J K Rowling: Albus Dumbledore var bøsse
Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-07 14:09

Jeg har netop fået en nyheds-mail hjem fra Berlingske Tidende, der
blandt andet linker til følgende artikel:

<http://www.berlingske.dk/article/20071020/kultur/71020007/>

- og jeg vil tro at det vil interessere sex-folket i denne gruppe:

Rektor på Hogwarts, Adus Dumbledore, var bøsse, og hans store kærlighed
var Gellert Grindelwald [som også omtales i bind 7]. Oplysningen er
kommet på et møde i Carnegie Hall i New York, og altså fra forfatterens
egen mund ... lad os se hvor mange republikanere der nu vil forlange
Harry Potter-bøgerne fjernet fra bibliotekerne ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : ben9

Dato : 20-10-07 15:05

> [...]
> egen mund ... lad os se hvor mange republikanere der nu vil forlange
> Harry Potter-bøgerne fjernet fra bibliotekerne ...

Umiddelbart tænkte jeg: hvad i himlens navn rager det mig hvem der er bøsser
og hvem der ikke er, men så læste jeg din sidste sætning.

Ja - lad os se om de hellige og dem der er værre går i selvsving over det.

Men hvad, vi skal jo blot til vores nærmeste koloni, Færøerne, før den slags
tanker kan skabe røre...... sygt!

Fra : Tony

Dato : 21-10-07 14:31

"ben9" <dont.filter@me> skrev

> Men hvad, vi skal jo blot til vores nærmeste koloni, Færøerne, før den
> slags tanker kan skabe røre...... sygt!

Helt enig, lad os ophæve rigsfællesskabet med dem, og gi' dem selvstyre så
hurtigt som muligt.

Tony

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-10-07 14:59

On Sun, 21 Oct 2007 15:30:57 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"ben9" <dont.filter@me> skrev

>Helt enig, lad os ophæve rigsfællesskabet med dem, og gi' dem selvstyre så
>hurtigt som muligt.

er du vims de har en helvedes masse Oli og det skal vi sgu ha det
ligger godt nok langt nede men det er vores

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-10-07 15:16

Fra : Tony

Dato : 21-10-07 15:22

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> er du vims de har en helvedes masse Oli og det skal vi sgu ha det
> ligger godt nok langt nede men det er vores

Ok, så henter vi lige olien først, men bagefter, så er det ud med dem.

Tony

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-10-07 15:35

Bo M. Mogensen wrote:

> er du vims de har en helvedes masse Oli og det skal vi sgu ha det
> ligger godt nok langt nede men det er vores

Er det Oli Breckmann, du mener?

Per V

--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-10-07 16:25

Per Vadmand wrote:

> Er det Oli Breckmann, du mener?

Nej. Bo er rodblind.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ben9

Dato : 21-10-07 17:48

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej. Bo er rodblind.
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

er han medlem af HGHI?

Fra : ben9

Dato : 21-10-07 17:47

> Er det Oli Breckmann, du mener?
>
> Per V

er han bøsse?

Fra : ben9

Dato : 21-10-07 17:46

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "ben9" <dont.filter@me> skrev

> Helt enig, lad os ophæve rigsfællesskabet med dem, og gi' dem selvstyre så
> hurtigt som muligt.
>
> Tony

Hørt - så ka de rende for sig selv og være homofobe - den slags hører ikke
hjemme i et vestligt demokrati!

Fra : Tony

Dato : 21-10-07 18:51

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt - så ka de rende for sig selv og være homofobe - den slags hører ikke
> hjemme i et vestligt demokrati!

Nemlig, men desværre render der osse en hel del af disse tumper rundt
herhjemme.

