Lort på pikken
Fra : Steen Johansen

Dato : 12-11-07 21:22

Det var det et af de gamle indlæg handlede om
nu er det bare for kedeligt! Hvor er alle mega tosserne henne?

Fra : Tony

Dato : 13-11-07 00:49

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var det et af de gamle indlæg handlede om
> nu er det bare for kedeligt! Hvor er alle mega tosserne henne?

De er sikkert igang med at tørre pikken a' i gardinet, inden de smutter ud
a' døren : oD

Tony

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-07 08:36

Steen Johansen wrote:
> Det var det et af de gamle indlæg handlede om
> nu er det bare for kedeligt! Hvor er alle mega tosserne henne?

Ja så var der da osse den med knopper på penis og klokkeføen,
som fik Bo (aka. Jacob), Otamas og Vendelboen til at klage til TDC,
med krav om straks at spærre for min internetadgang og gøre alt hvad
der blev skrevet i lummergruppen tophemmeligt.

--
Ejvind

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-11-07 21:26

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med krav om straks at spærre for min internetadgang og gøre alt hvad
> der blev skrevet i lummergruppen tophemmeligt.

Der er løbet meget vand i åen siden :Otamas og Vendelboen i kamp om den
samme dame så de ses ikke mere
og Otamas er flippet totalt ud over livet Nu forsøger tossen sig som
fotograf

Fra : Homohader

Dato : 13-11-07 13:22

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var det et af de gamle indlæg handlede om

Jamen det er da et indlæg for de allestednærværende bæskubbere. Måske skulle
de lave News:snak.seksualitet.bæskubberi

Fra : ben9

Dato : 13-11-07 13:50

"Homohader" <sssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jamen det er da et indlæg for de allestednærværende bæskubbere. Måske
> skulle de lave News:snak.seksualitet.bæskubberi

nå - så kom "homohaderen" lige ind fra siden med sin omofobi

ak ja - når ens sexliv er en gang kludder fordi man måske inderst inde er
til fyre skal man jo hyle op om hvor grimt homosex er for så håber man jo at
andre ikke får oje på en selv.

find nu din seksualitet frem bette homohader - sex er såmen bare en anden
måde at vise kærlighed på

- men hvad ved du osse om det med det underskud du har

start med at få en kvinde til at kramme dig og tag så seksualiteten i små
step og stop når du rammer rigtigt - homo eller hetero, who cares

måske du sku snakke med en prof. om de overgreb du har været udsat for fra
far eller onkel - det var måske den bedste start........

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-11-07 21:29

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> måske du sku snakke med en prof. om de overgreb du har været udsat for fra
> far eller onkel - det var måske den bedste start........

Længste indlæg fra B9 nogen sinde hvor dan er det nu lige det er med ham?
Han plejer kun at komme mer ren sludder!

Fra : ben9

Dato : 14-11-07 08:47

> Længste indlæg fra B9 nogen sinde hvor dan er det nu lige det er med ham?
> Han plejer kun at komme mer ren sludder!

sludder!

Fra : Homohader

Dato : 14-11-07 13:51

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Længste indlæg fra B9 nogen sinde hvor dan er det nu lige det er med ham?
> Han plejer kun at komme mer ren sludder!

Det er ikke svært at se at her en kølle der tager mit nick meget personligt.
Ja hvad er det man siger "det hjertet er fuldt med flyder munden over med",
han kalder sig også for Bæ9 det rimer på bæskubber IMHO.

Fra : ben9

Dato : 14-11-07 21:10

> [...]
> personligt. Ja hvad er det man siger "det hjertet er fuldt med flyder
> munden over med", han kalder sig også for Bæ9 det rimer på bæskubber IMHO.

Og? Hvis jeg nu var bøsse, hvad så?

Fra : Homohader

Dato : 14-11-07 22:53

> Og? Hvis jeg nu var bøsse, hvad så?

Jamen for helvede mand så kan du sgu da ikke sidde og svine mig til, det er
jo mig der skal svine dig til jeg er jo Homohaderen.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-11-07 00:31

"Homohader" <sssherif@gmail.com> wrote in message

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Jamen for helvede mand så kan du sgu da ikke sidde og svine mig til, det
> er jo mig der skal svine dig til jeg er jo Homohaderen.

Bare nysgerrig... hader du også kvindelige homo´er?

