Oralsex ej alvorlig forbrydelse=USA-FREMSK~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-07 09:11

USA har i ny dom taget afslappet på slikkeri, dog ikke hvis stor alders
forskel (Politiken 20.10.07)

En højesteretsdom peger mod at snerperi ikke tages så alvorligt som før - og
USA er pioner for os, ofte, og mon ikke man gradvis vil se at hvis
pædofil-alder så er der stadig ikke blødende sår?

MENS PROPPEN ER AF - er sexcensur og politisk censur ens og forværres
samtidigt?

"Any country that has sexual censorship will eventually have political
censorship. Kenneth Tynan

"Volinski, populær fransk avistegner sidste uge VESTLIG TEGNER: "Min bror,
det må være svært for dig at lave karikaturer"MUSLIMSK TEGNER: "Nej, bortset
fra præsidenten, religionen, hæren og sex kan jeg tegne alt hvad jeg vil. Vi
har ytringsfrihed med begrænsninger, helt ligesom I."

Fra : Ulvir

Dato : 30-10-07 14:33

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> "Any country that has sexual censorship will eventually have political
> censorship. Kenneth Tynan

"Any country that has political sencorship already has political
cencorship." Ulvir"

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-07 15:38

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> "Any country that has political sencorship already has political
> cencorship." Ulvir"

Hvad mener du?

Jeg mener at ytringsfrihed bør være total vedr både sex, politik og injurier

kun når meddelagtighed i vold skal vi skride ind

! 92 procent af landets lovgivning er
overflødig - deriblandt injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre herrer
uden kontakt med nutiden. Glistrup, 1971

Fra : Ulvir

Dato : 30-10-07 16:34

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du?

Det var en fejlskrivning. Undskyld. Det skulle selvfølgeling ha' været:

"Any country that has sexual censorship already has political
censorship." Ulvir

Noun: politics - 'social relations involving intrigue to gain authority or
power'.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-07 17:29

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Det var en fejlskrivning. Undskyld. Det skulle selvfølgeling ha' været:
>
> "Any country that has sexual censorship already has political
> censorship." Ulvir

Vi er 100% enige.
Det er især DERFOR jeg ønsker frit slag for pædofil-porno

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-07 17:08

> Vi er 100% enige.
> Det er især DERFOR jeg ønsker frit slag for pædofil-porno

Kom bare med et eksempel på voksne der syntes at det var helt ok at de blev
misbrugt som børn ?
Kom nu med nogle eksempler, der må jo være masser at tage af hvis du havde
ret.

For at fremstille pædofil porno er man nødt til at udøve vold af den ene
eller anden art mod børn.
Din evige kredsen om hvor uskadeligt, ja nærmest godt det er for barnet,
viser at du er alt andet end en uskadelig landsbytosse, men en meget syg
mand.

Mvh. Jesper

Fra : Tony

Dato : 31-10-07 17:36

"Jesper Pedersen" <jesperpedersen12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Din evige kredsen om hvor uskadeligt, ja nærmest godt det er for barnet,
> viser at du er alt andet end en uskadelig landsbytosse, men en meget syg

Måske, der er noget du trænger til at få uddybet ?

Tony

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-07 17:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Måske, der er noget du trænger til at få uddybet ?
>
> Tony

Underlig intetsigende kommentar. Hvad mener du at jeg trænger til at få
uddybet?

Mvh. Jesper

Fra : Tony

Dato : 31-10-07 23:25

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Underlig intetsigende kommentar. Hvad mener du at jeg trænger til at få
> uddybet?

Jeg mener blot, at når man har lyst til at diskutere pædofili med ''en meget
syg mand''som Bo, så har man virkelig et kæmpe behov for, at få denne mands
tanker bragt frem i lyset til en diskussion.- Capice?

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 06:25

> "Jesper Pedersen" <jesperpedersen12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener blot, at når man har lyst til at diskutere pædofili med ''en
> meget

Hvorfor har du sygelig fobi imod at diskutere sagligt. Føler du at du står
svagt mht logik og facts?

