik at støde ind i
mig, i stedet for det her gylle?

Fra : ben9

Dato : 03-12-07 01:29

> [...]
> betydningen af indlæg, også dit, så hvad med at du for fremtiden bare
> undgik at støde ind i mig, i stedet for det her gylle?

det ku jo starte med at du lod som om han ikke eksisterede, men i stedet
ævler du løs om hvad han skal og ikke skal.....

hold gryden i kog

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-07 01:58

..

> det ku jo starte med at du lod som om han ikke eksisterede, men i stedet
> ævler du løs om hvad han skal og ikke skal.....
>
> hold gryden i kog

God pointe. Jeg burde ignorere ham. Men det gør/kan jeg åbenbart ikke,
hvilket klart er grunden til at jeg med jævne mellemrum holder helt pause
fra usenet. Alligevel utroligt at en gruppe der handler om noget af det mest
hyggelige kan være så massivt u-hyggelig.

Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 03-12-07 16:13

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message

> [...]
> fra usenet. Alligevel utroligt at en gruppe der handler om noget af det
> mest hyggelige kan være så massivt u-hyggelig.

Det er bare brand ærgerligt, at de forholdsvist fornuftige mennesker lader
sig skræmme væk, mens folk, som hedder Jens, fortsætter med at forringe
værdien af vores internetadgang.

Fra : ben9

Dato : 04-12-07 16:11

> [...]
>>

> God pointe. Jeg burde ignorere ham. Men det gør/kan jeg åbenbart ikke,
> hvilket klart er grunden til at jeg med jævne mellemrum holder helt pause

hmmm - du er nok bare net-junkie

- men dem vrimler det med på usenet

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-07 20:17

> hmmm - du er nok bare net-junkie
>
> - men dem vrimler det med på usenet

Yup... Absolut. Men dte gælde rikke specielt nyhedsgrupper.

Fra : Ben9

Dato : 10-12-07 22:07

nana sørensen wrote:

> Yup... Absolut. Men dte gælde rikke specielt nyhedsgrupper.

SE DIG OMKRING OG HUSK SPEJLET

Fra : sdsf

Dato : 13-12-07 12:09

> [...]
>>

> Og kan du da ikke bare slappe af og blokere mig? jeg er pissetræt af at du
> HVER gang jeg skriver noget, hopper frem som en trold af en æske og
Ja, han er brændt varm på dig, det er tydeligt

> [...]
> betydningen af indlæg, også dit, så hvad med at du for fremtiden bare
> undgik at støde ind i mig, i stedet for det her gylle?
Du drømmer om at Jens Bruun støder ind i dig.

Jeres kommunikation slår gnister af seksuel spænding.

Fra : nana sørensen

Dato : 16-12-07 05:06

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Ja, han er brændt varm på dig, det er tydeligt

Nope, og hvis han da var, så var det nok ikke i udtrykkets positive
betydning, men nok nærmere som i "brændt sammen" på mig.

> Du drømmer om at Jens Bruun støder ind i dig.
>
> Jeres kommunikation slår gnister af seksuel spænding.

Bwadr... Hvis du opfatter det som seksuelt, så har du vist en helt anden
form for seksualitet end jeg har. Jeg tænder kke på firkantede klaphatte der
ALTID skal klemme noget ligegyldigt af.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-07 10:42

> Jeg tænder kke på firkantede
> klaphatte der ALTID skal klemme noget ligegyldigt af.

Gu' gør du så.

Hvis du ikke havde været SÅ fed, havde jeg måske tændt på din uendelige
naivitet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sdsf

Dato : 16-12-07 21:01

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Gu' gør du så.
>
> Hvis du ikke havde været SÅ fed, havde jeg måske tændt på din uendelige
> naivitet.

Det er typisk det en skoledreng svare når det er blevet opdaget at han er
forelsket
i en af pigerne.

Jeg synes i skal indrømme den gensidige betagelse,
og finde sammen for at få udløsning for de seksuelle spændinger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-07 21:46

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes i skal indrømme den gensidige betagelse,
> og finde sammen for at få udløsning for de seksuelle spændinger.

Behøver vi ikke. Kan du ikke bare fortælle os, hvad der kommer til at
foregå? Du har jo allerede gennemlevet situationen mange gange oppe i dit
hovede.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sdsf

Dato : 16-12-07 22:24

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Behøver vi ikke. Kan du ikke bare fortælle os, hvad der kommer til at
> foregå?
En trekant med Jens Bruun, Nana og Patruljen.

