Stiletter
Fra : manifezt@hotmail.com

Dato : 12-09-07 09:10

Min interesse er ikke fetish sko som mange stilethæle fetishister, men
elegante stiletter som vist i mit galleri. Ofte bliver man slået i
samme gruppe men jeg mener at der er stor forskel. Jeg synes også at
stiletter er skdie sexet og det gør kvinder mega frække, men det er
flere niveauer som ikke handler om sex.

Jeg ELSKER at se en kvinde ung som gammel kom gående i et par lækre
Christian Laubortine stiletter. Mine øjne er naglet til skoene og jeg
bliver virkelig i godt humør.

Jeg er som mange andre fetishist meget optaget af min fetish og hviler
komfortabelt i mig selv uden at skamme mig.

Jeg håber med denne side at kunne kommunikere med andre der har det
ligesom jeg.

Jeg håber at komme i kontakt med mange både kvinder og mænd der elsker
elegante stiletter.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-09-07 11:01

<manifezt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes også at
> stiletter er skdie sexet og det gør kvinder mega frække, men det er
> flere niveauer som ikke handler om sex.

Virkelig? Hvilke "niveauer" er det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per O.

Dato : 12-09-07 20:22

> [...]
>samme gruppe men jeg mener at der er stor forskel. Jeg synes også at
>stiletter er skdie sexet og det gør kvinder mega frække, men det er

Hvor finder man det galleri?

>Jeg ELSKER at se en kvinde ung som gammel kom gående i et par lækre
>Christian Laubortine stiletter. Mine øjne er naglet til skoene og jeg
>bliver virkelig i godt humør.

Flotte og stilrene sko med høje hæle tiltaler der fleste mænd, vil jeg tro
... i hvert fald når de sidder på et dameben. Jeg er selv vild med at se min
kone i flotte høje stiletter. Har også opdaget at andre glor uhæmmet efter
hende, når hun har den slags 'fodtøj' på

>Jeg er som mange andre fetishist meget optaget af min fetish og hviler
>komfortabelt i mig selv uden at skamme mig.

Hvorfor skulle du da også skamme dig over det????
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk