Nå gutter!
Fra : Martin

Dato : 20-09-07 17:14

Ny gruppen men hva faen.

Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at man godt
må benytte indgang nr 2?

Fra : PEJA

Dato : 20-09-07 20:01

+ACI-Martin+ACI- +ADw-jadahva+AEA-hotmail.com+AD4- skrev i meddelelsen
+AD4- Ny gruppen men hva faen.

+AD4- m+AOU- benytte indgang nr 2?

Pr+APg-v at tage et bad og hold dig ren, samt undlade at tale s+AOU- simpelt om
kvinder og deres legemsdele.

S+AOU- ville du n+AOU- langt med dine dr+APg-mme - og ikke n+APg-jes med den gamle so eller
en sp......... i dit karlekammer p+AOU- g+AOU-rden.

Pernille

PS. Kender ikke landmandssproget - Hvad er indgang 1, 2, 3 o.s.v..?

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-07 21:06

"PEJA" <xxxxxxxxxx@stofanetto.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at tage et bad og hold dig ren, samt undlade at tale så simpelt
> om kvinder og deres legemsdele.

Fnis. Du elsker jo at blive kaldt en so, ikke so?

> PS. Kender ikke landmandssproget - Hvad er indgang 1, 2, 3 o.s.v..?

Martin vil kneppe sin so i røven. Bedre, "Pernille"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-07 21:10

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at
> man godt må benytte indgang nr 2?

En knebel i kæften, om på maven med soen, spred flæsket (hvis du kan)...

Især "Pernille" elsker tanken.

Hvor svært kan det være?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 21-09-07 09:17

On Thu, 20 Sep 2007 18:13:37 +0200, "Martin" <jadahva@hotmail.com>
wrote:

>Ny gruppen men hva faen.
>
>Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at man godt
>må benytte indgang nr 2?

Overtale?
Enhver kvinde med respekt for sin mand og sig selv, vil da ikke
frivilligt gå glip af nydelsen af analrundfarten.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-09-07 14:36

Martin wrote:
> Ny gruppen men hva faen.
>
> Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at
> man godt må benytte indgang nr 2?

"Det gør også ondt på mig".

Søren

Fra : ben9

Dato : 21-09-07 19:54

Søren Nielsen wrote:

> "Det gør også ondt på mig".
>
> Søren

stort!

Fra : peja

Dato : 21-09-07 21:16

Hvor er i søde

KH
Pernille

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-07 21:19

"peja" <XXXXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er i søde

Mais ouis, monsieur.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : peja

Dato : 21-09-07 23:04

Kære Martin!

Hvordan går det med soen Martin - er den færdig eller er du - siden du ikke
reflekterer på vores gode råd.

Ja Martin - men det var jo dig der åbnede ballet med et spørgsmål, så må du
også vis4 dig som en mand at lukke ballet - eller skal soen? Eller måske
gutterne som du kalder dem?

Seriøst ment!

Kærlig hilsen
Pernille

Fra : Martin

Dato : 22-09-07 10:24

Hold da op hehe. Jeg er ikke helt sikker på "soen" er tilfreds med de
forslåede metoder.

Og nej Pernille dig gider jeg ikke en "snak" mere med.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 04:55

> Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at man
> godt må benytte indgang nr 2?

http://www.totaltiorden.dk/video/player.php/202/Underholdning

Her er måske lidt hjælp... :)

/

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 06-10-07 14:52

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ny gruppen men hva faen.
>
> Hvad er alle jeres gode argumenter når i skal overtale konen til at man
> godt må benytte indgang nr 2?

Nu har jeg aldrig haft problemer med at overtale mig kone til analsex, men
du kunne jo prøve, når du tager hende bagfra, at køre en tommelfinger
forsigtigt rundt om det bagerste hul. Det har virket for mig.

Og til alle dem der altid skal komme med platte kommentarer, så er jeg altså
pænt udrustet, så det er ikke derfor det har virket.

Mvh.

Michael