Du har jo allerede gennemlevet situationen mange gange oppe i dit hovede.
Jeg gør mit bedste.

Fra : nana sørensen

Dato : 17-12-07 17:39

> [...]
>
> Jeg synes i skal indrømme den gensidige betagelse,
> og finde sammen for at få udløsning for de seksuelle spændinger.

Som sagt: Nej. Overhovedet. Det kan godt være at jeg er kedelig, men jeg vil
hellere dyrke virkelig sex og endda virkelig god sex, end jeg vil sidde og
wanke inden i hovedet og få virtuelt jern på af at svine folk til på nettet.

Fra : sdsf

Dato : 17-12-07 19:41

> [...]
> vil hellere dyrke virkelig sex og endda virkelig god sex, end jeg vil
> sidde og wanke inden i hovedet og få virtuelt jern på af at svine folk til
Fint, det er jo netop det jeg foreslår: udleve drømmen om at dyrke virkelig
sex,
og endda virkelig god sex med Jens Bruun, som du dog måske må dele med
Patruljen.

Fra : nana sørensen

Dato : 17-12-07 22:56

> Fint, det er jo netop det jeg foreslår: udleve drømmen om at dyrke
> virkelig sex,
> og endda virkelig god sex med Jens Bruun, som du dog måske må dele med
> Patruljen.

Nu er det så bare sådan at jeg er heftigt involveret med en ægte mand, som
jeg ovenikøbet elsker højt, så jeg har vist hverken lyst til elle rbrug for
Jens Bruuns "Ydelser".

Fra : sdsf

Dato : 17-12-07 23:43

> Nu er det så bare sådan at jeg er heftigt involveret med en ægte mand,
Jeg er helt overbevist om at Jens Bruun også er ægte, og jeg tror også
at ham Patruljen er.
Patruljen er så nok mere homoseksuel end heteroseksuel.

>som jeg ovenikøbet elsker højt, så jeg har vist hverken lyst til elle rbrug
>for Jens Bruuns "Ydelser".
Du er jo også lidt (meget) forelsket i Jens Brun, og han i dig, så det er
bare om at komme igang.

Fra : Jorge

Dato : 27-12-07 03:57

> [...]
> Patruljen er så nok mere homoseksuel end heteroseksuel.

> Du er jo også lidt (meget) forelsket i Jens Brun, og han i dig, så det er

Jens er til selvudslettende partnere, ellers
går det ud over hans "mandighed"
Jeg tror også, ud fra hvad jeg har set på nettet,
at Jens har brug for vejledning fra BW, de var
i hvert fald sammen til en fest hos en negermand:
BW sad med en øl etiket i panden og gav gode råd,
medens Jenses selvudslettende dame så benovet til
under Jenses indledende flirt med omtalte mørke
mand (sådan så det ud på billedet)
Det kunne jo være Jens lavede aftale for sin
selvudslettende dame, nogle tænder jo på at se
B&W sex.

Jeg tror i tager fejl af det der foregår mellem
Jens og Nana, hun er for meget for Jens, hvilket
gør ham så frustreret, at han synker ned på ble-
stadiet når Nana kommer på banen.

Fra : Jorge

Dato : 27-12-07 03:41

> [...]
> vil hellere dyrke virkelig sex og endda virkelig god sex, end jeg vil
> sidde og wanke inden i hovedet og få virtuelt jern på af at svine folk til

Kalder du din klitoris for et jern?

Fra : ben9

Dato : 19-12-07 16:59

sdsf wrote:

> Det er typisk det en skoledreng svare når det er blevet opdaget at han er
> forelsket
> i en af pigerne.

hvad var det nu du sagde om patruljen og jalousi..... LOL - så nu ka
nana få både dig og jens - velbekomme

Fra : sdsf

Dato : 21-12-07 22:01

"ben9" <""troll.med.gl\"@ed,e"> skrev i en meddelelse

> hvad var det nu du sagde om patruljen og jalousi..... LOL - så nu ka nana
> få både dig og jens - velbekomme
Ja, jeg er altid klar, men nu skal Patruljen lige blive færdig:
http://www.mistressbeast.com/free-section/Mbs_FR.010.mpg

Fra : nana sørensen

Dato : 17-12-07 17:36

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Gu' gør du så.

Eller nej...