Fra : ben9

Dato : 15-11-07 10:17

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Homohader" <sssherif@gmail.com> wrote in message

> Bare nysgerrig... hader du også kvindelige homo´er?

som du ved er homofober jo ofte selv homoer uden selv at vide det, så det
han hader er på det ubevidste plan at han selv er homo

det er ren projektion - "det var ikke mig det var de andre"

men han nyder sikkert at glo på en god 69'er med to dejlige quinder mens han
hiver i banditten - og når det store øjeblik så kommer, drømmer han om
drengevennerne fra da han gik i 7. - 8. klasse.

nu laller han rundt og slår sten i et eller andet "dum-i-arbejde-rpojekt",
men der er da sikkert osse nogle søde mandlige pædagoger han kan bruge som
kik-kærester

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-11-07 13:33

On Thu, 15 Nov 2007 10:16:47 +0100, ben9 wrote:

> [...]
> men der er da sikkert osse nogle søde mandlige pædagoger han kan bruge som

Helt enig.

--
Send de autonome i arbejdslejr.

Rent-A-Troll.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-11-07 13:34

On Thu, 15 Nov 2007 00:31:28 +0100, nana sørensen wrote:

> "Homohader" <sssherif@gmail.com> wrote in message

> Bare nysgerrig... hader du også kvindelige homo´er?

Homofober har intet imod lesbiske, de er kun modstandere af det der evt.
kunne vælte dem ud af skabet.

Fra : Homohader

Dato : 15-11-07 13:55

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Bare nysgerrig... hader du også kvindelige homo´er?

Jamen Nana jeg tror ikke på at der findes Homoer, vi er alle heteoro
seksuelle dybest set, men der findes nogen her som ikke vil erkende
sandheden. Jeg tror at hvis der ikke var folk der dyrkede homoseksualitet så
ville alt her i verden blive godt igen. Og hvafor en slags mennesker vil ha
lort på pikken eller have Aids, fuck jer homo møgdyr i skal nok blive
straffet en dag.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-11-07 13:58

On Thu, 15 Nov 2007 13:54:36 +0100, Homohader wrote:

> [...]
> ville alt her i verden blive godt igen. Og hvafor en slags mennesker vil ha
> lort på pikken eller have Aids, fuck jer homo møgdyr i skal nok blive

Var der ikke trolde, så havde vi ikke en tråd som denne.

Fra : ben9

Dato : 15-11-07 18:32

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Var der ikke trolde, så havde vi ikke en tråd som denne.

nå, men så er det da godt vi har dig

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-11-07 18:41

On Thu, 15 Nov 2007 18:32:20 +0100, ben9 wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> nå, men så er det da godt vi har dig

Med dig er vi tre.

Fra : ben9

Dato : 15-11-07 18:31

> [...]
>>

> Jamen Nana jeg tror ikke på at der findes Homoer, vi er alle heteoro
> seksuelle dybest set, men der findes nogen her som ikke vil erkende

har ud nogensinde hørt om fantasi og om at mennesket har udviklet sig siden
vi sad i træerne?

' Jeg tror at hvis der ikke var folk der dyrkede homoseksualitet så
> ville alt her i verden blive godt igen.

Du godeste hvilken enorm magt de par bøsser dog må ha

Og hvafor en slags mennesker vil ha
> lort på pikken eller have Aids, fuck jer homo møgdyr i skal nok blive
> straffet en dag.

nå, der regredierede du så og blev lidt infantil

jeg kan godt forstå at du er vred når din onkel/far har misbrugt dig - det
er helt naturligt, men få fat i en der kan snakke med dig om det

Fra : nana sørensen

Dato : 15-11-07 22:30

> [...]
>>

> Jamen Nana jeg tror ikke på at der findes Homoer, vi er alle heteoro
> seksuelle dybest set, men der findes nogen her som ikke vil erkende

Hvad er det for en sandhed? Hvordan kan man være hetero, hvis man som fyr
gerne vil kneppe andre fyre? Eller hvis man som kvinde, gerne vil dyrke sex
med andre kvinder?

Jeg tror at hvis der ikke var folk der dyrkede homoseksualitet så
> ville alt her i verden blive godt igen.

Eller omvendt. Faktisk nok ret sikkert omvendt. Hvordan mener du at
homoseksualitets forsvinden skulle få ting som kring, sygdomme og
naturkatastrofer til at forsvinde? Jeg er meget nysgerrig. Argumenter for
din teori, tak.

