Foldschack og unge ser på hus.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-10-07 17:26

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article352109.ece

FLOT, terror er tilsyneladende vejen frem.

Men, det med placering på Nørrebro, ser ud til at blive en drøm der ikke
vil gå i opfyldelse, det er sgu GODT nyt i al elendigheden, lad dem komme
ud hvor de ikke kan genere andre.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-10-07 17:27

On Fri, 26 Oct 2007 18:25:55 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

Beklager, forkert gruppe.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-07 17:39

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Fri, 26 Oct 2007 18:25:55 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>

> Beklager, forkert gruppe.

Enhver gruppe havde vist været forkert til den slags indlæg.

Per V

--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-10-07 17:42

On Fri, 26 Oct 2007 18:39:01 +0200, Per Vadmand wrote:

> Enhver gruppe havde vist været forkert til den slags indlæg.

Overhovedet ikke, men det fatter du jo ikke så meget af.

FUT: dk.snak.off-topic

Fra : Poul Larsen

Dato : 26-10-07 18:09

De bøller ska ikke have et hus, de skal i fængsel for bølle optøjer ødelægge
anders ting biler og huse skam jer
Poul
Brønshøj

Fra : Tony

Dato : 27-10-07 09:56

"Poul Larsen" <poullarsen@fjernskolevangen.net> skrev i en meddelelse
> De bøller ska ikke have et hus, de skal i fængsel for bølle optøjer
> ødelægge anders ting biler og huse skam jer
> Poul
> Brønshøj

Synd for anders,-skam jer.

Tony