> Hvis du ikke havde været SÅ fed, havde jeg måske tændt på din uendelige
> naivitet.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Hellere fed, end snotdum som dig. Jeg kan i det mindste tabe min åbenbart
massivt store overvægt.

Fra : sdsf

Dato : 17-12-07 19:43

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Eller nej...

> Hellere fed, end snotdum som dig. Jeg kan i det mindste tabe min åbenbart
> massivt store overvægt.
Masser af motion ved at dyrke sex, evt. også med BoMM,
han holder længe forlyder det, og han er vild med dig.

Fra : nana sørensen

Dato : 17-12-07 22:57

> Masser af motion ved at dyrke sex, evt. også med BoMM,
> han holder længe forlyder det, og han er vild med dig.

Jeg har det fint med at være fed. Dyrker ikke sex af ande ngrund end at det
er sjovt og tilfredsstillende. Og BoMM Kan vist fucke sig selv. HELT alene.

Fra : sdsf

Dato : 17-12-07 23:59

> Jeg har det fint med at være fed. Dyrker ikke sex af ande ngrund end at
> det er sjovt og tilfredsstillende. Og BoMM Kan vist fucke sig selv. HELT
> alene.
BoMM leger vist en del med Mr. Jack (ses her):
http://www.crazy-ass-sex-toys.com/masturbation.htm

Læg mærke til at Mr. Jack's hals stikker bag ud og er lidt dildo-agtig.
En oplagt mulighed er du og BoMM sandwich'er Mr. Jack.
Altså BoMM ned i halsen på Mr. Jack, og den dildoagtige del af Mr. Jack
op i røwen på dig f.eks.

Nu er det jo sjovt at dyrke sex mange sammen, så en ret fed og ophissende
mulighed er at prøve at få Bo Warming og ham der Oscar Wilde med, ud over
Jens Bruun, Patruljen, og BoMM. Så bliver det en 6-kant.

Fra : sdsf

Dato : 16-12-07 21:10

> [...]
> form for seksualitet end jeg har. Jeg tænder kke på firkantede klaphatte
> der ALTID skal klemme noget ligegyldigt af.
Rolig nu, det var ikke ment negativt, der er intet galt med at være
forelsket,
og have seksuelle fantasier om at den udkårne støder ind.

Fra : N/A

Dato : 19-12-07 16:57

Fra : N/A

Dato : 19-12-07 16:57

Fra : N/A

Dato : 19-12-07 16:57

Fra : N/A

Dato : 19-12-07 16:57

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 04:49

"snuden" skrev i en meddelelse:

> Er der noget specielt, som tænder tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

Ja, at slå lokumsbrættet ned og at gå ud med skaldposen...

Hej -- Ib

Fra : urlex

Dato : 27-11-07 05:46

On 27 Nov., 01:27, "snuden" <snud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> blive slikket i kussen...og kysset og kildet på og omkring klitoris...

Nu skal læger til at spritte deres hænder og fingre ad når de har
givet hånd, det sprit der, må kunne gøre det lækkert

Fra : Johan

Dato : 29-11-07 16:57

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> wrote in message

> Nu skal læger til at spritte deres hænder og fingre ad når de har
> givet hånd, det sprit der, må kunne gøre det lækkert

Din smiley betyder vel at du joker. Men for en sikkerheds skyld:
1: Sprit renser kun ting uden synligt snavs, som ikke har været fugtige med
noget som helst.
2: Sprit gør ret så ondt på sart hud. Huden i anus er ganske sart.

Fra : Johan

Dato : 29-11-07 17:01

> [...]
> jeg mig at bruge fingrene...så det virkelig kommer til at kilde...*snip*

Hold styr på hvilke/n finger du bruger fori og bagi. Og bliv ikke overrasket
over brune fingre - som hun sandsyneligvis hverken vil have på lagnerne
eller brysterne.

Men ellers: Giv dig god tid. Gå ikke efter klitoris med det samme, men først
når du kan mærke, at hun er godt våd.

Fra : Ulvir

Dato : 29-11-07 18:46

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er ved at få mig en rigtig dejlig kæreste. Rigtig lækker krop, numse,
> bryster...alt er som det skal være..

Også i hendes hoved? Kan hun lave en god brun sovs? Eller er hun kun et
bolledyr?

Fra : ben9

Dato : 29-11-07 20:01

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "snuden" <snudens@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Også i hendes hoved?

