utro kvinder
Fra : hansen

Dato : 25-11-07 16:32

Hvis en kvinde har fået sæd op i skeden og skal hjem til manden lige
efter. Hvordan får hun så sæden/spermen ud af skeden, så manden(mig)
ikke kommer til at rode i fremmed sæd?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-11-07 20:41

hansen wrote:

> Hvis en kvinde har fået sæd op i skeden og skal hjem til manden lige
> efter. Hvordan får hun så sæden/spermen ud af skeden, så manden(mig)
> ikke kommer til at rode i fremmed sæd?

Hvis din kvinde render med fremmede og det åbenbart er okay med dig, så bør
du da i det mindste stille krav om at hun bruger kondom.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : nana sørensen

Dato : 26-11-07 00:13

"hansen" <ste@ste.zz> wrote in message
> Hvis en kvinde har fået sæd op i skeden og skal hjem til manden lige
> efter. Hvordan får hun så sæden/spermen ud af skeden, så manden(mig) ikke
> kommer til at rode i fremmed sæd?

Jeg tror ikke at ret mange kvinder ikke ville fikse problemet, inden de kom
hjem. Og de fleste kvinder er heldigvis kloge nok til at bruge kondom med
deres elsker.
Men sæd bliver altså ikke bare deroppe. Det drypper ud. Og om ikke andet, så
kan man skylle det ud med en bruser, hvilket dog ikke er godt for skedens
bakterieflora.
Om det kan gøres hurtigere ved jeg ikke. jeg har aldrig haft brug for at
fjerne beviser på den måde.

Fra : Tony

Dato : 26-11-07 06:44

"hansen" <ste@ste.zz> skrev i en meddelelse
> Hvis en kvinde har fået sæd op i skeden og skal hjem til manden lige
> efter. Hvordan får hun så sæden/spermen ud af skeden, så manden(mig) ikke
> kommer til at rode i fremmed sæd?

Hun ka jo lige smutte forbi den nærmeste tankstation, og få fissen
højtrykspulet.
Det sku nok ku hjælpe.
Så ka du samtidig be hende om at gi røvhullet en tur osse.
Der har tyren sikkert osse været.

Hun afleverer vel pengene, når hun kommer hjem?

Tony

Fra : ben 9

Dato : 26-11-07 10:34

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Hun ka jo lige smutte forbi den nærmeste tankstation, og få fissen
> højtrykspulet.

Der mangler i høj grad et "s" i det ord......... LOL

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-07 11:06

"ben 9" <.filter@me.not> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Der mangler i høj grad et "s" i det ord......... LOL

Og du har gået på Overgade skole---

Fra : ben9

Dato : 27-11-07 21:14

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "ben 9" <.filter@me.not> skrev i en meddelelse

> Og du har gået på Overgade skole---

mjae - 30 km derfra?

hvad vil du helst - spule eller pule?

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-11-07 03:12

Fra : Tony

Dato : 26-11-07 15:37

"ben 9" <.filter@me.not> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Der mangler i høj grad et "s" i det ord......... LOL

Nosser det gør der ?

Tony