trix i mod orgasme besvær
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-09-07 11:43

jeg har som beskrevt i Utalige indlæg noget svært ved at komme ja det
er praktisk talt en umulighed under coitus - men da evnen også faldt
væ under onani tænkte jeg her går grænsen sgu - men så opdagede jeg
hvis man sætter en porno film efter behov og smag til at køre uden at
lægge mere ind sporadisk mærke til den i 5-10 minutter ja så går det
faktisk meget godt når man endeligt retter fokus i mod den.
--
I know what to do an I`m not doing well ( Marlyn Manson)
And he likes to shoot his gun But he dont know what it means And I say yeah ( Kurt Cobain)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-09-07 15:21

On Mon, 24 Sep 2007 12:42:45 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> lægge mere ind sporadisk mærke til den i 5-10 minutter ja så går det
> faktisk meget godt når man endeligt retter fokus i mod den.

Orgasme og udløsning er 2 forskellige ting.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-09-07 16:35

nu skal du ikke være så sær ...!!!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-09-07 20:01

On Mon, 24 Sep 2007 17:34:36 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> nu skal du ikke være så sær ...!!!

Det er da dig der ikke har styr på hvad der er hvad, udløsning kan sagtens
opnås uden orgasme.

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 20:15

Ludvig Nielsen wrote:

> Det er da dig der ikke har styr på hvad der er hvad, udløsning kan sagtens
> opnås uden orgasme.

træls - nu var jeg ellers lige så misundelig på avlstyrene på tyrestationen.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-09-07 23:12

On Mon, 24 Sep 2007 21:14:55 +0200, ben9 wrote:

> træls - nu var jeg ellers lige så misundelig på avlstyrene på tyrestationen.

Undskyld, det skal ikke ske mere

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-09-07 22:23

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Det er da dig der ikke har styr på hvad der er hvad, udløsning kan sagtens
> opnås uden orgasme.

alt er muligt men jeg har ALDRIG hørt om det ...sådan vups det var sædafgang
jeg mærkede sgu ingen ting det var godt nok som om jeg skulle pisse - tør
man spørge om disse sædafgange uden orgasme også kan opnåes med slapt lem ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-09-07 23:11

On Mon, 24 Sep 2007 23:23:28 +0200, Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> man spørge om disse sædafgange uden orgasme også kan opnåes med slapt lem ?

Hvad du ikke har hørt om, kan der skrives tykke bøger om, lær du lidt om de
forskellige begreber, sædafgang er ikke = orgasme, jeg troede dog kun det
var meget unge mennesker der var så uoplyste.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-07 11:20

On Tue, 25 Sep 2007 00:11:25 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Hvad du ikke har hørt om, kan der skrives tykke bøger om, lær du lidt om de
>forskellige begreber, sædafgang er ikke = orgasme, jeg troede dog kun det
>var meget unge mennesker der var så uoplyste.

jeg kender ikke nogen har aldrig hørt om det - jeg ved der er nogen
der vågner og har haft sædafgang i søvne - om de har haft orgasme
under denne sædafgang og ikke kan huske det skal jeg ( ? )

men hvad for en bog er skrevet om det ?
kan det som sagt ske uden rejsning ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-09-07 12:12

On Tue, 25 Sep 2007 12:19:40 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> der vågner og har haft sædafgang i søvne - om de har haft orgasme
> under denne sædafgang og ikke kan huske det skal jeg ( ? )

Orgasme er en højere følelse, det du oplever ved sædafgang er "bare" en
muskel-sammentrækning, denne sammentrækning kan være suppleret af en
egentlig orgasme, men er det nødvendigvis ikke, prøv at snakke med din læge
om dit problem, og spørg ham evt. om hvordan det hænger sammen, han kan
også bedre fortælle dig om forskellen på orgasme og sædafgang.

ANG. bog, der er masser af bøger om kroppen og dens virkemåde, biblioteket
kan hjælpe dig med at finde det rigtige materiale.

