Smøres ind i chokolade ?
Fra : Reiner Hass

Dato : 01-11-07 14:09

Min lidt halvperverteret kæreste vil gerne smøre mig og hende
selv ind i chokolade og dér efter skal vi slikke hinanden rene.

Den er jeg med på . Men sådan noget smeltet chokolade stivner
vel ret hurtigt og det er sgu da ikke særligt ophidsende.

Findes der noget flydende der ikke størkner.

Chokoldae Bodylotion

Fra : ben9

Dato : 01-11-07 14:32

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er jeg med på . Men sådan noget smeltet chokolade stivner
> vel ret hurtigt og det er sgu da ikke særligt ophidsende.

hehe - dejlig kæreste du har dér!! Nyd det lisså længe det varer!

Hvis du er snu placerer du en toblerone et vist sted ikke på men i fruen og
så blir det sjovt når du skal hente alle de små nøddestumper med dion
tungespids......

vend tilbage og fortæl hvorn det gik og gerne med link til billeder.......

Fra : Reiner Hass

Dato : 01-11-07 15:05

"ben9" <dont.filter@me> skrev i meddelelsen

> [...]
> tungespids......
>
> vend tilbage og fortæl hvorn det gik og gerne med link til billeder.......

jeg skal nok lægge nogle anonymiseret billeder op i dk.binaer, når jeg/vi
har
fået fat i det chokolade-lotion.

men toblerone vil hun 100% ikke have op, ved jeg. gider ikke engang spørge.

tak for ideen btw

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-11-07 16:42

On Thu, 1 Nov 2007 15:04:38 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

>jeg skal nok lægge nogle anonymiseret billeder op i dk.binaer, når jeg/vi
>har
>fået fat i det chokolade-lotion.

Hvad med chokoladesovs beregnet til bl.a. is?
Og så lige garneret med flødeskum (på dåse) og røde cocktailbær.

Velbekomme!

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : ben9

Dato : 01-11-07 21:07

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så lige garneret med flødeskum (på dåse)

ja gu ska fløden da på dåsen - hvor ellers.........

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-11-07 09:55

On Thu, 1 Nov 2007 21:06:33 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>ja gu ska fløden da på dåsen - hvor ellers.........

I dåsen? Så er der også rig mulighed for at få fedtet bøhmanden.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Homohader

Dato : 01-11-07 15:32

> [...]
> vel ret hurtigt og det er sgu da ikke særligt ophidsende.
>
> Findes der noget flydende der ikke størkner.

Flydende chokolade?? hvad med Nutella!.

Fra : Sybil

Dato : 01-11-07 17:33

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vel ret hurtigt og det er sgu da ikke særligt ophidsende.
>
> Findes der noget flydende der ikke størkner.

Hej
www.lust.dk under atmosfære -> spiseligt, er der noget chokolade til
disse lege.

Majken

Fra : Homohater

Dato : 01-11-07 17:56

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
> På www.lust.dk under atmosfære -> spiseligt, er der noget chokolade til
> disse lege.
>
> Majken

Ja jeg kunne altså ikke finde den chokolade på¨den hjemmeside, nogen
andre??.

Fra : Sybil

Dato : 01-11-07 20:10

"Homohater" <galsherif@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja jeg kunne altså ikke finde den chokolade på¨den hjemmeside, nogen
> andre??.

Hej
Har du kigget på side 3 under spiseligt??
Ellers søg på varenummer: 11061025

Majken

Fra : Reiner Hass

Dato : 01-11-07 18:23

Tak for gode ideer alle sammen. Det bliver Nutella hun vil bruge blandet op
med lidt olivenolie
, honning og noget vand, så det bliver lind og ikke for tungt.

Ja. Det er fandme dejligt at have sådan en frækkert til veninde. Dem skal
man værne om

Vi skal være sammen på mandag og jeps; jeg lægger noget foto op
i dk.binaer ( eller en erotica-gruppe ) hun er med på det, så længe hun
ikke er genkendelig.

Fra : ben9

Dato : 01-11-07 21:27

> [...]
>
> Vi skal være sammen på mandag og jeps; jeg lægger noget foto op
> i dk.binaer ( eller en erotica-gruppe ) hun er med på det, så længe hun

hmmm - TDC og min bare røv!!!

Ka man abonnere på binaer på Google?

Fra : Tony

Dato : 01-11-07 23:56

> [...]
> , honning og noget vand, så det bliver lind og ikke for tungt.
>

> Ja. Det er fandme dejligt at have sådan en frækkert til veninde. Dem skal

Vel skal man det.

Mener osse nutella er det bedste at bruge, der skal nemlig slikkes godt og
grundigt, for st få det hele med.
--

Tony

et fast tag i skridtet er bedre end ti faste skridt på taget

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-11-07 09:59

On Thu, 1 Nov 2007 18:23:05 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

>Tak for gode ideer alle sammen. Det bliver Nutella hun vil bruge blandet op
>med lidt olivenolie

Olivenolie og Nutella? Fy for Puttgarten.
Er kokosolie så ikke bedre.

I øvrigt kan æble- eller pærecider også være spændende at lege med,
hvis champagne er for dyrt.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Per O.

Dato : 02-11-07 21:00

> [...]
> op med lidt olivenolie
> , honning og noget vand, så det bliver lind og ikke for tungt.

Det var dog en vederstyggelig blanding!

