Aqua-Lene savnede angiveligt de andre...
Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-07 17:31

.... og tog derfor initiativ til at få gendannet Aqua - siger historien:

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article352357.ece

Skal vi gætte på, at Aqua-Lene i virkeligheden blot savnede at være
midtpunkt i én eller anden sammenhæng? Kvinder er jo generelt ganske
afhængige af opmærksomhed, og Aqua-Lene har jo i fremfærd og adfærd
tidligere tydeligt demonstreret, at hun er ganske afhængig af dette for
kvinder så uundværlige narkotikum.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-07 17:38

Jens Bruun wrote:
Kvinder er jo generelt ganske
> afhængige af opmærksomhed,

Det er kvinder tydeligvis ikke ene om.

Per V.

--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-10-07 17:51

On Fri, 26 Oct 2007 18:38:26 +0200, Per Vadmand wrote:

> Jens Bruun wrote:
> Kvinder er jo generelt ganske
>
> Det er kvinder tydeligvis ikke ene om.

Det kan jeg se, du skulle kommenterer både Bruuns og mit indlæg.

FUT: dk.snak.off-topic

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-07 19:02

> Det er kvinder tydeligvis ikke ene om.

Nope. Hvem siger dog også det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ben9

Dato : 27-10-07 16:09

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nope. Hvem siger dog også det?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

hehe

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-10-07 08:23

Per Vadmand wrote:
> Jens Bruun wrote:
> Kvinder er jo generelt ganske
>
> Det er kvinder tydeligvis ikke ene om.

To sjæle, én tanke.

--
Ejvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-07 12:06

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> To sjæle, én tanke.

Dejligt at se, du har fundet en ny soulmate.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.