ups
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-07 00:27

jeg sendte ( troede jeg ) en lidenskabelig sms til min bedre halvdel
den anden dag - men i almindelig distrasion fik jeg forvekslet adresse
bogen hvor hun står som nr 1 og sidst sendte nr med hinanden og afsted
røg den til en jeg havde en kort romance med i foråret / som det med
megen elegance var lykkedes mig at blive BARE GODE venner med
Nå hun lyste op og blev noget så glad for min frække sms som hun sagde

og nu har jeg sgu ikke hjerte til at fortælle hende at det altså ikke
lige var til hende ...

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-11-07 16:31

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nå hun lyste op og blev noget så glad for min frække sms som hun sagde
>
> og nu har jeg sgu ikke hjerte til at fortælle hende at det altså ikke

Ah hun ta'r nok næppe skade af den.
Kvinder elsker små løgne.

Mvh. brian