Og hvafor en slags mennesker vil ha
> lort på pikken eller have Aids, fuck jer homo møgdyr i skal nok blive
> straffet en dag.

man får ikke nødvendigvis lort på pikken af at dyrke analsex. jeg har f.eks
aldrig oplevet at der kom bæ på nogen af mine sexcpartneres pik og jeg har
vist dyrket nok anal til at kunne vide at det klart er undtagelsen frme for
regelen. Forresten så er den største smittekilde til hiv faktisk kvinder
mellem 23 og 34.
I øvrigt så prædiker du dit mundlort for en forkert, for jeg er biseksuel.

Fra : Homohader

Dato : 16-11-07 18:26

> Hvad er det for en sandhed? Hvordan kan man være hetero, hvis man som fyr
> gerne vil kneppe andre fyre? Eller hvis man som kvinde, gerne vil dyrke
> sex med andre kvinder?

Undskyld Nana men hvem var det der sagde at alle homofober var skabsbøsser,
som jeg forstår det, så mener mange homodyrkere at vi alle er homoer mere
eller mindre, så er det pludseligt en fornærmelse hvis jeg mener det samme
med omvendt fortegn???.

> [...]
> homoseksualitets forsvinden skulle få ting som kring, sygdomme og
> naturkatastrofer til at forsvinde? Jeg er meget nysgerrig. Argumenter for

Jamen Gud har jo kastet katastrofer ned i verden ikke fordi der dyrkes
homoseksualitet, men fordi vi tillader at det finder sted.Se foreks
http://www.godhatesfags.com/

Fra : nana sørensen

Dato : 17-11-07 14:37

> [...]
> skabsbøsser, som jeg forstår det, så mener mange homodyrkere at vi alle er
> homoer mere eller mindre, så er det pludseligt en fornærmelse hvis jeg

Ja, det var i hvertfald ikke mig. Jeg tror som alle fornuftige mennesker, at
der både findes heteroer, biseksuelle og homoer.
Til gengæld forstår jeg ikke hvordan man kan være bange for noget så
ufarligt som seksualitet.

> Jamen Gud har jo kastet katastrofer ned i verden ikke fordi der dyrkes
> homoseksualitet, men fordi vi tillader at det finder sted.Se foreks
> http://www.godhatesfags.com/

Ok... Gud er dit trumf-kort simpelthen? "Flot"... Ikke for at starte en
religiøs diskussion, men du er faktisk et strålende eksempel på hvorfor jeg
har et problem med mange religiøse. Religiøsitet bliver pludselig et synonym
for manglende evne til at tænke selv(stændigt.)
Hvordan ved du i øvrigt at gud ikke er pissed over alt det andet lort
mennesket har gang i?
Hvis gud er kærlighed. Hvad er så problemet i kærlighed, der tilfældigvis
opstår mellem to mennesker af samme køn?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-07 20:53

> Til gengæld forstår jeg ikke hvordan man kan være bange for noget så
> ufarligt som seksualitet.

Seksualitet ufarlig? Du er godt nok for viderekommende, nahnah.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 18-11-07 14:15

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Seksualitet ufarlig? Du er godt nok for viderekommende, nahnah.
>
> --
> -Jens B.

Du mener simpelthen også at seksualitet er noget andre mennesker der ikke er
involveret i det, skal være bange for?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-11-07 17:39

> Du mener simpelthen også at seksualitet er noget andre mennesker der
> ikke er involveret i det, skal være bange for?

Jeg mener, at seksualitet styrer alt i denne verden. Jeg mener, at
seksualitet slår millioner og atter millioner af mennesker ihjel. Og du
kalder seksualitet "ufarlig"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 19-11-07 00:33

> [...]
>
> Jeg mener, at seksualitet styrer alt i denne verden. Jeg mener, at
> seksualitet slår millioner og atter millioner af mennesker ihjel. Og du

Et våben er ikke farlig, det er mennesket som gør det farligt.

Tony

Fra : Tony

Dato : 20-11-07 00:04

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Et våben er ikke farlig, det er mennesket som gør det farligt.
>
> Tony

Lettere oversat for de tungnemme:

''Seksualitet i sig selv er ikke farlig, det er menneskets dumhed, som gør
den farlig.''- CAPISE ?

