min kone boller med en studerende 2
Fra : HBD

Dato : 03-10-07 12:33

Hun skred. Vi har 3 børn. Hun har givet afkald på forældremyndighed. Vil
ikke se børnene mere. gift i 22 år. Har selv aldrig været utro. Vi er
separeret nu.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-10-07 16:57

"HBD" <logten@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hun skred. Vi har 3 børn. Hun har givet afkald på forældremyndighed.
> Vil ikke se børnene mere. gift i 22 år. Har selv aldrig været utro.
> Vi er separeret nu.

Ain't life a bitch?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-10-07 17:40

HBD wrote:
> Hun skred. Vi har 3 børn. Hun har givet afkald på forældremyndighed. Vil
> ikke se børnene mere. gift i 22 år. Har selv aldrig været utro. Vi er
> separeret nu.

forsættelse følger...?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-10-07 18:31

"HBD" <logten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hun skred. Vi har 3 børn.

OK så langt så godt.

> Hun har givet afkald på forældremyndighed.

OK så tror vi ikke på den længere.

> Vil ikke se børnene mere.

Nu smører du for tykt på.

> gift i 22 år. Har selv aldrig været utro. Vi er separeret nu.

Er det ikke også det bedste.

Lars

Fra : ben9

Dato : 03-10-07 20:35

Lars Wagner Hansen wrote:
> "HBD" <logten@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

du er en hård negl

Fra : Tony

Dato : 03-10-07 23:05

> [...]
> Hun skred. Vi har 3 børn. Hun har givet afkald på forældremyndighed. Vil
> ikke se børnene mere. gift i 22 år. Har selv aldrig været utro. Vi er

Og hvordan har du det med det ?

Tony

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 04-10-07 09:39

> [...]
> separeret nu.
>

> Min kone boller med en studerende. Hun er 42. Han er 33. på SU

Der er noget der ikke stemmer. Gift som 11-årig?

mike

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-10-07 10:33

nospamtoMike [8000 C] wrote:

> Der er noget der ikke stemmer. Gift som 11-årig?

Hvordan får du 42 minus 22 til 11?

Per v

--
Nu har den sure, gamle mand sørme fået et barnebarn til!!!

Fra : ben9

Dato : 04-10-07 12:11

Per Vadmand wrote:

> Hvordan får du 42 minus 22 til 11?
>
> Per v

så hun var 18 da de blev gift, så hun skal nok ud i verden og lege
teenager i nogen tid

hvor gammel er den forsmåede ægtemand - nu har så godt nok ansvaret for
ungerne, men han ku nu nok osse trænge til at lege erobrer eller blive
erobret i en periode

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-10-07 13:43

ben9 wrote:

> [...]
>
> hvor gammel er den forsmåede ægtemand - nu har så godt nok ansvaret
> for ungerne, men han ku nu nok osse trænge til at lege erobrer eller

Hvordan får du 42 minus 22 til 18?

Per V

--
Nu har den sure, gamle mand sørme fået et barnebarn til!!!

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-10-07 14:25

> [...]
> Hun skred. Vi har 3 børn. Hun har givet afkald på forældremyndighed. Vil
> ikke se børnene mere. gift i 22 år. Har selv aldrig været utro. Vi er

Den helt korte version.
Sikke en selvoptaget so!

Mvh. brian