Ja, du kan godt stimulere dig til en sædafgang og er du god kan du endda
opnå en orgasme, også med et slapt lem.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-07 18:32

On Tue, 25 Sep 2007 13:11:35 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

> [...]
>muskel-sammentrækning, denne sammentrækning kan være suppleret af en
>egentlig orgasme, men er det nødvendigvis ikke, prøv at snakke med din læge

Hmm mit problem er manglenene evne til sædafgang/orgasme under coitus
.... nå men jeg ringede til en del af famillien der tæller en læge og
jow man kan faktisk godt have sædafgang med slapt lem det er
ederbankeme sjældent ...men jo muligt jeg tviler dog på det er noget
man kan forcere med viljen som man nu kan med onani ( hvis man er
heldig )

> og spørg ham evt. om hvordan det hænger sammen, han kan
>også bedre fortælle dig om forskellen på orgasme og sædafgang.

han mente umidelbart det hang sammen ...

> [...]
>kan hjælpe dig med at finde det rigtige materiale.
>
>Ja, du kan godt stimulere dig til en sædafgang og er du god kan du endda

Nahh så er vi sist ude i noget Tantra og meget er du PL men alternativ
er ikke en af dem ...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-09-07 21:57

On Tue, 25 Sep 2007 19:32:08 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> ederbankeme sjældent ...men jo muligt jeg tviler dog på det er noget
> man kan forcere med viljen som man nu kan med onani ( hvis man er

Ja, men som sædvanligt er fantasien et magtfuldt værktøj.

> han mente umidelbart det hang sammen ...

Det er så hans opfattelse, læs lidt om det, du vil blive klogere.

> Nahh så er vi sist ude i noget Tantra

Har INTET med tantra at gøre, tantra er at udskyde sædafgang, for at højne
nydelsen og til sidst få en bedre orgasme.

> og meget er du PL men alternativ
> er ikke en af dem ...

Det er så noget du skal undlade at gætte på.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-09-07 08:37

On Tue, 25 Sep 2007 22:57:07 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ja, men som sædvanligt er fantasien et magtfuldt værktøj.

en sund fantasi har det bedst med at blive på tegne brættet men tak
herren for den ...om end den næppe vil fornøje ham ...

>Det er så hans opfattelse, læs lidt om det, du vil blive klogere.

Hmm nu har han medicin studiet med sig samt han har være praktiserene
læge i 30 år ...

>Har INTET med tantra at gøre, tantra er at udskyde sædafgang, for at højne
>nydelsen og til sidst få en bedre orgasme.

Hmm jeg tror egentligt ikk der er tale om en orgasme som man kender
men mere en høre bevisthedes forms hvor anima og animus asimileres

>Det er så noget du skal undlade at gætte på.

ah ha - sider du og skriver at du ikke er fremmed for franske film
urte te samt en økologisk grøn salt de bløde værdier og det hele
bringene ved at ligge krystaler de rigtige sted samt undgå gigt ved at
trægge en ledning under jorden af kober omkring sin bolig `? det skal
du vist lige tale med Jens Bruun om ...!

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 09:58

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> trægge en ledning under jorden af kober omkring sin bolig `? det skal
> du vist lige tale med Jens Bruun om ...!

hvad ved jens bruun om franske film.....

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-09-07 11:53

On Thu, 27 Sep 2007 10:58:17 +0200, ben9 <dont.filter@me> wrote:

>hvad ved jens bruun om franske film.....

Det skal jeg ikke kunne sige men jeg mener nu godt nok han en gang har
sagt han ikke fornægtede dem - men non the less så er Jens Bruun
manden med med begge ben på jorden

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 12:46

Bo M. Mogensen wrote:

> non the less så er Jens Bruun
> manden med med begge ben på jorden

jaja - en meget rolig og velafbalanceret personlighed

altid venlig og imødekommende

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-09-07 18:58

On Thu, 27 Sep 2007 13:45:50 +0200, ben9 <dont.filter@me> wrote:

>jaja - en meget rolig og velafbalanceret personlighed
>
>altid venlig og imødekommende

dER er ingen pis med ham ...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 27-09-07 19:48

On Thu, 27 Sep 2007 13:45:50 +0200, ben9 wrote:

> jaja - en meget rolig og velafbalanceret personlighed
>
> altid venlig og imødekommende

LOL

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 21:17

Ludvig Nielsen wrote:

> LOL

hov hov der sku ikke grines

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 27-09-07 19:47

On Thu, 27 Sep 2007 09:37:01 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> en sund fantasi har det bedst med at blive på tegne brættet men tak
> herren for den ...om end den næppe vil fornøje ham ...