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 19-11-07 17:13

> [...]
>
> Jeg mener, at seksualitet styrer alt i denne verden. Jeg mener, at
> seksualitet slår millioner og atter millioner af mennesker ihjel. Og du

Jeg sagde ikke ufarlig. Jeg sagde "ikke noget at være bange for". Der er
masser af ting der er potentielt farlige, men som man ikke behøver at være
bange for. Og så mener jeg så heller ikke at seksualitet slår mennesker
ihjel, ud over hatecrimes f.eks. Hvis du trækker aids-kortet, så pfff....
Aids slår ihjel, ikke seksualitet. Det er ikke seksualitetens skyld at folk
dør.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-07 22:51

> Jeg sagde ikke ufarlig. Jeg sagde "ikke noget at være bange for".

Du vrøvler. Lider du af Alzheimer? Måske du skulle læse dine egne indlæg
igen, alternativt får nogen til at læse dem højt for dig.

> [...]
> mennesker ihjel, ud over hatecrimes f.eks. Hvis du trækker
> aids-kortet, så pfff.... Aids slår ihjel, ikke seksualitet. Det er

Jeg gider ikke forsøge at forklare dig, hvad jeg mener. Jeg er oppe mod
meget hårde odds.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 19-11-07 23:16

> [...]
> igen, alternativt får nogen til at læse dem højt for dig.

> Jeg gider ikke forsøge at forklare dig, hvad jeg mener. Jeg er oppe mod

Det er selvfølgelig også nemmest at sige, hvis man har svært ved at forklare
sig til andre. Kan du ikke bare ifremtiden lade være med at svare på mine
indlæg, når du nu så åbenlyst syntes at jeg er så dybt stupid at du ikke vil
forklare? hvorfor svarer du så overhovedet+ for at hævde dig selv/selvfedme?
Du gør det HVER gang jeg skriver noget her. No wonder at denne gruppe er så
død efterhånden.

Fra : Jorge

Dato : 22-11-07 02:56

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message

> [...]
> du ikke vil forklare? hvorfor svarer du så overhovedet+ for at hævde dig
> selv/selvfedme? Du gør det HVER gang jeg skriver noget her. No wonder at

Jeg vil da også gerne i kontakt med dig.
Har du ikke en dating profil liggende et
eller andet sted?

Jeg ser sådan på det, at mennesker må gøre hvad de
vil, når bare de ikke påtvinger andre deres preferancer.
Homo eller ej, det er bedøvende lige gyldigt i min
verden, det er mennesket der betyder noget!
Jeg har arbejdet sammen med både lesbiske, homofile
og heteroseksuelle kollegaer. Jeg har aldrig tænkt på
deres seksuelle prefferancer, når jeg var sammen med
dem, hvad enten det var arbejdsrelaterede samvær,
eller i sociale sammenhænge som Julefrokost, eller
lige at nuppe en enkelt fyraftens bajer. jeg har da givet
knus til både lesbiske og homoseksuelle mænd, når det
er faldet naturligt i forbindelse med et eller andet i det
samvær der nu var.

Jeg har arbejdet sammen med en kvinde, der virkelig
var maganaliseret på alle områder, hun var muslim,
hun var fraskildt, hun var lesbisk og så havde hun 3 børn
fra sit tvangs ægteskab, hun var sjov og spændende
som menneske at arbejde sammen med.

Fra : nana sørensen

Dato : 22-11-07 23:32

"Jorge" <jorge45@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil da også gerne i kontakt med dig.
> Har du ikke en dating profil liggende et
> eller andet sted?

Øh.... "Også"? Hvad mener du?
Og led du bare efter min datingprofil... Jeg tror du kommer til at lede
enormt længe.

> [...]
> knus til både lesbiske og homoseksuelle mænd, når det
> er faldet naturligt i forbindelse med et eller andet i det

Flot at du kan give knus til farlige homo´er! ?
Det var i øvrigt ikke mig der havde et problem med homo´er, så du behøver
ikke at overbevise mig.

Fra : Jorge

Dato : 22-11-07 02:38

> [...]
>
> Jeg mener, at seksualitet styrer alt i denne verden. Jeg mener, at
> seksualitet slår millioner og atter millioner af mennesker ihjel. Og du

Hiv smitter ikke når behandlingen virker,
så det er kun der ned ved ækvator det er et
udryddelses middel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-11-07 16:36

"Jorge" <jorge45@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hiv smitter ikke når behandlingen virker,
> så det er kun der ned ved ækvator det er et
> udryddelses middel.

Du fangede den tydeligvis heller ikke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ben9

Dato : 15-11-07 10:12

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Jamen for helvede mand så kan du sgu da ikke sidde og svine mig til, det
> er jo mig der skal svine dig til jeg er jo Homohaderen.

fjols