olivenolie med smag
Fra : Jens Nielsen

Dato : 25-11-07 07:07

jeg kan godt lide at bruge olivenolie med smag og har selv lavet noget med
chili / hvidløg smag.

har tidligere købt en olie med citron-smag som jeg syntes er god til bl.a.
rejer - er der nogen der har en pejling på hvordan man selv laver den
(i.f.ingredienslisten) er der citron-koncentrat i olien så det er vel ikke
bare at smide nogle skiver citron (på samme måde som jeg har gjort med chili
/ hvidløg) ned i olien.

mvh
jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-11-07 11:57

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er vel ikke bare at smide nogle skiver citron (på samme måde som
> jeg har gjort med chili / hvidløg) ned i olien.

Du skal nok nøjes med at bruge skrællen fra økologiske citroner. Når du
skræller dem, skal du sørge for, at du ikke får det hvide med.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.