> syg mand''som Bo, så har man virkelig et kæmpe behov for, at få denne
> mands tanker bragt frem i lyset til en diskussion.- Capice?

Som du kan læse i langt citatindlæg jeg netop har svaret til PEr VAdmand, så
er der snesevis af menneskehedens største tænkere der som jeg er imod
hævnstraf
Læs mine svar og kan du påvise sygdom så PRØV AT FORKLARE DIT SYNSPUNKT
SAGLIGT

Det virker som om du kun kan mudderkast og ikke forstår eller ønsker at
forstå den saglige problematik og hvordan vi bedst beskytter truede børn

Når Wildwest landsbyen så storbondens datter voldtaget, så lynchede de en
forhåndenværende landsbytosse, og når forbrydelserne skete igen, fordi
justitsmord jo kun stimulerer den skyldige til at fortsætte, så skammede
pøblen sig måske - kan du skamme dig ved at være skadeligt vildledt?

Du må erkende at du er meget overfladisk og uargumenteret og hvis din linie
var politiets så ville vi have snese af justitsmord og ingen forbedret
beskyttelse af børnene

Japan staffer mildt og har ikke pædofili af betydning

Danmark har opskruet straf-hetx i årtier med det eneste resultat at flere og
flere børn skades af misbrugere

Forleden blev en pædofilmistænkt myrdet i Hvidovre af velmende Tony-typer -
han havde MÅSKE onaneret på sin altan mens han så to småpiger der blottede
sig og smilede liderligt.

Angrib sagen med logik og facts - ikke med strafliderlighed og dømmesyge.
Prøv - og kald ikke folk syge som du kun kender fra et par indlæg du næppe
har forstået

Folk som dig skabte Hitlers jødehetz

Den jødiske historieprofessor og Nietzsche-beundrer, Hannah Arendt der
analyserede Eichmannsagen faastslog at VI ER ALLE SKYLDIGE I HOLOCAUST - vi
er kontormænd uden onde motiver som den henrettede SS-topmand og vi følger
strømmen og gør ikke den gavn som journalisterne vil have os til at tro at
vi gør

Tænk over hvor ofte justitsmord er resultat af Pædofil-retssager -
Stavepladesagen, Roumsagen, Gladsaxesagen og hundreder af udenlandske som
Jan Guillou har beskrevet i hekseproces-bog og TV-serie og ingen kan angribe
dokumentationen mod justitsmord-fejltagelserne.
Et engelsk amt fandt på at undersøge børns røvhuller som rutine og finde
refleks i ringmuskel, som gjordes til bevis på overgreb og talrige uskyldige
dømtes på sådan basis - og frikendtes sidenhen

Du har medskyld i sådant, når du heiler respektfuldt mod den naziondskab,
der styrker din selvretfærdighed

Børnenes venner er folk som Glistrup der i et langt advokatliv har fået
INDSIGT. Men han turde ikke som politiker stille de lovforslag som han
fortalte os i partiet om ved møder - for "det er at stikke hånden ind i en
hvepserede"
Straf kan være tiltrængt modværge fx mod muslimer/terrorister, men kan også
gøre LUTTER SKADE

Husk at motiv til straf er ofte at man kan blive millionær arbejdsfrit ved
at tage tvangsfjernede børn i pleje - der er stillinger, rigdom, magt og
ære i bl.a. Tøndersag-dommen

DAnske frihedskæmpere der har hindret tvangsfjernelser er Søren Krarup,
Jesper Langballe, Tove FErgo, hendes mand og mange andre

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-11-07 17:02

> Det virker som om du kun kan mudderkast og ikke forstår eller ønsker at
> forstå den saglige problematik og hvordan vi bedst beskytter truede børn

Har du glemt hvad du gennem tiden har skrevet ang. Tønder sagen. Eller skal
jeg hjælpe dig med at finde dine egne indlæg frem?
Så den der med at "hvordan vi bedst beskytter truede børn" kan du stoppe
skråt op. Du mente helt tydeligt at pigen nød det og faderen blot hjalp
hende. Så syg er i det her tilfælde ikke mudderkastning men fakta.