Tony

Fra : ben9

Dato : 21-10-07 19:35

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Nemlig, men desværre render der osse en hel del af disse tumper rundt
> herhjemme.
>
> Tony

jamen du ka kende dem på deres hjemmestrikkede sweatre - dog kan nogle af
dem være gamle 68'ere, men færinger render rundt med en kniv i den ene hånd
og og en stump mumificeret får i den anden - nårhhh ja - og så noget akvavit
til at slå bakterierne i deres mad ihjel

en anden måde at kende dem på er at sige til dem: "Jeg er bøsse" og så se
deres reaktion

Fra : Tony

Dato : 21-10-07 20:09

"ben9" <dont.filter@me> skrev

> en anden måde at kende dem på er at sige til dem: "Jeg er bøsse" og så se
> deres reaktion

Hæhæh, ja det ville se godt ud at netop JEG skulle sige ''Jeg er bøsse''
bare for at få lidt rav i den.
Jeg opsøger ikke ballade frivilligt, men mener blot, at disse hjernedøde
tumper som ser det som en sport, at genere bøsserne, burde ha et par flade,
så deres mor ikke ku kende dem igen.

Tony

Fra : ben9

Dato : 21-10-07 20:44

> [...]
> tumper som ser det som en sport, at genere bøsserne, burde ha et par
> flade, så deres mor ikke ku kende dem igen.

de sku tvangsudskrives til serviceafdelingen i et godt amerikansk fængsel i
1960'erne, sku de

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-10-07 21:27

Tony wrote:
> [...]
> tumper som ser det som en sport, at genere bøsserne, burde ha et par flade,

Sålænge bøsserne opfører sig ordentligt og ikke generer os andre, så
skal de da have 100% lov at være i fred.

For nogle måneder siden blev jeg generet af et bøssepar der sad og
smaskede på hinanden i bussen, lige foran mig. Men den slags adfærd
generer mig nu lige så meget hvis det er et heteroseksuelt der gør det.
Hvorfor kan folk ikke kysse lydløst?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-10-07 22:01

Peter Knutsen wrote:

> [...]
> generer mig nu lige så meget hvis det er et heteroseksuelt der gør
> det. Hvorfor kan folk ikke kysse lydløst?

Eller i enrum.

Per V

Fra : ben9

Dato : 22-10-07 11:59

> Eller i enrum.

og hvem sku de så lige kysse der??

Fra : Tony

Dato : 21-10-07 22:03

> [...]
> smaskede på hinanden i bussen, lige foran mig. Men den slags adfærd
> generer mig nu lige så meget hvis det er et heteroseksuelt der gør det.

Tja, hvorfor ikke, men det kunne nu aldrig bringe mit pis i kog.

Tony

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-10-07 02:17

On Sun, 21 Oct 2007 23:02:58 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Tja, hvorfor ikke, men det kunne nu aldrig bringe mit pis i kog.

hæ hæ jeg smask kysser da også kvinden min på åben gade når hun kommer
fra Jop - men jeg vil nok synes det var en kende klamt hvis 2 herre
gjorde det samme ... men på den anden side jeg vil overleve !!!

MvH Bo M Mogensen

Fra : ben9

Dato : 22-10-07 12:00

> [...]

> hæ hæ jeg smask kysser da også kvinden min på åben gade når hun kommer
> fra Jop - men jeg vil nok synes det var en kende klamt hvis 2 herre

jeg ville bli pissefornærmet og stritte konen a h t!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-10-07 07:18

On Mon, 22 Oct 2007 13:00:27 +0200, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>jeg ville bli pissefornærmet og stritte konen a h t!

hwa for en kone ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : ben9

Dato : 23-10-07 10:11

> hwa for en kone ?

min kone - kvinden min. hvis hun kom fra job og jeg kyssede hende var det
ok, men var der to herrer der gjorde det smame, såeh røg de alle tre ud!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-10-07 02:16

On Tue, 23 Oct 2007 11:11:11 +0200, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>min kone - kvinden min. hvis hun kom fra job og jeg kyssede hende var det
>ok, men var der to herrer der gjorde det smame, såeh røg de alle tre ud!

jeg sider og regner og regner hvordan kommer du lige frem til der er 3
?