årh - de skal nu heller ikke være for kloge - det går dem til hovedet

- jeg havde selv en engang og hun fandt ud af at komme ud af lænken - og
vupti en dag var hun sku inde i stuen

- uden støvsuger!!

Fra : Reiner Hass

Dato : 30-11-07 21:41

> [...]
> Er der noget specielt, som tænder tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

Nogle kvinder kan godt lide at få numsen slikket MEN det er fissen der er
nr. 1 . man kan altid mærke forskel for modtagelsen i fittan efter slikning
af røv.
Jeg syntes det er ekstremt liderligt at slikke røv men alt med måde,
selvfølgelig.

Når du har slikket hende 1 gang i numse, skal du slikke hende mindst 20
gange i fissen, sådan sagde min gamle far til mig, da han skulle lære mig om
blomsten
og bien i 70erne. Og den holder STIK skal jeg huske at sige

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 02-12-07 16:21

> Er
> der noget specielt, som tænder tænder piger..så de blir helt ustyrlige?

1 kvinde anbefaler:

"Sådan slikker du fisse
Alle ved da, hvordan man slikker fisse !! Eller gør de ?
Ikke desto mindre oplever jeg ofte mænd, der tror, det kun handler om
klitoris !
Jeg vil forsøge at beskrive, hvordan jeg holder af at blive slikket, og jeg
vil æde min gamle hat på, at du får succes, hvis du slikker din pige
således, for så forskellige er vi piger jo heller ikke.
Start med at pirre hende med din tunge mellem hendes ben. Slik de ydre
skamlæber. Igen ! ........ og igen. Slik hende i revnen ved de indre
skamlæber, nedefra og op. Ikke røre klitoris endnu. Slik hende mellem anus
og skedeåbningen, og nu du er ved det, så slik også gerne hendes anus, hvis
du kan lide det. Pigen vil ikke stoppe dig, for det er også dejligt dér.
Stik tungen ind i skeden - "knep" hende med tungen. Når pigen ligger og er
rigtigt godt tændt, kan du efterhånden begynde at nærme dig klitoris. Lad
din tunge strejfe klitten, og du ser / føler / hører lynhurtigt en reaktion.
Slik hende igen fra skedeåbningen og hele vejen op, og nu kan du begynde at
dvæle lidt længere tid ved klitoris. Måske kommer pigen lynhurtigt nu ??
Fordi du har pirret hende så længe, at hun simpelthen eksploderer.
Lad være med at skille skamlæberne ad med fingrene, for der sidder så meget
følelse i skamlæberne.
Slik skamlæberne og igen op til klitten. Stik en finger op i fissen, mens du
slikker på klitoris. Pigen vil være vild med det.
Måske hun også godt kan lide en lille forsigtig finger i anus ??
Herefter bestemmer du selv, hvor meget mere du vil gøre ud af det. Bliv ved
klitoris, og pigen kommer, eller slik rundt omkring igen - til sidst vil
pigen skrige på pik. Hvad du herefter gør, er op til dig.
God fornøjelse."

Det er et udemærket udgangspunkt, men først og fremmest skal du fornemme dig
frem! Tro på din egen fornemmelse af, om det du gør er noget hun kan li
eller ej.

mvh. Mike

Fra : Reiner Hass

Dato : 04-12-07 04:25

> [...]
> klitoris, og pigen kommer, eller slik rundt omkring igen - til sidst vil
> pigen skrige på pik. Hvad du herefter gør, er op til dig.

Jeg lavede oventående på min veninde hér i nat. Bortset for hun kaldte mig
en drillepind. Er det virkelig en god måde at slikke fisse. Hun kunne lide
det !
Jeg har nok svigtet skamlæberne lidt og gået direkte til klitten. Dér for
dennegang : en drillepind

Fra : Patruljen

Dato : 11-12-07 11:21

On 2 Dec., 10:33, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg ved, du har svært ved at huske dine egne indlæg, men kan du for pokker
> ikke gøre dig lidt mere umage med at huske andres alternativt lære

Gab. Den vanvittige Jens Bruun oplyser os endnu engang om sin
uvidenhed -

forhold til hygiejne er der én ting, som er vigtig. Kristian Müller
forklarer:
"Når en finger eller en pik har været oppe i anus, skal man huske at
vaske den med sæbe og tørre den godt, inden man putter den op andre
steder. Det samme gælder sexlegetøj. Det er en god idé også at bruge
et kondom for at være sikker på at pigen undgår at få en infektion i
underlivet.