Men jeg vil da gerne igen gentage min opfordring til at du kommer med
eksempler på mennesker der har været misbrugt som barn og som voksen syntes
at det var en positiv oplevelse. Det burde da ikke være svært. eller..?

Fra : Kent Friis

Dato : 01-11-07 18:29

Den Thu, 1 Nov 2007 17:02:13 +0100 skrev Jesper Pedersen:

> [...]
> at det var en positiv oplevelse. Det burde da ikke være svært. eller..?

Hvorfor vil du absolut have der skal være børn involveret i en
tegning?

Mvh
Kent

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-11-07 19:17

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Thu, 1 Nov 2007 17:02:13 +0100 skrev Jesper Pedersen:
>
> Hvorfor vil du absolut have der skal være børn involveret i en
> tegning?

hvordan i alverden er du kommet frem til den konklusion ??

Fra : Kent Friis

Dato : 02-11-07 18:00

Den Thu, 1 Nov 2007 19:17:03 +0100 skrev Jesper Pedersen:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> hvordan i alverden er du kommet frem til den konklusion ??

Når Bo skriver at loven er tåbelig, når den ikke kun forbyder
pornografiske fotos af børn, men også tegninger, computergenererede
billeder osv, og du så bliver ved med at ævle om de stakkels børn,
så er det da svært ikke at komme til den konklusion.

Mvh
Kent

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 20:39

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

Der er intet sygt i den version som EB skrev om straks ved sagens start,
og som ikke er modsagt af nogen. Den er siden FORTIET, men ikke modbevist,
for begge advokatsider har været pro-stat, pro-normalitet

Alt er psykologisk fnidder og skadelighed på en krænket mindreårigs senere
sexliv er et tomt postulat
Du er anklager og har bevispligt mht varig skade af at en slikonkel har
lokket til pikslik eller lignende.
At spise skovsnegl er værre. Og her er der tvang blandt spejdere i min
ungdom - Tønderpigen blev aldrig tvunget
Ære er pjat men knoglebrudslæsion kan smerte i årevis

Jeg er djævelens advokat og forsvarer og uden bevispligt
Du har kun flertalsdiktaturet som støtte for vild skadelighed - du har ikke
konkrete eksempler om at pikslik-skade kan overgå knoglebrud
At Hans Joergensens knubs er helet er ikke bevis på at vold er ufarlig og
kærtegn er værre - som du påstår

> Hvorfor vil du absolut have der skal være børn involveret i en
> tegning?

Hvilken tegning.?
Jeg finder det overgreb på ytringsfriheden at man kan få hård dom for
børneporno , hvis man tegner en småpige med et liderligt smil dvs ingen
skuespiller/fotomodel er krænket

EBs oprindelige version om Tøndersag er måske korrekt - at pigen ønskede at
gå i ludermors fodspor og fik faderens hjælp til annoncering og hun har
vedvarende forsvaret sin far som hun elsker højt -

Hvis nogen var ond, var moderen værst - men hun er gået straffri selvom hun
startede al prostitution i hjemmet og var totalt 50% medskyldig i alt

At sen omtale Tøndersag ikke medtager de tidlige data om pigens ønske om det
opnåede, beviser ikke at sent hysteri er hele sandheden. Det er snerpernes
ønsketænkning at far var ond og pigen uskyldig.
Freud kastede lys på pigers forførerevner

Pigen drilledes extremt i skolen og fandt derfor glæde i SIT selvvalgte
glædespige købesex projekt, hvor hun fik selvtillid og arbejdsglæde og
savnede det, da staten stoppede det

Anklager bør modbevise de data, men har ikke evnet det
Forsvarere et ofte på statens side - undtagen mig! Og Glistrup der
argumenterer for at ansvaret føres væk fra stat og over til familien - som
måske burde have løbet linen ud i denne sag, for ingen fysisk skade skete på
pigen

Datter med fars hjælp udførte et eksperiment, der måske havde gavner verden
hvis ikke stoppet.