MvH Bo M Mogensen

Fra : ben9

Dato : 24-10-07 07:11

> jeg sider og regner og regner hvordan kommer du lige frem til der er 3
> ?

suk - bor for faen altså - ka du ikke spørge en anden

Fra : Kent Friis

Dato : 24-10-07 17:03

Den Wed, 24 Oct 2007 03:15:32 +0200 skrev Bo M Mogensen:

> jeg sider og regner og regner hvordan kommer du lige frem til der er 3
> ?

"Hvis to herrer gjorde det samme", altså det samme som ben9,
altså "Hvis to herror kyssede ben9's kone".

Mvh
Kent

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-10-07 20:21

Kent Friis wrote:

> "Hvis to herrer gjorde det samme", altså det samme som ben9,
> altså "Hvis to herror kyssede ben9's kone".

Ja, den faldt sgu i enører!

Per V

Fra : ben9

Dato : 24-10-07 21:26

> Ja, den faldt sgu i enører!
>
> Per V
>

> --
> Læs om min nye bog her:
> http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !

mjaaa - men faldt, det gjorde den da så endelig - men det var da heldigvis
en skrivefejl mere end virkeligheden

havde det så været et par ekstra damer....... nøf nøf som ham der fra mpnty
python siger - sagde

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-10-07 11:01

> "Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Tja, hvorfor ikke, men det kunne nu aldrig bringe mit pis i kog.

Hvis man føler sig irriteret over det, så er det nok mest fordi man gerne
inderst inde selv ville kysses på.

Mvh. brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-10-07 11:15

Brian Olesen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man føler sig irriteret over det, så er det nok mest fordi man
> gerne inderst inde selv ville kysses på.

Så kan man jo spørge sig selv, om det er særligt høfligt eller hensynsfuldt
at sætte sig for næsen af en hjemløs og spise flødeskumskager.

Per v

Fra : ben9

Dato : 22-10-07 12:04

> Så kan man jo spørge sig selv, om det er særligt høfligt eller
> hensynsfuldt at sætte sig for næsen af en hjemløs og spise
> [...]

man tar sku da heller ikke en spiller midt i a-toget bare fordi man har lyst

jeg mener - et trutkys til lillemor efter et par dage på kursus eller sårn,
men man holder sku da tungen inde til man kommer hjem.

men, for disse larmende kyssere, drejer det sig nu nok mere om at blive set
end at kysse larmende - "se os - se os - vi er blevet kærester og min
selvtillid er SÅ DOR"

ak ja - små hjerner små fornøjelser

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-10-07 12:27

ben9 wrote:

> men, for disse larmende kyssere, drejer det sig nu nok mere om at
> blive set end at kysse larmende - "se os - se os - vi er blevet
> kærester og min selvtillid er SÅ DOR"

Nemlig!

Per V

Fra : ben9

Dato : 22-10-07 11:58

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Sålænge bøsserne opfører sig ordentligt og ikke generer os andre, så skal
> de da have 100% lov at være i fred.

jomen nu var det altså homofobe færinger vi snakkede om

> [...]
> smaskede på hinanden i bussen, lige foran mig. Men den slags adfærd
> generer mig nu lige så meget hvis det er et heteroseksuelt der gør det.

fordi - så lægger du ikke mærke til det - men en noget infantil adfærd -
bøsser eller ej

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-07 15:26

> [...]

Big deal. Politikere vælger at foregive homosexualitet for at få stemmer
fra homosexuelle og andre, som ser en sag i at promovere tolerance
At nu ligegyldig fiktions hovedpersoner springer ud af skabet, er lige så
konstrueret , beregnende og endnu mere profitgivende

Overnaturaspektet som især sælger bøgerne kan vist ikke blive påvirket af
dette mediestunt.

