Så luderagtige er piger, generelt
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-07 13:00

"Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok til inden
de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham". Cesare Pavese

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-10-07 17:41

Bo Warming wrote:
> "Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok til inden
> de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham". Cesare Pavese

Ja ligeledes er mænd... men sjældent de har held til at imponere en rig
kvinde ;)

Mvh
Johan

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-07 22:34

"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ligeledes er mænd... men sjældent de har held til at imponere en rig
> kvinde ;)

Mænd er bede til at hykle jeg elsker hele dig, når barmen strutter