Du/I lever i en sterotyp verden om hvordan ting bør være - giv plads til
uvoldelige eksperimenter. Normalisme er ikke lykken for alle - Edison
opfandt glødelampen ved at pisse på konformitet - Tønderpigen måske ligeså

Senere bøger om Tønderfar fokuserer på at han var sjatpisser og ikke gik på
toilettet mens han var anstandsdame og overvågede at pigen ikke var
ulykkelig over noget. Ulækkert for nogle men ikke for dem der var TIL STEDE
i bollerum og tilstødende overvågningsrum. Måske der lugtede grimt - who
cares?

Fra : Kent Friis

Dato : 02-11-07 18:03

Den Thu, 1 Nov 2007 20:39:21 +0100 skrev Bo Warming:

> Hvilken tegning.?

Du læser ikke hvem jeg svarer.

> Jeg finder det overgreb på ytringsfriheden at man kan få hård dom for
> børneporno , hvis man tegner en småpige med et liderligt smil dvs ingen
> skuespiller/fotomodel er krænket

*DEN* tegning.

Mvh
Kent

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-07 20:53

Kent Friis wrote:

> Du læser ikke hvem jeg svarer.

> *DEN* tegning.

For en gangs skyld har Bo fuldstændigt ret. At forbudet også gælder
tegninger og computergenererede billeder er rent hykleri.

Per V

--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-07 03:11

> For en gangs skyld har Bo fuldstændigt ret. At forbudet også gælder
> tegninger og computergenererede billeder er rent hykleri.

Og det har jeg MÅSKE også vedr min anden pædofil-apologi incl vedr
Tøndersag - men brainstorming er en ædel sport og at ingen kan
modargumentere mig, er da interessant.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-07 03:43

On Sat, 3 Nov 2007 03:11:15 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>men brainstorming er en ædel sport og at ingen kan
>modargumentere mig, er da interessant.

jamne så begynder ud jo at brain storme ud af emnet

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-07 03:53

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jamne så begynder ud jo at brain storme ud af emnet

Nope - men vi har forskellig stil og smag og når jeg bruger en Woody Allen
joke til at præke tolerance overfor uvoldelig psykiatrisk afvigelse, så er
jeg - som altid - IKKE OFF TOPIC

Enhver fugl synger med sit næb og jeg ser hallucination og snak om våset om
LEGAL YRINGSFRIHED

Hvis en bums havde sparket min søn eller datter hårdt, gad jeg vente på
politistation i timevis for at få politi til at tage affære.

Hvis køb af pikslik ville jeg tage det afslappet. Og at nogen finder den
holdning klam, er jeg nysgerrig efter at forstå.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-07 12:53

On Sat, 3 Nov 2007 03:53:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Nope - men vi har forskellig stil og smag og når jeg bruger en Woody Allen
>joke til at præke tolerance overfor uvoldelig psykiatrisk afvigelse, så er
>jeg - som altid - IKKE OFF TOPIC

Nahh problemet er at det ligesom ikke kommer sagen ved

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 20:49

> [...]
> skal jeg hjælpe dig med at finde dine egne indlæg frem?
> Så den der med at "hvordan vi bedst beskytter truede børn" kan du stoppe

Glistrups og mine argumenter handler om at bekæmpe overgreb på børn, incl
psykiske anmasende forførelser.
Vi er ikke voldspuritanere men vi indser at alt som staten gør, virker stik
mod hensigten.

Du bør sætte dig ind i Japans succes med Glistrups prioritering, der hindrer
den vækst i overgreb incl voldeliige, som vi oplever i DK

Der er grader af forbrydelse - mord er værre end lemlestelse der er værre
end voldtægt, der er værre end piksuttvang der er værre end frivillig piksut

Lad os fokusere på det vigtige - og lære af Japan der er sikkerheds-paradis
vedr alt andet end truende men uvoldelige motorcykelbander

Fra : N/A

Dato : 05-11-07 08:46

Fra : N/A

Dato : 05-11-07 08:46

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-11-07 08:46

On Mon, 5 Nov 2007 02:19:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jeg gætter på at du tror på vore mediers rygte om skandinaviske pædofiles
>sexturisme til Bangkok og Phuket.
>
>Intet kan bevises,

du mener det er justits mord med de domme der falder og dem der sider
i fængsel grebet i udåden ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-07 19:21

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Pedersen" <jesperpedersen12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kriminalisering af ytringsfriheden vedr billeder der erstatter overgreb på
børn, OMFATTER FOTOTRICK

Det er nemt at lave porno til de pædofile uden at bruge børnesskuespillere

Selv TEGNINGER af børn kan give hårde fængselsdomme for børneporno, så du er
helt galt på den når du kalder folk farlige og du kræver censur

Sygdom er om defekt væv. At have meninger som mine har intet med sygdom at
gøre men er om tolerance, dvs humanisme

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-07 19:42

> [...]
> Din evige kredsen om hvor uskadeligt, ja nærmest godt det er for barnet,
> viser at du er alt andet end en uskadelig landsbytosse, men en meget syg

Fat dog at det er let at producere porno der tilfredsstiller pædofile UDEN
AT BØRN MISBRUGES FORAN KAMERAER

Når fototrick og tegninger m.m., opnåes at de sære voksne får
tilfredsstillelse foran skærmen på internettet og ingen børn lider

Hader du børn når du ikke vil tillade ytringsfrihed på nettet?

Tænker du ikke selv men følger censursadisterne der ønsker forbud for
forbuddenes skyld?

Du er ikke syg, for mange er så villedt som du. Men din holdning fører børn
i ulykke og logikken i at censur aldrig gavner, burde være til at forstå for
enhver.

Selv *hvis* en pornoproducent skulle lade sin frigjorte datter være stjerne
foran et kamera, så kan 5 minutters filmoptagelse føre til at en million
voksne ser dette og dermed ikke fristes til at gå ud og forføre, men
onanerer i deres hjem og ingen yderligere skade sker.

Der er forbud som slet ikke kan administreres - narko er et og dette er
ENDNU NEMMERE AT BRYDE, så du gør kun skade ved at spilde politiresourcer

Frihed er det bedste guld. Ytringsfrihed som Lyrik har rost er så vigtig
vedr sex som vedr politik.Er du uenig så forklar.

At barndoms-billeder af min afdøde mor afklædt på stranden for mange årtier
siden kan der fotomanipuleres liderlig porn der beskytter nulevende børn.
Hvorfor vil du ikke tillade sådan velgerning? Er du ondere end Stalin?Ond
mod børn, der misbruges fordi porn-sikkerhedsventilen er mangelvare. Ond mod
voksne, som du sender ud på ulækre forførelses-ekspeditioner, fordi de
sultes mht god virkelighedsflugt på internettet. SKAM DIG.

Fra : preben nielsen

Dato : 31-10-07 21:46

> Fat dog at det er let at producere porno der tilfredsstiller pædofile UDEN
> AT BØRN MISBRUGES FORAN KAMERAER

Fat dog at det ikke gør nogen forskel !

-preben

Fra : Kent Friis

Dato : 01-11-07 16:51

Den Wed, 31 Oct 2007 21:46:13 +0100 skrev preben nielsen:
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Fat dog at det ikke gør nogen forskel !

Du mener ikke det gør nogen forskel om børn misbruges? Er du pædofil
eller sådan noget?

For ikke-pædofile vil da mene det er en meget vigtig forskel at børn
ikke bliver misbrugt.

Mvh
Kent

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 17:46

> Du mener ikke det gør nogen forskel om børn misbruges? Er du pædofil
> eller sådan noget?
>
> For ikke-pædofile vil da mene det er en meget vigtig forskel at børn
> ikke bliver misbrugt.

Ved manipulation kan børneporno produceres uden at unge skuespillere krænkes
, helt som jurassicpark ikke kræver rigtige øgler

Loven er forældet og usaglig - selv en TEGNING kan give straf

Fra : preben nielsen

Dato : 31-10-07 21:46

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-07 23:35

preben nielsen wrote:
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Fat dog at det ikke gør nogen forskel !

