Piger som tisser i bukserne
Fra : Mig

Dato : 04-10-07 18:38

jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes at det er totalt dejligt at se pige som
tisser i deres korte bukser eller trusser (under en lårkort kjole).
Findes der film som kan vise den slags?
Jeg har søgt på nettet og tit er det film hvor de tisser på hinanden (hvad
skal man med det?) eller ligefrem skide (ulækkert og total turn-off!)
Allerhelst ville jeg se en film, hvor pigen bliver oanenret med en dildo
gennem buksebenene i sine short, og tisser i dem når hun kommer.
Nogen bud?

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-07 20:50

"Mig" <hende@og.mig> skrev i en meddelelse

> Allerhelst ville jeg se en film, hvor pigen bliver
> oanenret med en dildo gennem buksebenene i sine short, og tisser i
> dem når hun kommer. Nogen bud?

Distriktspsykiatrien?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 04-10-07 22:37

> [...]
> jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes at det er totalt dejligt at se pige
> som tisser i deres korte bukser eller trusser (under en lårkort kjole).

Hvorfor film, når du kan se det live.

Grønlænderluderen Akasut nede på Halmtorvet gør det for en flaske pulimut.

Du kan osse tit opleve det gratis, da hun næsten konstant render rundt og
sjatpisser.

Det var da et bud.

Good luck.

Tony

Fra : Mig

Dato : 05-10-07 18:21

Det var jo et forsøg værd...
Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor den her gruppe hedder
dk.snak.seksualitet?
Jeg har læst en del herinde og indtil videre kan jeg dele det op i to
kategorier:
-Dumme vittigheder
-Fremmedhad
Som regel begge dele blandet sammen.

Er der nogen seriøse der kan svare????

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-07 19:22

> Det var jo et forsøg værd...
> Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor den her gruppe hedder
> dk.snak.seksualitet?

Fordi det ville lyde åndssvagt, hvis den f.eks. hed
dk.snak.jeg.elsker.piger.som.tisser.i.bukserne.

> Jeg har læst en del herinde og indtil videre kan jeg dele det op i to
> [...]

Du kan starte med at fortælle i hvilken af de to grupper, du mener, dit eget
indlæg hører hjemme i.

Dernæst kan du svare på, hvilken type af indlæg, du tænder mest på: Dem med
vittighederne, dem med fremmedhadet eller dem, der kombinerer?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 07-10-07 17:00

> [...]
> dk.snak.seksualitet?
> Jeg har læst en del herinde og indtil videre kan jeg dele det op i to

Det kan jeg da nemt svare seriøst på.

Prøv at læs lidt i de andre grupper.

Der finder du både gode og dårlige vittigheder, samt fremmedhadere og
fremmedelskere etc, næsten uden undtagelse.

Det står én helt frit, at kommentere de indlæg man ikke kan bruge til noget.

Jeg går da ud fra, når du svarer mit indlæg med :'' Det var jo et forsøg
værd'', at du så kunne bruge det til noget, eller hva' ?

Mit indlæg var helt seriøst ment, men selvfølgelig, hvis ikke du er til live
oplevelser, så forstår jeg udmærket, at du kunne opfatte det som useriøst
eller en dum vittighed.

Alligevel synes jeg, du skulle prøve at opleve Akasut live.

Er man til det, kan man osse for to flasker pulimut, få hende til at levere
en tre meter lang tyndskid hen ad fortovet,- ja ja, hver sine lyster.

Tony

Fra : Per O.

Dato : 05-10-07 20:17

> [...]
> Allerhelst ville jeg se en film, hvor pigen bliver oanenret med en dildo
> gennem buksebenene i sine short, og tisser i dem når hun kommer.

Jeg skal gerne, som den eneste hidtil, forsøge at komme med et seriøst bud.
Da det næppe er noget du vil finde en masse film med fra det lille danmark,
så vil jeg foreslå dig at søge under det engelske ord pantypee eller andre
ord med panty, som vel er det nærmeste man kommer på engelsk. Hvis du.
ligesom vi andre, antager at Google er din ven, så får du en hel del hits,
hvis du skriver pantypee i søgefeltet på Google. Du må selv arbejde dig
igennem dem (så langt rækker servicen trods alt ikke), men så er du da
igang. Kombiner det eventuelt med ordet video som er mere universelt, og så
kan du jo se om ikke der dukker noget video op, som kan opfylde behovet

Håber det var brugbart og mere seriøst end det du ellers har fået smidt i
nakker her i gruppen. Frisindet i lille dannevang er nok alligevel ikke så
stort som mange gerne vil give det udseende af (nu kommer de nok også
efter mig ...)

/Per O.

Fra : sdsf

Dato : 06-10-07 07:50

> [...]
> jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes at det er totalt dejligt at se pige
> som tisser i deres korte bukser eller trusser (under en lårkort kjole).
Ja, den slags kedelige ting findes selvfølgelig:
http://youporn.com/watch/12652

Godt jeg ikke skal rydde op efter det pis.

Fra : Snuden

Dato : 07-10-07 23:16

Ja, det er utroligt, at man ikke kan nyde sin fetish og finde ligesindede.
Men ligesom du har dine fetisher har jeg mine, og det er faktisk dejligt at
vide, at man ikke er alene. Uanset hvilken fetish man har, så er der
ligesindede derude.

www.cute-cyndy.de har lidt forskelligt

www.pftp.com en anden mulighed

http://www.scatpiss.net/ lidt mere hardcore

http://www.toilet-girls.com/

http://poosites.com/top/index2.html linksamling

god fornøjelse...

Snuden

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-11-07 16:47

On Thu, 4 Oct 2007 19:37:55 +0200, "Mig" <hende@og.mig> wrote:

>Allerhelst ville jeg se en film, hvor pigen bliver oanenret med en dildo
>gennem buksebenene i sine short, og tisser i dem når hun kommer.

Nu er jeg mere til bleer, men et par links du nok kan lide er:

http://wetset.net/
http://www.patches.net/

God fornøjelse med dine dejlige lyster...

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk