"O's historie", Hogarth og skærmmedie-SM-p~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-07 11:18

"O's historie", Hogarth og skærmmedie-SM-porno-mangelvaren

Skønlitteratur om erotik og kærlighed bliver hurtig monoton, så genier har
eksperimenteret med sadomasochistiske plots, bl.a. Rousseau og de Sade og
Masock. Frugten af disse nytænkere kom med O's historie der pikant går i
dybden med glæden ved at være så værdsat, at en hersker(inde) gider pine og
plage lidt torturagtigt.

En overset pioner på vej til den sparsomme, men effektive SM-porno er den
britiske karikaturtegner William Hogarth, 1697-1764, der i London behagede
rige kunstelskere med sensationel fornyelse af socialrealisme og selv holdt
sig oppe på mærkerne ved at være sin kone utro med en luksusluder, der var
hans model.

Gin-fordrukne fattigfolk og syfilis-syge børnedræbende ludere er fordrejet
smertefuldt på hans populære billeder og både traditionelt pornopublikum og
den puritanske overklasse der ønskede ruffersker stenet i gabestokken,
muslem style, værdsatte de masseproducerede groteske kobbertryk, som
farvelagdes på fornyende måde. Han var pioner mht at mangfoldiggøre
afbildning af tabuer, såsom fåretarm-kondomer, der beskyttede rige mænd mod
syfilis, og skoldning af skønheders arme med kogende vand, som en
overfladisk sadomasochistisk magtdemonstration.

Kondomer var aldrig blevet reklameret for før - han er en sundhedsapostel!

I dag flyder internettet over med porno, men næsten ikke denne særlig
saftige og attraktive sm-type. "Ugens Rapport" havde nogle fine grå sider,
som jeg har arkiveret og ofte bruger, og japanernes manga-tradition havde
videoer i danske butikker, indtil snerpede Blockbuster kom til at dominere
markedet. Jeg tror, at SM-porn holdes nede, fordi kvinder er så jaloux på,
hvad tiltrækker mænd effektivere end den ægte vare, kvinders fantasiforladte
normalerotik. Skyttegravskampen står om anal og ikke anal, men må ikke
bevæge sig over i det rigtig pikante som O's (ofte filmatiserede) historie
var et epokegørende eksempel på.

Hvis mænd fik hvad de ville have , til markedspris der altid ville være lav
på et FRIT marked, så ville det nedsætte interessen for at få en kæreste og
få hende til ikke at "have hovedpine". SM a la Os historie er der især grund
til at være jaloux på og ligesom man i Hogards London dødsstraffede
effektivt sælgende luderkvinder, så stener man i Iran m.m. de, der vover
utroskab. Åben debat kan flytte ting i Vesten og cementere, at muslimers
sharia må ikke få fodfæste her, selv når muslimerne bliver flest. Håber jeg.

Fra : palle jensen

Dato : 01-10-07 15:31

bo gå hjem nu du er da for d..

Fra : Per O.

Dato : 01-10-07 17:40

"palle jensen" <ptm(.)@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> bo gå hjem nu du er da for d..

KLIP

Gør da som vi andre, og placer Bo i dit killfilter .. jeg opdager kun Bo's
'intellektuelle' tirader, når I andre svarer på dem .. hvilket sker alt for
ofte, uden at indholdet i svaret er meget andet, end udtryk for svarerens
mening om Bo som øøhhh .. menneske?

/Per O.

Fra : ben9

Dato : 01-10-07 17:56

Per O. wrote:

> [...]
> 'intellektuelle' tirader, når I andre svarer på dem .. hvilket sker alt for

som f ex nu hvor jeg svarer på det du svarede på i før...

Fra : Per O.

Dato : 01-10-07 21:27

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> som f ex nu hvor jeg svarer på det du svarede på i før...
>

> uden at indholdet i svaret er meget andet, end udtryk for svarerens

Yep .. du er kvik ... du har vundet en pose jord

Fra : ben9

Dato : 01-10-07 21:36

Per O. wrote:

> Yep .. du er kvik ... du har vundet en pose jord

og du må gerne låne den. så ka du bruge den til hvis du får lyst til at
gå en tur

Fra : Ulvir

Dato : 02-10-07 00:23

"ben9" <dont.filter@me> skrev i meddelelsen

> og du må gerne låne den. så ka du bruge den til hvis du får lyst til at gå
> en tur

Husk en snor..