Jo, det gør det faktisk.

Per V

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 05:53

VÆR PRÆCIS

> Jo, det gør det faktisk.

FORKLAR HELT KONKRET HVAD DU MENER

Loven er skabt i en tid, da børneporno solgtes i butikker og producenter
brugte tvang mod børn for at få dem til at medvirke som pornoskuespillere

Idag nedloades gratis på internettet og strafbare pirrende billedsekvenser
omfatter tegninger af børn med liderlige smil, og fotomanipulation,
hvor billedmaterialet kan være af børn der forlængst er voksne eller døde og
altså ikke skades af at nogen onanerer til det

Jo mere og jo bedre porn som de "perverse" afvigere let kan få på egen
harddisk, jo mindre motiverede er de for at være forførende slikonkler imod
naboens teenagerdatter

Pornofrigørelsen o. 1965 betød fald i bl.a. "børnelokkeres"
sædelighedsforbrydelser

Folk kan lide at se ned på aparte sexuelle dispositioner. Mobning og lynch
tendens mod de sølle fjolser, som lægger op til at blive kanøflet, er ikke
en sag der skal fremelskes .Bagmænd for hetz imod unormale førte engang til
at homosex sås som farlig og strafbar psykose. Bøsser i kz var måske især
pædofile børnelokkere. Lad os finde en balance , der er passende tolerant og
ikke skaber overdreven skamfølelse hos børn, der har været lidt venlige imod
en voksen afviger, fordi hans forførelse og slik var opløftende i barnets
ensomme hverdag

I en Steinbeck roman, Mus og mænd, beskrives en afviger der pga lynchklimaet
er uheldig at slå en pige ihjel, som forfører ham. Tingene er komplicerede.
Glistrups ide om at mindre straf mod pædofile kan betyder bedre beskyttelse
af børn, er som så meget fra ham, MEGET GENNEMTÆNKT; SAGLIG OG BØRNEVENLIG

JEg ved at mine børns mor og jeg havde tidligt talt ting igennem med vore
børn, så ingen kunne have forført dem - sådant er vejen frem

Muslimers gruppevoldtægt mod småpiger er en sag for sig. Og engang fandt
danske fiskere på at tvinge en pige med på fiskekutteren, hvor de
gennemførte gruppevoldtægt

"Superskurke er lette at foragte, svære at forstå Fyodor
Dostoevski 1821-81

Family!... the home of all social , a charitable
institution for comfortable women, an archorage for house-fathers, and a
hell for children. August Strindberg 1849 - 1912

Men die of the diseases which they have studied most...It's
as if the morbid condition was an evil creature which, when it found itself
closely hunted, flew at the throat of its pursuer.
Conan Doyle (1859-1930)British Writer and Physician , author of Sherlock
Holmes books

Hævn føder hævn. (Ordsprog)

Hævnen er den eneste gæld, man ikke bør betale. (Ordsprog)

Laws do not persuade just because they threaten Lucillius Seneca (B.C. 3-65
A.D)

Lær din Søn at arbejde, ellers lærer du ham at stjæle. Ordsprog

The study of crime begins with the knowledge of oneself.
Henry Miller

Udtal ikke dom,før du har hørt begge parter.
Græsk ordspog.

Anstændige mennesker viser ofte en lille smule fejhed, en lille svaghed. Kun
skurkene er overbevist om at få success. Og derfor har de success.
Charles Baudelaire

Hævn er sød og ikke fedende. Alfred Hitchock (1899-1980)

"Ja, jeg har dræbt hende, jeg dræbte min tilbedte "Carmen" opera med
tekst/musik af Prosper Merimee/Bizet

Man må kun blive gammel for at blive mildere; jeg ser ikke,
at der begås nogen fejl, som jeg ikke selv har begået. Goethe

All punishment is mischief. All punishment in itself is evil.
Jeremy Bentham

At dræbe hunden kurerer ikke biddet. Abraham
Lincoln

Det er bedre, at uretfærdigheder finder sted, end at de fjernes på
uretfærdig vis. Goethe

Distrust all those who talk much of their justice! in their souls not only
honey is lacking. Nietzsche

BIBLEN KRÆVER DØDSSTRAF FOR BLODSKAM - er du således strafliderlig?

Den der er utilfreds med sig selv, er uafladeligt
indstillet på at hævne sig.og det er os andre der bliver ofre for ham, om
det så blot er ved at tåle det hæslige syn af ham. For synet af det hæslige
gør en dårlig og dyster. Nietzsche

Den der graver en grav til en anden, falder tit selv i den.
(ordsprog)

Den, der pønser på Hævn, holder sine egne Sår friske.(Hævn er en ret , der
bør spises afkølet) Francis Bacon

Oh God said to Abraham "Kill me a son", Abe says, "Man, you must be puttin'
me on". Song: Highway 61 Revisited

Smadr dem der smadrer dig Autonom grafitti

Speaking generally, punishment hardens and numbs, it produces concentration,
it sharpens the consciousness of alienation, it strengthens the power of
resistance. Nietzsche

Without forgiveness life is governed by ... an ss cycle of
resentment and retaliation. Roberto
Assagioli

I read The Penal Code and The Bible. The Bible is a cruel book. Perhaps The
cruellest book ever written. GEORGES SIMENON 1905-89

Øje for øje gør verden blind Gandhi

Nogle mennesker begår en forbrydelse udelukkende for at se deres navn på
tryk. Gustave Flaubert

The more one judges, the less one loves. Balzac
(1799-1850)French author

"¾ af alle forbrydelser i denne verden skyldes frygtsomhed - og det er især
en fysiologisk proces" Nietzsche

Den moralske Forargelse er den perfideste Slags Hævn.
Oscar Wilde

De fattige gør bod for de riges synder. Italiensk ordsprog

Straffens formål. Straffen har til formål at forbedre den
der straffer.Det er det sidste tilflugtssted for dem der går ind for straf.
Nietzsche

Successful and fortunate crime is called virtue.
Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Fra : preben nielsen

Dato : 01-11-07 07:21

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Fat dog at det er let at producere porno der tilfredsstiller padofile UDEN
> AT BORN MISBRUGES FORAN KAMERAER

Fat dog at det ikke gor nogen forskel !

-preben

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-07 20:08

> [...]
> Din evige kredsen om hvor uskadeligt, ja nærmest godt det er for barnet,
> viser at du er alt andet end en uskadelig landsbytosse, men en meget syg

Der er aldrig sygdom i meninger og ord.

Forlad dit overtroiske univers og sæt dig ind i naturvidenskab og
oplysningstidens fremskridt.

Jeg er uskadelig og tosseri lader jeg de intolrante
ytringsfrihedsmodstandere om.

Hvis du er uenig så ARGUMENTER og drop børnehaveverdenens
mudderkastningsskældsord så som tosse og syg.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-11-07 00:57

On Wed, 31 Oct 2007 20:08:06 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der er aldrig sygdom i meninger og ord.

Nahh hvis man nu mener at en lampe er det samme som en guld fisk og
der dybest set ikke er nogen nævneværdig forskeld på de 2 - hvis man
både mener og sætter ord på det jamen så ... er der noget galt

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 05:00

> Nahh hvis man nu mener at en lampe er det samme som en guld fisk og
> der dybest set ikke er nogen nævneværdig forskeld på de 2 - hvis man
> både mener og sætter ord på det jamen så ... er der noget galt

Sygdom omfatter infektion, læsion, forgiftning, svulster - der er fejl i væv

Forveksling af fisk og lampe er nok om uheldig opdragelse der har ført til
forvirring.

At jeg helst straffer vold og ikke dårlig smag er et politisk synspunkt, og
at andre er uenige gør ikke nogen af os syge.

