Kvindens kærlighed og paradokser og forban~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-10-07 18:19

Som min store helt Lou synger jeg elsker kvinder de er en hæder til en
verden der er at lave og det ser sådan set for det meste også ...

Det optimale forhold mand(d) kan få til en kvinde har jeg erfaret er hvis
hun er lidt usikker på sig selv som man er ligeglad med om hun bliver eller
skrider - så for man(d) det sgu som regel som man vil ha det - mand kan
altid smide trumfen nå ja men du kan jo bare skride - det kan man jo så sige
det er en dør der smækker begge veje Thi i det øjeblik man kaster sin
kærlighed over en kvinde så kan man sgu være ret sikker på at den bliver
brugt i mod en ...

sidst jeg var inde på dette - skrev Nusle at alle de ting kvinder går og gør
( op & Tøj vask rengøring und so weiter ) de blev gjort af kærlighed - ting
der er gjort af kærlighed uanset om det er noget man(d) er ligeglad med
eller ej de fortjener et tak !!! men det er ikke gjort med det - for
erfaring byder mig at man skal høre i rigtigt mange timer på hvor hårdt og
ikke mindst svært det er for hende at være til og ikke mindst at slå til og
hvor ivlle det være dejligt med noget hjælp ... her forsøger jeg mig så som
tidligere nævnt med den pragmatiske tilgang til tingene . gøremål og behøv
nedfælles på papir og opgaverne fordels - også skulle man(d) tro den sag var
ude af verden - men nej det er den ikke for en sådan seddel kan ikke
forfattes fordi man ikke kan få alt med ( det mener jeg heller aldrig jeg
har sagt ) men skal vi sige 90-95 % men der argumenteres vider imod seddelen
og arbejdes fordelingen med at den tid det tager at skrive en sådan den
kunne bruges til noget bedre ...!

også er det slår mig at det handler simpelthen om magt at vedholde sin
partner eller sine børn under et evigt pres af ikke at være tilstrækkelige -
så kan man spørge sig selv hvorfor skulle kvinden dog gøre dette - det er jo
en slet skjult misantropi alt taget i betragtning og det eneste ( og her er
der gerne en kvindelige skribent der må rette mig hvis der er flere
tilbage ) jeg tror det handler om kvinden ikke alle kvinder men en del - går
og har det ikke rigtigt godt med sig selv de ved ikke hvorfor og måden at
leve denne indre lede ud på er ved at plage sine børn og sin mand der findes
simpelthen ikke noget andet sagligt argument for ikke at strukturere og
afklarede tingene !

så er der patentet på lokums brættet der SKAL være slået ned HVORFOR er
det ikke lige så nærligende at slå det op så manden ikke pisser på brættet
svaret er nej fordi det gør han ikke ( gu gør han da så en gang i mellem )
men argumentet er at kvinder ALDRIG slår brættet op eo ipso så skal det
være nede for logik diktere hvis hun skal op og pisse om natten jamen så vil
hun sætte sig på en kold kumme hvad er lige så slemt som at sætte sig på
noget metal med 220 w i ( når mand høre om det sener ) jeg forslår så at man
x er af også hver anden gang slår begge parter brættet op og ned - så er der
taget hensyns til alle = IKKE TALE OM det skal være nede ... altså kvinden
har ret til en bedre behandling ind manden det er ligesom en natur lov ....

Nå men nu har jeg gjort op med sagen - og har købt en lille Kina bog hvor i
jeg vil føre en dag bog over de ting jeg laver - inkl. at lave hendes
computer en gernening der ikke rigtigt tæller fordi den skal bare virke og
hvis den ikke gør det så kan man blive hys men når mand(d) har lavet den
efter teenageren for 23 gang har fået virus på den ...jamen det tæller ikke-
angiveligt fordi der ikke er forbundet så meget påviselig lidelse ved at
rense en pc som at lave en koge vask ...

så kan mand og kvinde spørge os selv efter hvorfor vi finder os i det ( ? )
lige bortsete fra når man skal knalde så er det jo feder at mand kan ryge
sove hænge ved sin pc og se fjerner når mand / jeg vil ( det meste af
tiden ) ... bevares det er da også feder ind det er træls men den
tilbagevendende klagen over hvor hårdt det er at være til det tror jeg
aldrig mand(d) kommer ud over det er prinsen manden betaler for at være i et
forhold Thi Kvinden elsker at lide også selv om det ikke gør ondt.

Mv.
Bo MM