Hillary og tankpasseren
Fra : Jens Owe

Dato : 13-09-07 18:20

I weekenden så jeg et program om kvinders netværk.
I programmet kom en af kvinderne med en vits, som det vel nok er værd
at tænke lidt over ...

For nogle år siden kørte Hillary Clinton ind på en øde beliggende
tankstation.
Tankpasseren viste sig at være hendes gamle kæreste fra High School.
"For pokker, Hillary", udbrød tankpasseren, " - Tænk, hvis det var
blevet os to! Så havde du været tankpasserkone idag.".
Hillary så forundret på ham og udbrød: "Næh, du havde været USA's
præsident!"

Fra : Michael Weber

Dato : 14-09-07 03:52

"Jens Owe" <noreply@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blevet os to! Så havde du været tankpasserkone idag.".
> Hillary så forundret på ham og udbrød: "Næh, du havde været USA's

Så ordsproget siger...
Foran enhver stor mand, ligger en mindre praktikant på knæ.
:)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-09-07 08:11

On Thu, 13 Sep 2007 19:19:40 +0200, "Jens Owe" <noreply@nomail.dk>
wrote:

>Hillary så forundret på ham og udbrød: "Næh, du havde været USA's
>præsident!"

Det havde han sgu sikkert også hun er sgu sej ...!
en skam hun ikke stiller op det kunne være sjovt med en præsident der
var begavet efter 8 år med ham idioten de har nu ....jeg mener at han
kom ind en gang var en fejl men at de til herrens pris stemmer ham
friviligt ind ANDEN gang det er sgu en gåde når manden åbenlyst er
idiot - clinton var fed

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 15:58

> [...]

> blevet os to! Så havde du været tankpasserkone idag.".
> Hillary så forundret på ham og udbrød: "Næh, du havde været USA's

Det må da have været mere end 'nogle år' siden. Mindst en 7 år siden ...

I øvrigt havde tankpasseren næppe fået lov til at få en eliteuddannelse
på Oxford ... Bill Clinton, der selv kom fra usle kår, var så dygtig, at
han fik et Fullbright -stipendium til det ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk