Sandfærdigt problem fra Tyskland
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 05:23

En ung mand på 20 øjer en nydelig dame i kassekøen.
Han bærer hendes Aldi-pose, inviterer hende på café,
- hvorefter de lander hjemme på hans divan.
Hun viser sig at være 10 år ældre og god til det, og
hun kan øjensynlig også lide det, for de fortsætter
med det dagligt gennem et år.
Dog kun ugens fem dage, for damen er nemlig gift med
en mand, der arbejder 500 km væk og kun kommer
hjem i weekenderne....

Så langt fuld tilfredshed for alle parter. Indtil der opstår
et lille problem: damen er blevet gravid.
Den slags er jo sket før uden de store tumulter (10% af
os har en anden far end ham, der tror det). Men i dette
tilfælde er nøden svær at knække. For ægtemanden er
jægersoldat og medlem af en nynazistisk forening. Og
ungersvenden er neger!

Hvad kan man råde gutten til?

Godt det ikke er mig -- Ib

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-09-07 12:22

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilfælde er nøden svær at knække. For ægtemanden er
> jægersoldat og medlem af en nynazistisk forening. Og

Tja - hmm -
Der findes jo fantastisk mange skønne lande i det område...

Mvh. brian

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 12:46

Brian Olesen wrote:
> "Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Tja - hmm -
> Der findes jo fantastisk mange skønne lande i det område...
>
> Mvh. brian

ja - hvis det var mig ville jeg blive bleg...

Fra : Gert Medom

Dato : 27-09-07 18:53

ben9 skrev:

> ja - hvis det var mig ville jeg blive bleg...

eller gå i sort.....

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside: http://www.Gertmedom.net
HTML tutorials: http://www.html.dk/tutorials/

Fra : Per O.

Dato : 27-09-07 17:23

> [...]
> tilfælde er nøden svær at knække. For ægtemanden er
> jægersoldat og medlem af en nynazistisk forening. Og

Det ser unægteligt lidt sort ud for den unge gut
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Zeki

Dato : 29-09-07 09:45

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan man råde gutten til?

Det kommer an på hvor meget hun føler for sin ægtemand. Er hun på vej ud af
ægteskabet så vil rådet til gutten være at overtale kvinden til hurtigt at
få gang i skillsmissepapirene. Vil hun ikke give slip på naziægtemanden, så
kan abort komme på tale. Hvis hun er modstander af dette og alligevel vil
have barnet samtidig med hun ønsker en fortsættelse af ægteskabet....tjae,
så ender det jo nok med skillsmissepapirer (eller det der er værre)
alligevel.

Mvh
Zeki

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 03:03

"Zeki" skrev i en meddelelse:

> [....]

Så vidt jeg forstod, ville damen ikke skilles fra sin nazimand.
(Et socialt problem i Tyskland: Halvdelen af damerne er stadig
hjemmegående og økonomisk i lommen på ægtemanden).
Og ungersvenden ville overhovedet ikke giftes, han var i gang
med sin uddannelse.
At konen pludselig skulle rejse væk i et par uger for at få abort
(til en hidtil ukendt veninde i Spanien er næppe praktisabelt
på de præmisser. Hvor skulle hun få penge fra, uden at tigge
manden om dem? Hendes familie vil næppe klappe i hænderne
og understøtte projektet. Det varer ikke længe, inden manden
opdager, at hun er gravid, og praler af sin faderværdighed
over for nazivennerne...
Uhh ha!

Historien stammer fra "Domian", live tilværelsessrådgivning på
WDR-Köln og Eins-Festival hver hverdag kl. 01-02. Kan i
høj grad anbefales (men det kræver selvsagt, at man forstår tysk).
Klienterne ringer ind og får hver 10 minutter. Problemerne
handler om hvad som helst - fra hustruen, der var træt af
fækaliesex, over tvangsgifte muslimpiger, der er trætte af at
blive banket og få brækket arme og ben, hanludere der er
trætte af at kneppe ulækre rige enker, callgirl'en der havde
haft en af sine børns lærere som kunde og frygtede det næste
forældremøde - til selvmordere, der benytter Domian som
sidste nødråb.
Det er underholdende, oplysende, gribende hardcore reality-
TV. Jürgen Domian udfører en prisværdig og meget nødvendig
samfundsfunktion, som savnes i Danmark. (Tine Brylds "Tværs"
er kun en svag afglans, hun er idag elendig til det, udsendelsen
er redigeret og ikke live, og den savner den autencitet, som
fremgår af Domians ansigtssprog).
I det foreliggende tilfælde måtte Domian imidlertid melde pas.
Det sker yderst sjældent, men ofte sender han folk videre til
en psykolog, der ringer dem op efterfølgende.
Yderligere info på http://www.einslive.de/sendungen/domian/

V.h. -- Ib