Køb dog en af de små fine tuber med chokoladesovs som de har i ethvert
almindeligt supermarked. De koster ikke alverden, og chokoladen smager
tilmed godt. Tyktflydende uden at være alt for livligt.

Kender det dog kun fra isdesserter, men kunne godt forestille mig det brugt
til dit formål.

/Per O.

Fra : Reiner Hass

Dato : 03-11-07 01:19

"Per O." <giderikkedirektemails@danmark.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tilmed godt. Tyktflydende uden at være alt for livligt.
>
> Kender det dog kun fra isdesserter, men kunne godt forestille mig det

Ja. Men sådan vil hun have det, hvad skal jeg gøre ? det bliver måske lidt
kvalmt
men jeg tror jeg overlever og tager gerne den suppedas med for heftig
aften.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-11-07 09:00

On Fri, 2 Nov 2007 21:00:06 +0100, "Per O."
<giderikkedirektemails@danmark.dk> wrote:

>"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det var dog en vederstyggelig blanding!

Det er nok for at dæmpe den grimme smag af gammel karklud.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-07 12:59

On Sat, 03 Nov 2007 09:00:08 +0100, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Stem på DF d. 13. november!

så nu er jeg helt rolig !

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Reiner Hass

Dato : 03-11-07 19:43

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er nok for at dæmpe den grimme smag af gammel karklud.

Har aldrig bemærket en lugt af "gammel karklud" fra en fisse. Har engang
været
udsat for een der lugtede af gammel ost, og det var slemt.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-07 20:23

On Sat, 3 Nov 2007 19:42:50 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

>Har aldrig bemærket en lugt af "gammel karklud" fra en fisse. Har engang
>været
>udsat for een der lugtede af gammel ost, og det var slemt.

Uhh det har været skede katar og ja Puhh det er fælt ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : ben9

Dato : 03-11-07 23:18

> [...]
> været
> udsat for een der lugtede af gammel ost, og det var slemt.

den der lugt er hr. jensens sex-fantasier om sin partiformand

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-11-07 10:28

On Sat, 3 Nov 2007 23:17:54 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>den der lugt er hr. jensens sex-fantasier om sin partiformand

Ja, du foretrækker jo at gnaske Villy Verdensfjerns nakkeost, når du
ikke har travlt med at blive røvpulet efter fredagsbønnen af dine
"venner".

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Reiner Hass

Dato : 01-11-07 18:26

Forøvrigt ; er der nogen af jer der kan anbefale en velforsynet butik i
købnhavn med diverse sex-legetøj ?

Der ligger selvfølgelig en stribe på Istedgade men hvilken er bedst i den
forbindelse ?

Fra : Reiner Hass

Dato : 08-11-07 01:36

Føj for satan, en ulækker bryg hun havde lavet : chokolade,olivenolie,
honning og nogle krydderier.

Hun smurte det på-og efter 2min lignede det størknet lort og smagte sikkert
lige så slemt. Det var umuligt for mig at slikke det af.

det var ikke en succes.

Tog nogle billeder og det ligner noget fra en tysk skide-film. Urgh

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-07 09:25

On Thu, 8 Nov 2007 01:35:53 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

>Føj for satan, en ulækker bryg hun havde lavet : chokolade,olivenolie,
>honning og nogle krydderier.

I told you...selv 'Engelsk sauce' ville være at foretrække.

Chokolade- og karamelsovs beregnet til topping på is, prøv det i
stedet. Og det kan som tidligere skrevet kombineres med flødeskum og
cocktailbær.

Med pas på: Det feder!

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-11-07 17:58

> [...]
>
> det var ikke en succes.
>
> Tog nogle billeder og det ligner noget fra en tysk skide-film. Urgh

Man kan, som andre også tidligere har nævnt, købe produkter der er beregnet
til dette, både i diverser sex-forrretninger, samt i en del
gave/chokolade/kaffe/te butikker.

Lars

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-11-07 14:22

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan, som andre også tidligere har nævnt, købe produkter der er
> beregnet til dette, både i diverser sex-forrretninger, samt i en del

Her er et par links til chokolade body paint:

http://www.peterbeierchokolade.dk/pb/index.php?cPath=54_86
http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=51
http://www.scorshop.dk/sexlegetoej/oliecreme/massageolie/1776440
http://62u2.dk/product.asp?product=9074
http://playground.dk/chokobodypaint-p-414.html
http://www.amokka.dk/default.asp?Action=Details&Item=274

Og mange flere kan findes via google.

Lars

Fra : Per O.

Dato : 08-11-07 22:11

> [...]
>
> det var ikke en succes.
>
> Tog nogle billeder og det ligner noget fra en tysk skide-film. Urgh

Nu var vi jo flere som havde fortalt dig at det nok ikke ville være den
bedste blanding, men det ville du jo ikke lytte til, så du slikker som du
har smurt

Prøv den chokolade der bruges til isdesserter næste gang ... hvis der altså
bliver en næste gang.

Hvordan fik i blandingen af hende igen?

/Per O.

Fra : Reiner Hass

Dato : 09-11-07 01:14

> [...]
> har smurt
>
> Prøv den chokolade der bruges til isdesserter næste gang ... hvis der

Hun smurte det på mig først; omkring pik og pung og begyndte at slikke OG
gav op.
Dér efter på hende....og jeg gav det en chance men... nej