Jeg er enig i at liderlige mænd med talent for at forføre mindreårige er
trælse, og politi kan behøves til at hjæpe forældre, at der holdes afstand
til deres børn, men jeg tror ikke at straf er vigtigste redskab - snarere at
forældre lærer deres børn at sige NEJ og at dømte bliver åbent registreret
på internettet så folk er advaret

Børneporno på nettet har både fordele og ulemper - drop den forenklende
dømmesyge og strafliderlighed.

Hvis vi koncentrerer os om alvorlige forbrydelser, kan vi gøre noget
effektivt ved dem. Fx vold og voldtægt. Men kærtegn og slikkeri er næppe så
stressende som reel voldtægt

I tider med hysteri vedr sexchikane og blufærdighedskrænkelse bør debatten
sætte forståelige grænser og fokusere straffetiltag på de katastrofale
forbrydelser. Ellers opstår forvirring og alt flyder. Det hjælper vi ikke
børn ved

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-07 12:25

On Thu, 1 Nov 2007 05:00:21 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Sygdom omfatter infektion, læsion, forgiftning, svulster - der er fejl i væv
>
>Forveksling af fisk og lampe er nok om uheldig opdragelse der har ført til
>forvirring.jj

jamen er denne forvirnig da ikke syg - jeg mener hvis man ikke længer
evner at skilde virklighed fra sandhed så er der da noget galt i det
omtalte eksempel kan manden jo gå rundt i mange år og sætte strøm til
en guld fisk og hvad gør han så når den ikke lyser ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-07 16:18

> [...]
> omtalte eksempel kan manden jo gå rundt i mange år og sætte strøm til
> en guld fisk og hvad gør han så når den ikke lyser ?

En mand ringer til psykiatriafdeling at hans roommate tror han er en høne
Vi sender straks den blå vogn, svares
men opringeren svare "NEJ NEJ JEG HAR BRUG FOR ÆGGENE"

Og Woody Allen lader i en film tilføje

"Vi har alle brug for æggene" altså virkelighedsforstyrrelse er i kontinuert
overgang fra normalliv til de groteske sindsyge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-07 17:29

On Fri, 2 Nov 2007 16:17:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>En mand ringer til psykiatriafdeling at hans roommate tror han er en høne

du svare ikke ....

MvH Bo M Mogensen

Fra : Kent Friis

Dato : 01-11-07 16:55

Den Wed, 31 Oct 2007 17:07:31 +0100 skrev Jesper Pedersen:

> For at fremstille pædofil porno er man nødt til at udøve vold af den ene
> eller anden art mod børn.

Og for at fremstille film som Jurassic Part er man nødt til at udøve
vold af den ene eller anden art mod Tyrannosaurus'er.

Mvh
Kent

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-07 20:55

> [...]

Hvorfor lyves så SUPERSKINGERT - intet tyder på vold ved een eneste
fotosession der skabte de børnepornosekvenser som holder mandeskurkene
HJEMME VED SKÆRMEN

Piger kan blive presset og måske ulykkelige bagefter optagelsen, men VOLD ER
DIN HALLUCINATION OG ALDRIG BEVIST

Du er sindsygt hallucinerende = ønsketænkende

> Og for at fremstille film som Jurassic Part er man nødt til at udøve
> vold af den ene eller anden art mod Tyrannosaurus'er.

Fremragende eksempel

Et andet er en liderlig børnestriptease som er manipuleret af en
´filmkunstners gamle fotoalbum af hans afdøde mor i kun trusser på standen
da hun var før-teenager

Man må have behov for at HADE ET FJENDEBILLEDE, når man opdigter vold som
snerper gør i denne tråd

Fra : US of Apes

Dato : 01-11-07 19:03

On 30 Okt., 09:11, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> fra præsidenten, religionen, hæren og sex kan jeg tegne alt hvad jeg vil. Vi
> har ytringsfrihed med begrænsninger, helt ligesom I."

Ulovlig 'højteknologi'?

Fra : US of Apes

Dato : 01-11-07 19:29

On 1 Nov., 19:17, "Jesper Pedersen" <jesperpederse...@hotmail.com>
wrote:

> hvordan i alverden er du kommet frem til den konklusion ??

Ikke noget, jeg er da ligeglad...