Er Nusle blevet frigid?
Fra : Brian Olesen

Dato : 21-11-07 23:08

Hejsa
Hold op Nusletingen holder sig nogle pauser herinde fra.
Har I hørt noget om, hvorvidt hun skulle have mistet lysten?

Mvh. brian

Fra : Jorge

Dato : 22-11-07 02:33

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message
> Hejsa
> Hold op Nusletingen holder sig nogle pauser herinde fra.
> Har I hørt noget om, hvorvidt hun skulle have mistet lysten?
>
> Mvh. brian

Ja hun savner kvalitet, noget det i høj grad skorter på
i denne gruppe.

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-11-07 02:58

"Jorge" <jorge45@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message

> Ja hun savner kvalitet, noget det i høj grad skorter på
> i denne gruppe.

Hvad betyder ordet kvalitet for dig?

Mvh. brian

Fra : preben nielsen

Dato : 22-11-07 16:39

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
> Hold op Nusletingen holder sig nogle pauser herinde fra.
> Har I hørt noget om, hvorvidt hun skulle have mistet lysten?

Hvorfor skulle hun bruge tid på denne gruppe, som kun er en skygge af en
skygge af, hvad den var for 2-3 år siden.

Alle indlæg her i gruppen drejes jo lynhurtigt over i infantile
personangreb, so why bother ?

Så det er nok grunden....

-p

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 23:29

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev

> Alle indlæg her i gruppen drejes jo lynhurtigt over i infantile
> personangreb, so why bother ?
>
> Så det er nok grunden....
>
> -p

idiot

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-11-07 23:44

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skygge af, hvad den var for 2-3 år siden.
>
> Alle indlæg her i gruppen drejes jo lynhurtigt over i infantile

Your guess can be just as good as mine.
Jeg vælger nu at tro, at hun er blevet frigid. lol

Mvh. brian

Fra : ben9

Dato : 23-11-07 00:02

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Your guess can be just as good as mine.
> Jeg vælger nu at tro, at hun er blevet frigid. lol
>
> Mvh. brian

har hun da ikke altid været det - det hun rabler af sig ku da tyde på det

næh du - hun har sku fået en kæreste!!

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-11-07 00:05

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> har hun da ikke altid været det - det hun rabler af sig ku da tyde på det
>

> næh du - hun har sku fået en kæreste!!

Lyder både muligt og sandsynligt. Jamen så ser vi hende jo snart herinde
igen. *gg*

Brian

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-11-07 02:27

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> har hun da ikke altid været det - det hun rabler af sig ku da tyde på det
>

> næh du - hun har sku fået en kæreste!!

Og ham hedder B9 og han har fået den helt store gevindst på over 120 kilo
mindst!!
Det er bare Mega Fedt for for vores kære ven B9

Fra : ben 9

Dato : 23-11-07 11:06

--

Bæ9
Troll
"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Og ham hedder B9 og han har fået den helt store gevindst på over 120 kilo
> mindst!!
> Det er bare Mega Fedt for for vores kære ven B9

hæhæ - billeder gå væk - og så er du jo bare pisse-misundelig, men jeg kan
betro dig at jeg allerede har nok i en på 58 kilo

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-11-07 14:46

"ben 9" <.filter@me.not> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> hæhæ - billeder gå væk - og så er du jo bare pisse-misundelig, men jeg kan
> betro dig at jeg allerede har nok i en på 58 kilo

At gå glip af 62 kilo Dumt BØV!
Jeg har tilbudt mig men hun tør ikke hun er bange for at jeg er for pervers
1 vers 25 øre 4 vers 1 kr

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-11-07 17:08

On Fri, 23 Nov 2007 14:45:40 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>At gå glip af 62 kilo Dumt BØV!
>Jeg har tilbudt mig men hun tør ikke hun er bange for at jeg er for pervers

Det må du også være, da man sateme skal være pervers for at hoppe på en
totalt tyk trunte.

--
Thomas

V-K-O eller S-SF-O?

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-11-07 21:45

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må du også være, da man sateme skal være pervers for at hoppe på en
> totalt tyk trunte.
>
> --

Ah dér ta'r du da helt fejl. Prøv lige en tur med sådan en stor bagdel
bagfra. Kom så igen når det er forsøgt og fortæl om oplevelsen.
Det er bare noget der dur!

Mvh. brian

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-11-07 22:04

> [...]
>
> Ah dér ta'r du da helt fejl. Prøv lige en tur med sådan en stor bagdel
> bagfra. Kom så igen når det er forsøgt og fortæl om oplevelsen.

Det kan Hr. Jensen ikke det minder for meget om hans mor---

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-11-07 01:00

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan Hr. Jensen ikke det minder for meget om hans mor---

Nå for satan da.
Han sku' nu prøve alligevel.

Mvh. bRian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-11-07 12:01

Ak ja, tyv tror, hver mand stjæler.

--
Thomas

V-K-O eller S-SF-O?

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-11-07 18:18

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newslik3ph094dmj51r28oa1gdmj3hhfp3a4@4ax.com...

> Ak ja, tyv tror, hver mand stjæler.
>
> --
> Thomas
>
> V-K-O eller S-SF-O?

Pladder med dig jeg har jo forsøgt mig men blev afvist af Nusle Nuslesen!

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-11-07 02:23

> [...]
>

> Hvorfor skulle hun bruge tid på denne gruppe, som kun er en skygge af en
> skygge af, hvad den var for 2-3 år siden.

Ja der var 40% løgn og 60% det rene sludder. Lummer har altid været for
røven af 4 division
Der var også lummerfester hvor alle var noget så fri ---- Bo Wamling var med
til den sidste
sammen med Nusle Nuslesen Jeg ved ikke om de havde sex sammen? Er Nusle
blevet frigid?
God bedring! Steen