Hvad ang. colibakterier er det vigtigt at man ikke går fra tarm til
skede, da colibakterier kan ændre miljøet i skeden og kan resultere i
forskellige underlivssygdomme, samt hygiejne omkring urinrøret fordi
kvindens urinrør kun er ca. 4 cm langt og har nemt ved at trænge ind i
blæren hvor colibakterier kan give urinvejsinfektioner, derfor er det
også vigtigt for kvinder efter sex at lade vandet, så man får skyllet
bakterierne ud af urinrøret. Mænd har uhyr lille risiko for at få
urinvejsinfektioner af analsex uden kondom fordi mænd urinrør er meget
længere end kvinders.

E) Nogle simple hygiejneregler: Når man dyrker analsex, og der skiftes
til vaginalt samleje, skal den genstand, som indføres i skeden,
rengøres først (vaskes og tørres). Alternativt skiftes kondom.

Og hvad kan vi komkludere ud af den ting - Jens Bruun får ikke så
meget analsex.

Mvh.

Fra : sdsf

Dato : 16-12-07 21:17

> [...]
>"Når en finger eller en pik har været oppe i anus, skal man huske at
>vaske den med sæbe og tørre den godt, inden man putter den op andre
Kristian Müller forklare om én vigtig og svær ting,
han er en meget klog mand, det er min konklusion

Fra : Patruljen

Dato : 16-12-07 03:17

On 16 Dec., 10:41, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Gu' gør du så.

He - Jens Bruun har netop bekræftet at han er en firkantet klaphat,
der ALTID klemmer noget ligegyldgt af. Endelig en slags selvindsigt
fra den rablende gale Jens Bruun.

Iøvrigt kunne jeg næppe være mere enig i vurderingen. Det er de totalt
ligegyldige bemærkninger Jens Bruun formår at udtænke. Som regel, -
lidt tilsvinning her og lidt tilsvinning der - i en bitter,
gammelmands - vrede - agtig stil.

Jens Bruun får for lidt ..... !

> Hvis du ikke havde været SÅ fed, havde jeg måske tændt på din uendelige
> naivitet.

Dagens gode råd ;

Det er formentlig en god ide, at den rablende Jens Bruun leder i
retning af uendeligt naive eksistenser, når han kikker efter en mulig
partner.Måske kan en uendelig naiv pige fra høre og blinde instituttet
være et mere potientielt emne. Eller øge de iforvejen minimale
sandsynligheder for succes.

Regards.

Fra : sdsf

Dato : 16-12-07 20:35

> [...]

>ligegyldige bemærkninger Jens Bruun formår at udtænke. Som regel, -
>lidt tilsvinning her og lidt tilsvinning der - i en bitter,
Det er helt tydeligt at du også er brændt varm på Jens Bruun,
"den man tugter elsker man."
Du har fornemmet at Nana er ved at løbe med ham,
og nu går du så helt i selvsving, i bare jalousi.

>Jens Bruun får for lidt ..... !
Nå, men nu kan han få både Putruljen og Nana Sørensen.

> [...]
>partner. Måske kan en uendelig naiv pige fra høre og blinde instituttet
>være et mere potientielt emne. Eller øge de iforvejen minimale
Ovenstående emmer af jalouxi og fornærmet forsmåethed.

Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 16-12-07 21:21

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> He - Jens Bruun har netop bekræftet at han er en firkantet klaphat,
> der ALTID klemmer noget ligegyldgt af.

Bevisbyrden var ham vel for overvældende.

Fra : ben9

Dato : 19-12-07 16:57

Patruljen wrote:

> [...]
> partner.Måske kan en uendelig naiv pige fra høre og blinde instituttet
> være et mere potientielt emne. Eller øge de iforvejen minimale

hmmm - jens sku tage at starte med at hive sig selv lidt i banditten så
han ka få taget lidt af trykket

men - han er jo en macho og den slags tror det er forbudt at græde - - -
- - og spille pik

når han så engang har lært sit køn at kende ku han måske begynde at
overveje at få noget rigtigt fisse og til den tid skulle han osse ha
større muligheder da han jo nok til den tid er lidt mindre kolerisk.

Fra : N/A

Dato : 19-12-07 16:57

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 19-02-08 21:04

prøv at finde en kærlighedens ABZ af Sten Hegler den trænger du til