ny børneopdragelse i Tyskland => incest?
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 19-09-07 12:23

Jeg har lige set i følgende artikel,
<http://www.lifesite.net/ldn/2007/jul/07073008.html>, at man nu vil opfordre
forældre til børn i 1-6 års alderen, ikke at undgå kønsdelene. Citeret fra
artiklen: "The child touches all parts of their father's body, sometimes
arousing him. The father should do the same." Et andet sted er nævnt
følgende citat: "Fathers do not devote enough attention to the clitoris and
vagina of their daughters. Their caresses too seldom pertain to these
regions, while this is the only way the girls can develop a sense of pride
in their sex,"

Så er spørgsmålet, om det er godt eller skidt? Er det bare at være frigjort,
eller er det overgreb mod børnene? Jeg er selv lidt skeptisk.

-Michael.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 19-09-07 16:39

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frigjort,
> eller er det overgreb mod børnene? Jeg er selv lidt skeptisk.

Mage til absurd vås!

Det næste bliver vel, at forældre bør have regelmæssig sex med deres børn,
for at børnene ikke senere skal få et skyldpræget og neurotisk forhold til
det at have sex?

Fra : Kent Friis

Dato : 21-09-07 23:16

Den Wed, 19 Sep 2007 13:23:25 +0200 skrev Michael Jørgensen:
> [...]
> vagina of their daughters. Their caresses too seldom pertain to these
> regions, while this is the only way the girls can develop a sense of pride

Det er en gang "sådan går det når kristne fundamentalister ikke længere
styrer staten" artikel, du kan være overbevist om at der er lige
så mange bevidste fejlfortolkninger i den som i "Vagttårnet".

Har du set den tyske brochure? Det eneste jeg får ud af artiklen,
når jeg ignorerer alt det der ser ud til at være overdrevet eller
fejlfortolket er at brochuren opfordrer til at man lader være med
at lære ungerne at man bliver blind af at onanere, og ægteskab er
den eneste form for sikker sex.

Mvh
Kent

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-09-07 20:18

> [...]
> frigjort,
> eller er det overgreb mod børnene? Jeg er selv lidt skeptisk.

Tja hvis jeg havde pigebørn skulle jeg sgu ikke til at røre ved dem der, men
omvendt er tiden hvor det gøres til tabu forhåbentligt da forlængst gået?

Brian