en lille sød historie om en fødselsdag...
Fra : Michael

Dato : 15-10-07 17:51

Hej,

Denne historie har været bragt før, men jeg trængte lige til at grine
sammen med jer.

-Michael.

Til min store skuffelse sagde hun ikke engang godmorgen.
Ved morgenbordet talte ikke engang børnene til mig.
Da jeg kom på arbejdet ønskede min sekretær mig tillykke med
fødselsdagen!
Jeg blev meget glad, for hun var den eneste af mine kollegaer,
som
havde husket min fødselsdag.
Ved frokosttid sagde min sekretær: "Måske vi skulle spise
frokost
sammen?"
Jeg svarede, at det var det hyggeligste, som havde hændt mig
denne
dag. Så vi tog ud i byen for at spise frokost.
På vej tilbage sagde hun: "Hvorfor skal vi egentlig tage tilbage
til
arbejdet på sådan en dag?"
- og så foreslog hun, at vi tog hjem til hende i stedet for.

Efter at have fået serveret en drink i hendes lejlighed, sagde
hun: "Er
det ok, hvis jeg tager noget mere uformelt tøj på?"
Jeg svarede "sikke et spørgsmål!" og tænkte for mig selv, at
dette
kunne blive en interessant oplevelse.

Hun gik ind i soveværelset og efter en stund kom hun ud med en
enorm
kage, efterfulgt af min kone, mine børn, min chef og alle mine
kolleger.
Og der sad jeg, som en idiot, helt nøgen i sofaen...