QUOTES ON HOMOSEX

Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge ved at
sterilisere dem. Scott Fitzgerald

x2 Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by
sterilizing them. F.Scott Fitzgerald

X2 Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg
udsender ikke de rigtige dufte. Kenneth Branagh

X2 Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har
mod til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive kunstner.
Kurt Vonnegut

x2 If homosexuality were normal way, God would have made Adam and
Bruce. Anita Bryant

X2 Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre,
undlade at sutte en fyr. Nonn MacDonald

x2 Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

x2 on Homosexuality: It doesn't matter what you do in the bedroom as
long as you don't do it in the street and frighten the horses. Mrs Patrick
Campbell

x2"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge
sig til deres eget køn, fordi det er mindre skræmmende Clara Thompson"

X22 De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod
naturen, og nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich
Buchanan

X22 Gud forbyde, at en heteroseksuel mand skal anerkende, at der
kan være nydelse forbundet med hans anus. Phil Hartman

X22 Hvis alle mennnesker med det mindste spor af homoseksuelle
træk, sammen med dem som først og fremmest er homoseksuelle, blev elimineret
fra befolkningen i dag, er der ingen i dag, er der ingen grund til at tro,
at fordelingen af homoseksuelle i den næste generation ville blive
væsentligt reduceret. Det homoseksuelle har været en signifkant del af
menneskelig seksuel aktivitet lige siden tidernes morgen, først og fremmest
fordi det er et udtryk for evner, der er basale i det menneskelige dyr. Fra
"Dr. Kinsey og the Institute for Sex Research" af Wardell B. Pomeroy

X22 Hvis du er seksuelt grænsesøgende, så tror jeg ikke, at
heteroseksualitet vil udelukke dig fra at prøve alt det, der er derude.
Hugh Hefner (Playboys stifter og chef i 50 år)

X22 Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen,
som ikke ved, hvornår den skal holde kæft. Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that cannot
speak its name")

X22 Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu
blevet hæs af at skrige. Robert Brustein

X22 Postumus, vil du virkelig tage dig en kone?.....Er det ikke
bedre at sove med en smuk dreng? Drenge skændes ikke med dig hele natten,
eller plager dig om små gaver, mens du er på arbejde, eller beklager sig
over, at du ikke lever op til deres forventninger, eller forlanger mere
smægtende passion. Juvenal

x22 Problemet i dette land (USA) ,at folk tror, at homoseksuelle
knepper og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgen. Boy
George

X22 The world dictates that heteros make love, while gays have
sex. Boy George

x2Bø Der er tre køn i denne verden: mænd, kvinder og præster. Sydney
Smith

x2bø Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz

X2fangenskabsting Biseksualitet er ikke så meget en tilbagetrækning
som et frygtsomt kompromis. Jill Johnston

xa Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint;
det, som er smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint.
Susan Sontag

Xa Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt
af at se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr. Paul Rudnik

Xa Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet,
og hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse.
Gerard Depardieu

Xafveksling Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at
indtil videre har jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt
forhold, så det ser ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener, livet
er fuldt af overraskelser. Kenneth Branagh

Xan På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have sex med
én, hvis man er en mand. Boy George

xanimus Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres mødre,
og kvinder, der er lige så meget mænd som deres fædre, for sjælen har intet
køn. Kristina af Sverige

xanimus The finest people marry the two sexes in their own person.
Emerson

Xhsignal Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er
fantastisk! Du skulle få brystimplanter, John, så ville jeg være sammen med
dig. Vi ville endelig være sammen. Howard Stern til John
Stamos

xk "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

Xk Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med
at du er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din
karriere" Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin

xk Her i Hollywood er der lutter magre, skallede skabsbøsser,
der har store problemer med fede, rapkæftede kvinder. Roseanne
Arnold

Xk Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle
af dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem.
Kenneth Anger

Xk Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som
har scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det!
Emma Thompson

Xk Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet.
Peter de Vries

Xk Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev
forrådt med et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

Xk Når en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks,
at bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde.
Scott Valentine

xk"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret
som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

xkk Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det
sixtinske kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle. Rita
Mae Brown

Xkk Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden.
Madonna

xkk På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James