Sct Bøsse
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-07 01:19

Sct Bøsse

Man bliver ikke mere eller mindre asocial af at være til mænd og ikke til
kvinder

Hetz mod bøsser har at gøre med at andre mænd uden succes med kvinder, er
misundelige på, at bøsser TØR opnå kærlighed, hvad selv gifte mænd ofte
mangler

Sct Oscar (Wilde) var godt gift med smuk kone og godt børnesamvær, men ville
bryde grænser og fandt det spændende, at se på smukke unge aristokrater
bolle med trækkerdrenge i en dekadent bøssenarkomangruppe

Det kom frem, og han fængsledes to år og døde få år efter løsladelse, skønt
kun 45-årig.

Længe var homosex en alvorlig sindsyge, men tidsånden afgør smagsdommeriet
og har forladt sin homofobi (og fokuserer nu på pædofili-fobi).

Fra : Chokmah

Dato : 09-10-07 11:04

On Tue, 9 Oct 2007 02:18:48 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>homofobi (og fokuserer nu på pædofili-fobi).

lad os da bare tage den en gang mere kan du se forskellen på 2 voksne
mænd der har sex med hinaden fordi de nu har det sådan også et barn
der skal tilfreds stille en voksen seksuelt - du har tidliger sagt at
ring muskler kan trægge sig sammen igen og det er en forholds vis
harmløs begivenhed - men tror du strengt taget ikke det gør ondt og
hvorfor tror du ikke der aldrig nogen sinde er kommet bare en enste
beretning fra en der erindrerede derres barndom med jubel i et
seksuelt forhold til en voksen - jeg mener det vil da helt sikkert
sælge - beretninger fra det glade barn der havde sex med en voksen fra
4 til 16 år - hvor bliver disse beretninger af ?

Fra : Ulvir

Dato : 09-10-07 12:29

"Chokmah" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Tue, 9 Oct 2007 02:18:48 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Beretninger fra det glade barn der havde sex med en voksen fra
> 4 til 16 år - hvor bliver disse beretninger af ?

Det er jo det Bo prøver at fortælle- på en lidt kejtet måde..

Fra : Chokmah

Dato : 10-10-07 11:59

On Tue, 9 Oct 2007 13:29:17 +0200, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>Det er jo det Bo prøver at fortælle- på en lidt kejtet måde..

ja det er måske rigtigt nok me BW har tidliger skrevet at seksuelt
overgreb fra voksen til barn er en harmløs begivenhed og det er jo der
ligesom mangler belæg for - men selvf skal man ikke jage forlk fordi
de er pædofile så længe de bare ikke praktisere det imho.