Inspiration: Oksemellembryst m. rodfrugtem~
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 28-11-07 01:09

Kære gruppe!

Det er sjældent, man ser oksemellembryst i supermakederne -- i går var
det der i Føtex -- jeg slog til og blev ikke skufftet.

Detaljer og billeder her:

http://www.bergholt.net/oksemellembryst_med_mos_tomater__braiseringslage.html

--
Mvh.

Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-11-07 09:21

Kasper Bergholt <mxnxgx@tiscali.dk> writes:

> Det er sjældent, man ser oksemellembryst i supermakederne -- i går var
> det der i Føtex -- jeg slog til og blev ikke skufftet.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Kvickly Xtra i Randers Storcenter har
næsten altid disse gode okseudskæringer.

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 28-11-07 15:39

On Wed, 28 Nov 2007 09:21:20 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Kvickly Xtra i Randers Storcenter har
>næsten altid disse gode okseudskæringer.

Hej Trine!

Jeg bor i København og den nærmeste Kvickly er bare en Kvickly, ikke
en Xtra. Måske føres det kun i udvalgte butikker, en del af kæden,
eller i visse områder.

Jeg så, at Bilka havde svineskank -- det har jeg ikke set andre
steder.

--
Mvh.

Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net (Seneste nyt: pommes sarladaises &
Bourgognesvin.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-11-07 16:28

Kasper Bergholt <mxnxgx@tiscali.dk> writes:

> Jeg så, at Bilka havde svineskank -- det har jeg ikke set andre
> steder.

Det har jeg også fået nogle gange i Kvickly Xtra i Randers. Måske de
bare har en flink slagter, der vil sørge godt for mig. :)

Mvh Trine

Fra : akr37@helsingor.dk

Dato : 28-11-07 06:06

On 28 Nov., 01:08, Kasper Bergholt <mxn...@tiscali.dk> wrote:
> [...]
>
> Det er sjældent, man ser oksemellembryst i supermakederne -- i går var
> det der i Føtex -- jeg slog til og blev ikke skufftet.

Hej Kasper
Nej hvor ser det godt ud, det bliver mit weekend projekt.

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 28-11-07 15:42

On Wed, 28 Nov 2007 05:05:34 -0800 (PST), akr37@helsingor.dk wrote:

>Hej Kasper
>Nej hvor ser det godt ud, det bliver mit weekend projekt.

Det lyder som en rigtig god idé - det er billigt og smagen kan blive
himmelsk. Meld endelig tilbage med fifs og resultater på den anden
side af projektet.

Jeg har lige tilføjet en ny ret, der er lidt hurtigere at lave, hvis
du (eller andre) skulle savne inspiration til vintermad inden
weekenden.

"Bourgognesvin med hasselbachkartofler, crémantsky og bønner"
http://www.bergholt.net/bourgognesvin.html

--
Mvh.

Kasper Bergholt