min kone boller med en studerende 3
Fra : HBD

Dato : 03-10-07 23:32

Jeg har det af helvede til.
Hun vil virkelig ikke se børnene mere.....
Bitch...
Hun er forelsket....

Fra : SlashDot

Dato : 04-10-07 01:03

On Thu, 4 Oct 2007 00:31:57 +0200, HBD wrote:

> Bitch...
> Hun er forelsket....

Fedt, da jeg var studerende bollede jeg også læreren.

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 03:43

"HBD" skrev i en meddelelse:

> Jeg har det af helvede til.
> Hun vil virkelig ikke se børnene mere.....
> Bitch...
> Hun er forelsket....

Lad hende løbe hornene af sig. Den studerende bliver
helt sikkert træt af hende. Om du så har lyst til at tage
hende tilbage, må du afgøre til den tid.
Hvis hun dukker op, og du ikke selv har fundet ud af
noget bedre i mellemtiden, må I lægge ud med at tage
timer hos en parterapeut for at få opklaret, hvad det er,
hun har manglet hos dig.
Du må for alt i verden ikke flytte sammen med hende,
uden at sagen er blevet endevendt. Ellers vil det hele
blot gentage sig - til stor skade for børnene.

Og så vil jeg anbefale dig at finde en uforpligtende bolle-
veninde, så du kan få ro i sjælen til at gøre op med dine
følelser for ex'en. Men hold dette totalt adskilt fra dine
børn, - de må ikke udsættes for skiftende damer.
Først den dag, du finder en, der er villig til at give dig
håndslag på de næste 10 år, må du præsentere hende
for dine børn.

Held og lykke -- Ib

Fra : ben9

Dato : 04-10-07 11:16

HBD wrote:
> Jeg har det af helvede til.
> Hun vil virkelig ikke se børnene mere.....
> Bitch...
> Hun er forelsket....

hvorfor fortæller du os dette - er det fordi du gerne vil ende det med
nogen eller hvad - for du er en mand af få ord

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-10-07 12:15

"HBD" <logten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har det af helvede til.

Det er jo noget skidt, men tror du det hjælper at skrive i dette forum?

> Hun vil virkelig ikke se børnene mere.....

OK så siger vi det, men... I har været gift i 22 år, så hvor gamle er de
børn så lig? 20, 18 og en efternøler på 12? Mon ikke de selv kan finde ud af
at have et forholde til deres mor? Ellers er det vel bare at gå rettens vej.

Det gode ved at hun er skrevetd er vel at hun skal betale børnepenge (alt
efter ungernes alder).

> Bitch...

Hun er vel bare ude og realisere sig selv, det sker får så mange i den
alder. Hvis ikke det havde været hende, så havde du nok selv gjort det om 2
år.

> Hun er forelsket....

Ja ellers havde hun vel ikke gjort det. Forelskelse er jo en form for
sindsyge.

Lars