Måske du skulle følge dit eget råd, din fantasi fortjener bestemt ikke at
forlade tegnebrættet, ikke desto mindre kaster du den ud på usenet hver
eneste dag.

> Hmm nu har han medicin studiet med sig samt han har være praktiserene
> læge i 30 år ...

Jaja, og han ved tilsyneladende ikke forskellen på sædafgang og orgasme,
det siger mere om ham end godt er.

> Hmm jeg tror egentligt ikk der er tale om en orgasme som man kender
> men mere en høre bevisthedes forms hvor anima og animus asimileres

Du snakker og snakker, men intet brugbar kommer ud, tantra er bla. at kunne
opnå orgasme uden sædafgang, det er ifølge dig og din såkaldte læge ikke
muligt, da I mener at orgasme og sædafgang er det samme, læs nu lidt på
teksten, altså før du skriver mere vrøvl.

> [...]
> trægge en ledning under jorden af kober omkring sin bolig `? det skal
> du vist lige tale med Jens Bruun om ...!

Nej, alt det vrøvl lader jeg dig om at tro på, man kan godt bruge og tænke
alternativt, også uden at skulle gå med sølvpapirshat.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 13:04

On Thu, 27 Sep 2007 20:47:03 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Måske du skulle følge dit eget råd, din fantasi fortjener bestemt ikke at
>forlade tegnebrættet, ikke desto mindre kaster du den ud på usenet hver
>eneste dag.

hvad ved du om m iine fantasier - messg id !
jeg er saddist ja og ...?

>Jaja, og han ved tilsyneladende ikke forskellen på sædafgang og orgasme,
>det siger mere om ham end godt er.

ja hvis du har genemgået medicin studiet og praktiseret som læge i
mange år så er det 2 fagfolk der er oppe i mod hinanden - men PL du er
jo ikke læge

>Du snakker og snakker, men intet brugbar kommer ud, tantra er bla. at kunne
>opnå orgasme uden sædafgang

Det er korekt at diskutere om det er en orgasme der opnås er
ordkløveri hvor det er postulater der vil stå uimodsagte over for
hinanden

>, det er ifølge dig og din såkaldte læge ikke
>muligt, da I mener at orgasme og sædafgang er det samme,

punkt 22 jeg har lige sagt man ikke opnår orgasme ved tantra

>læs nu lidt på
>teksten, altså før du skriver mere vrøvl.

jeg har læst meget om Tantra og har faktisk prøvet det - det er en
meditasions forms

>Nej, alt det vrøvl lader jeg dig om at tro på, man kan godt bruge og tænke
>alternativt, også uden at skulle gå med sølvpapirshat.

har jeg sagt det ...jeg kender masser af alternative mennesker lige
fra jehovas vidner baptister til folk med hånds pålægelse og krystaler
jeg vil ikke lige sige det er mig - men jeg er da meget fordybet i
jødisk mystik om det er alternativt er en anden sag

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 15:59

On Fri, 28 Sep 2007 14:03:52 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> punkt 22 jeg har lige sagt man ikke opnår orgasme ved tantra

Bare denne linie fortæller mig du snakker om noget du ikke har forstand på,
du opnår/udskyder/dropper sædafgang/udløsning men opnår orgasme, læs nu
lidt på det du kloger om.

> jeg har læst meget om Tantra og har faktisk prøvet det - det er en
> meditasions forms

Du snakker som sædvanligt uden at vide hvad du snakker om, og løgn ja det
magter du at håndterer.

> [...]
> jeg vil ikke lige sige det er mig - men jeg er da meget fordybet i
> jødisk mystik om det er alternativt er en anden sag

Tag nu din sølvpapirshat på.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 17:31

On Fri, 28 Sep 2007 16:59:11 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Bare denne linie fortæller mig du snakker om noget du ikke har forstand på,
>du opnår/udskyder/dropper sædafgang/udløsning men opnår orgasme, læs nu
>lidt på det du kloger om.

done ...

nu har jeg min viden og erfaring fra Jes Bertelsen

men det er rigtigt hvis man kikker på nettet :

http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?PageID=20118
"Orgasme uden ejakulation
Serieorgasme, multiple orgasms, orgasme uden ejakulation og kosmisk
orgasme er navne på den tantriske orgasme, som er helt anderledes end
den almindelige orgasme. De tantriske skrifter lærer os med en masse
teknikker at forstærke lysten og den seksuelle energi, og ikke mindst
at beherske energien i orgasmen, så man ikke mister den, men bevarer
den og omformer den til mental og følelsesmæssig energi. Fælles for de
tantriske orgasmer er, at der ikke følger nogen ejakulation eller tab
af energi, så man kan få flere orgasmer i træk, og et par kan blive
ved og ved med at elske."

sandsyneligvis same shit ...

>Du snakker som sædvanligt uden at vide hvad du snakker om, og løgn ja det
>magter du at håndterer.

http://www.yoga.dk/artikler/alle_numre_af_bindu/bindu_24/harmoni_mellem_opleveren_og_det_oplevede_om_meditation_antar_mauna_indre_stilhed

"I tantra gik man videre ad den oprindelige vej, uforstyrret af
tidernes modestrømninger og begrænsninger. Det sker endnu den dag i
dag, i måden man forholder sig til livet og til opdagelsen eller
generobringen af sig selv. Her lægges vægt ved konkrete og praktiske
øvelser, ritualer og meditationer. Det er noget man gør og teori alene
betragtes som et slags biprodukt, der opstår i kommunikationen med dem
som endnu ikke kender til de finere tilstande. Det er den personlige
og direkte kontakt mellem mennesker der gælder, når denne viden skal
videregives.

Det helt grundlæggende i tantra er at bruge oplevelsen som metode,
snarere end at forsøge med kontrol og beherskelse, og det bygger dens
øvelser, ritualer og meditationer på. Her er ikke tale om strenge
forholdsegler, men om at være bevidst og medlevende i det man
alligevel gør, tænker og føler. Hengivent og neutralt tillader man
oplevelsen, uden at lade sig rive med i en reaktion eller i en kamp
imod den – og uden at lade sig overvælde af påvirkninger eller
opgivende at underkaste sig eller gøre sig afhængig af noget.

„Lige meget hvilken forestilling eller idé der dukker op,
så er fremgangsmåden, at forholde sig passiv overfor tanken,
at tillade den at gøre hvad den vil,
uden at komme under dens indflydelse,
eller at forsøge at hæmme den. ...

Opgiv helt og holdent alle forsøg på at styre eller forme tankerne
....”

(Evans-Wentz: Tibetan Yoga and Secret Doctrines)

------ "

så vil jeg gerne se lidt om dine kilder - nu fandt jeg i mangel af
bedre noget på www men du kan måske finde noget der er bedre og som
understøtter din ekspert viden.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 18:31

On Fri, 28 Sep 2007 18:30:45 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> done ...
>
> nu har jeg min viden og erfaring fra Jes Bertelsen
>
> men det er rigtigt hvis man kikker på nettet :

> [...]

Bingo, men det er ikke muligt ifølge dig og din såkaldte læge, da I
hårdnakket påstår at sædafgang = orgasme, i virkeligheden er det altså bare
ikke tilfældet, og du påstod at i tantra gik man efter ikke at få orgasme,
der var du også forkert på den, i tantra går man efter orgasme uden
sædafgang.

Lær dog at forstå det du læser.

Jeg kan se jeg spilder tiden, du forstår lige så lidt af det tekst du læser
som du gør af det simple matematik du støder på i hverdagen, BMM indse det
dog, du er dummere end gennemsnittet.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 20:21

On Fri, 28 Sep 2007 19:31:26 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Bingo, men det er ikke muligt ifølge dig og din såkaldte læge, da I
>hårdnakket påstår at sædafgang = orgasme

nej han sagde det kunne forekomme sædafgang uden orgasme men det var
sjældent

du kom fra det med tantra og meditasion ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 20:27

On Fri, 28 Sep 2007 21:20:35 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> nej han sagde det kunne forekomme sædafgang uden orgasme men det var
> sjældent

Nå trækker du nu i land, det du skrev var at han påstod at sædfgang ved
onani af slapt lem var sjældent, du husker ikke så godt, ikke engang det du
selv skriver.

> du kom fra det med tantra og meditasion ?

Overhovedet ikke, du læser bare ikke så godt.

Jeg spilder min tid, så EOD.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 29-09-07 13:50

On Fri, 28 Sep 2007 21:27:07 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nå trækker du nu i land, det du skrev var at han påstod at sædfgang ved
>onani af slapt lem var sjældent, du husker ikke så godt, ikke engang det du
>selv skriver.

jeg blevet oplyst 3 ud af 19 000 danske mænd har dte på den måde

>Overhovedet ikke, du læser bare ikke så godt.

Æhh nej for du svarede ikke

>Jeg spilder min tid, så EOD.

Puhh når man ser på mængden af dine indlæg og ikke mindst hvis man
læser dem så kan jeg ikke se det er noget der burde tynge dig

Fra : ben9

Dato : 29-09-07 14:29

Bo M. Mogensen wrote:
> On Fri, 28 Sep 2007 21:27:07 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen

> Puhh når man ser på mængden af dine indlæg og ikke mindst hvis man
> læser dem så kan jeg ikke se det er noget der burde tynge dig

måske han sku spille i stedet for at spilde

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 29-09-07 19:59

On Sat, 29 Sep 2007 15:28:53 +0200, ben9 <dont.filter@me> wrote:

>måske han sku spille i stedet for at spilde

jeg skal ikke kunne sige om pl er musiskalsk - men han laver en eod og
svare 3 minutter efter med 9 indlæg - solens tår op og går ned med og
omkring mig i plp_invalids univers

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 12:54

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> der vågner og har haft sædafgang i søvne - om de har haft orgasme
> under denne sædafgang og ikke kan huske det skal jeg ( ? )

du blir nok nød til at rejse dig hvis du skal på biblo

"englefisse" - tjae at vågne op med spejlæg på maven...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-09-07 13:27

On Tue, 25 Sep 2007 13:53:56 +0200, ben9 wrote:

> du blir nok nød til at rejse dig hvis du skal på biblo

Ja, det er den grimme del af det

> "englefisse" - tjae at vågne op med spejlæg på maven...

Samt en ål i hånden.

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 13:32

Ludvig Nielsen wrote:

> Ja, det er den grimme del af det

> Samt en ål i hånden.

penslen i hånden - tapetklistret på maven

har i øvrigt aldrig prøvet det trods en dejlig stor libido

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-09-07 13:36

On Tue, 25 Sep 2007 14:32:20 +0200, ben9 wrote:

> penslen i hånden - tapetklistret på maven
>
> har i øvrigt aldrig prøvet det trods en dejlig stor libido

Hvis jeg har, så er det noget jeg har glemt

Fra : Tony

Dato : 26-09-07 19:26

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> penslen i hånden - tapetklistret på maven
>
> har i øvrigt aldrig prøvet det trods en dejlig stor libido

''Stor libido'' heheh , dream on BÆ.

Tony

Fra : ben9

Dato : 26-09-07 19:59

Tony wrote:
> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> ''Stor libido'' heheh , dream on BÆ.
>
> Tony

ja - jeg skal da heldigvis ikke bevise det for nogen

Fra : Tony

Dato : 26-09-07 20:57

> ja - jeg skal da heldigvis ikke bevise det for nogen

Heheh, vær du glad for det BÆ, da det sikkert vil udløse et megagrin.

Tony

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 06:50

Tony wrote:
> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Heheh, vær du glad for det BÆ, da det sikkert vil udløse et megagrin.
>
> Tony

jaja lille ven, du prøver ihærdigt.....

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 05:14

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> jeg har som beskrevt i Utalige indlæg noget svært ved at komme ja det
> er praktisk talt en umulighed under coitus - men da evnen også faldt
> væ under onani tænkte jeg her går grænsen sgu

"Trix"et består først og fremmest i at have sympati og agtelse for
partneren som menneske. Så ønsker man at blive "ét kød" med
hende (m/k). Denne psykiske fornemmelse opnås i et kort tidsrum
under orgasme. Har man ikke ønsket om menneskelig nærkontakt
med vedkommende, er der ikke noget at sige til, at orgasmen svigter.

Få din læge til at give dig en henvisning til Rigshospitalets sexklinik.
Det er stedet, hvor man ved noget om sagen.

Lykke til -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 12:55

On Fri, 28 Sep 2007 06:14:16 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>"Trix"et består først og fremmest i at have sympati og agtelse for
>partneren som menneske.

jeg forguder hende

> [...]
>under orgasme. Har man ikke ønsket om menneskelig nærkontakt
>med vedkommende, er der ikke noget at sige til, at orgasmen svigter.

Ønsket er bestemt til stede og fungere eller og også ...men problemet
er at jeg er saddist af den værste skuffe ...ikke jeg ønsker at være
det men det er nu en gang min natur ...

>Få din læge til at give dig en henvisning til Rigshospitalets sexklinik.
>Det er stedet, hvor man ved noget om sagen.

Det vil jeg da gøre jeg kan selv ringe til dme og såørge om de kan
gøre noget for mig ..

>Lykke til -- Ib

takker

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 16:03

On Fri, 28 Sep 2007 06:14:16 +0200, Ib Baagøe wrote:

> [...]
>
> Få din læge til at give dig en henvisning til Rigshospitalets sexklinik.
> Det er stedet, hvor man ved noget om sagen.

BMM aner ikke hvad sympati er, derfor har han problemer med sex, hvis du
kigger lidt på usenet vil du se,at han blandt andet har prøvet at stikke
ild til en sexpartner, han overhældte hende med brændbar væske og stak ild
til det, bagefter undrede han sig over hun kaldte ham psykopat, BMM's
problem er netop det at elske og respekterer en partner.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 17:33

On Fri, 28 Sep 2007 17:02:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

> [...]
>til det, bagefter undrede han sig over hun kaldte ham psykopat, BMM's
>problem er netop det at elske og respekterer en partner.

Det har jeg aldrig skrevet ...du er nu kommet i uvane med at postulere
i øst og west uden at ane hvad du taler om det er sandt der har været
en beslægtiget debat men som ikke har noget at gøre med det du skriver
om men find endeligt en messg id hvis du evner - ingen er jo som
forpligtiget over sin formåen ..og nu dirre jeg af spændning til at se
hvor langt dine evner rækker

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 18:34

On Fri, 28 Sep 2007 18:33:13 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> om men find endeligt en messg id hvis du evner - ingen er jo som
> forpligtiget over sin formåen ..og nu dirre jeg af spændning til at se

Jo det har du, du påstod også du kun kunne komme, hvis du tænkte grimme
ting om den du dyrkede sex med, du er en afstumpet person.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-09-07 20:23

On Fri, 28 Sep 2007 19:34:02 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jo det har du, du påstod også du kun kunne komme, hvis du tænkte grimme
>ting om den du dyrkede sex med

se det er der forskellen ligger på at tænke/fantasere og praktisere -
jeg er faktisk blvet rost for 2 ting

1.) jeg har et ikke bare stort men også et meget smukt lem

2.) jeg er en supermand til at slikke fisse - hvad med dig PL
nu skal det jo være noget der sker og ikke bare noget du tror eller
tænker dig til ...! om du formår ...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-09-07 20:33

On Fri, 28 Sep 2007 21:23:16 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>
> 2.) jeg er en supermand til at slikke fisse - hvad med dig PL
> nu skal det jo være noget der sker og ikke bare noget du tror eller

Jaja, dine lystløgne er da til at gennemskue, du fortalte sel på et
tidspunkt at du havde blødende sår på dit lem som du brændte med ild for at
stoppe at de væskede, det lyder i mine øre, hverken som smukt eller
lækkert.

BMM, tag dine pille.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 29-09-07 13:53

On Fri, 28 Sep 2007 21:33:18 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jaja, dine lystløgne

misundelse er en grim ting
mangel på erfaring er endnu værre

> [...]
>tidspunkt at du havde blødende sår på dit lem som du brændte med ild for at
>stoppe at de væskede, det lyder i mine øre, hverken som smukt eller

jamen sådan var det - jeg oplevede det jeg skammer mig ikke over mig
selv det er b.la derfor jeg ikke er anonym som dig - jeg skriver helt
btamfrit om det jeg oplever - du skriver jo aldrig om noget det enste
du kan er at hagle ned på andre og det er da når det er bedst sølle.

>BMM, tag dine pille.

jeg tror du trænger mere ....